تشک بادی داخل ماشین تندر 90

TDM-3016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین تندر 90

تشک بادی داخل ماشین تندر 90 از سری تشک های بادی راحت و با کیفیت می باشد که توسط فروشگاه اینتکس روانه بازار شده است . این تشک بادی دارای بدنه ای مواج می باشد که به خوبی در جهت گردش هوا میان بدن و سطح تشک بادی عمل کرده و از تعریق بدن به خوبی جلوگیری می کند . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است .

وزن این تشک بادی برابر با 700 گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن نیز یکی از نکات کلیدی میباشد که در هنگام خرید تشک های بادی باید آن توجه ویژه ای داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن این محصول برابر با 155 کیلو گرم می باشد که در نوبه خود بسیار ایده آل است . تشک بادی داخل ماشین تندر 90 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین تندر 90

خرید تشک بادی داخل ماشین متناسب با ابعاد صندلی عقب ماشین می تواند یکی از چالش های طرفداران تشک های بادی داخل ماشین به حساب بیاید . اما فروشگاه اینترنتی اینتکس این کار را برای شما ساده کرده است و تشک بادی مخصوص ماشین های مختلف را با برترین قیمت تشک بادی داخل ماشین برای شما فراهم آورده است تا با خیالی راحت خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . در ادامه این مبحث قصد داریم تا به تحلیل این تشک بادی با کیفیت پرداخته و شما را با این محصول بیشتر آشنا نماییم پس در ادامه این مسیر و با نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین تندر90 همراه ما باشید .


طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی مطابق با استانداردهای جهانی و به گونه ای می باشد که به خوبی فضای پشت ماشین در بر روی صندلی عقب را برای شما به صورت مسطح در می آورد تا به هنگام خستگی در هنگام رانندگی و یا طی مسافت های طولانی بتوانید در بخش عقب ماشین خود به استراحت با خیالی راحت و محیطی نرم بپردازید . این تشک بادی دارای بدنه ای نرم و مهندسی شده می باشد که به خوبی با بدن شما حالت گرفته و مانع از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت می شود . همچنین به همراه این تشک بادی داخل ماشین یک عدد برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که به وسیله آن و در هنگام بروز مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به رفع مشکل به وجود آمده کرده و از روز زیبای خود لذت ببرید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر محصول راحت می کند . همچنین در تست های انجام شده بر روی این تشک بادی ، استحکام بسیار بالایی را در برابر نور آفتاب از خود نشان داده است و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط آب و هوایی گرم باشد . در بخش کناری و زیرین این محصول از پی وی سی طرح چرم و دو لایه استفاده شده است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و به خوبی می تواند وزن وارده بر روی خود را مهار نماید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تشک بادی به مشخصات ( طول : 143 سانتی متر ، عرض : 87 سانتی متر و ارتفاع : 45 سانتی متر ) می باشد که از فضای بسیار ایده آلی برخوردار است و می تواند مورد استفاده دو نفر قرار بگیرد زیرا قابلیت تحمل وزن بالغ بر 150 کیلو گرم را دارد که نشان از کیفیت ساخت بالای این محصول دارد . همچنین وزن خود محصول به همراه بسته بندی که دارد به 3 کیلو گرم می رسد که سبک است و به راحتی قابل جا به جایی در مسافت های طولانی نیز می باشد گرچه این محصول در هنگامی ک خالی از باد می باشد فضای بسیار کمی را اشغال می کند .

جمع بندی :

تشک بادی داخل ماشین تندر90 یکی از وسایل مورد نیاز برای افرادی می باشد که قصد سفر و یا طی مسافت های طولانی با ماشین شخصی خود را دارند . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل و جنس بخش کف آن نیز از پی وی سی دولایه و طرح چرم می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی 155 کیلو گرم و همچنین وزن خود محصول 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . تشک بادی داخل ماشین تندر90 با برترین کیفیت و قیمت در سایت اینتکس نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 87 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپفندکی
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ناشناس

یلا

440 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...