تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس

air mattress 26

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس

تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس از محبوب ترین تشک های طراحی شده برای استفاده در ماشین است که برخلاف تشک های بادی خانگی متناسب با ابعاد ماشین ها و همچنین ساختار برجسته می باشد که بخش زیرپایی ماشین را پر کرده و می تواند سطحی صاف را در بخش عقب ماشین ایجاد کند تا اینچنین بتوانید در سفر های دور یا نزدیک خود از داشتن تشک نرم و راحت برای استراحت کردن و خوابیدن استفاده نمایید . این تشک انعطاف پذیر بوده و به واسطه جنسی که دارد ، حتی نرم تر از تشک ها و تخت های خانگی می باشد . شما می توانید این تشک را در کمتر از 2 دقیقه راه اندازی کنید . با توجه به دریچه بادی که این تشک دارد شما می توانید برای راه اندازی حتی از پمپ های باد دستی و یا فندکی نیز استفاده کنید . با توجه به ساختار بادی این محصولات ، حجم بسته بندی آن ها بسیار کم بوده و وزن سبکی دارند ، به همین دلیل نیز به سادگی می توانید آن را در سفر با خود به همراه داشته باشید . تشک بادی داخل ماشین تویوتا ضد آب بوده و در صورت نیاز می توانید حتی آن را بشویید . همچنین این تشک در صورت آسیب دیدن نیز قابل تعمیر بوده و می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات ، محصول را تعمیر نمایید . فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه تشک بادی داخل ماشین و سایر محصولات بادی انواع تشک ها از جمله تشک بادی داخل ماشین تویوتا را با نازل ترین قیمت در فروشگاه اینتکس موجود کرده است که می توانید آن را به صورت حضوری و اینترنتی یا تلفنی خریداری کنید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس

تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس همانطور که از نامش پیداست برای استفاده در داخل ماشین تویوتا یاریس طراحی شده است که می توانید آن را با قیمت ارزانی از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کرده و در سفر های خود از آن استفاده کنید . تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس دارای سطحی نرم و طبی بوده و می تواند تشکی بسیار نرم و راحت برای شما در طول سفر باشد . شما می توانید برای مدت طولانی از تشک استفاده کنید بدون اینکه آسیبی ببیند . در بخش بعدی بیشتر با نوع طراحی و ساختار این محصول آشنا خواهید شد . 


طراحی و ساختار تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس

با توجه به اینکه تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده است ، ساختاری کاملا متفاوت نسبت به تشک های خانگی داشته و بخش زیرین آن برجستگی دارد که به خوبی می تواند بخش زیرپایی را پر کند . این محصول در کنار خود بالش بادی مجزا داشته و همچنین از طراحی رویه مواج برخوردار است که سبب انعطاف و فرم پذیری بیشتر تشک برای استراحت کردن و خوابیدن های طولانی شده است .

جنس تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس

تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس نیز به مانند بسیاری از تشک های بادی داخل ماشین با کیفیت و اورجینال از pvc ساخته شده است ، زیرا این جنس از بهترین مواد برای تولید محصولات بادی به خصوص تشک ها و تخت های بادی خانگی یا داخل ماشین می باشد ، زیرا بسیار انعطاف پذیر بوده و نرمی و راحتی را به دنبال خواهد داشت ، همچنین پی وی سی ضد آب بوده و در شرایط و محیط بیرون از خانه نیز استحکام لازم را خواهد داشت .

روش استفاده از تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس

برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز و حتی در داخل ماشین ،  پمپ باد را به دریچه متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کنید . شما می توانید با تهیه پمپ باد بهتر و سریع تر محصول را راه اندازی کنید . باد زدن توسط پمپ را تا زمانی ادامه دهید که تشک به صورت کامل شکل گرفته باشد . البته می توان توسط دست نیز مقدار دلخواه راه اندازی این محصول را بسنجید . پس از باد شدن از بسته شدن دریچه مطمعن شوید . گاهی ممکن است در استفاده طولانی و بعد از 10 ساعت استفاده مداوم ، تشک را کمی باد کنید .

مراقبت و توصیه های مهم در نگهداری از تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس

محصولات بادی همچون تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس همواره در معرض آسیب دیدگی قرار دارند ، چرا که ساختاری بادی دارند ، از این رو بهتر است در نگهداری کوشا باشید . مهم ترین توصیه عدم برخورد و یا ساییدگی تشک به اجسام نوک تیز و یا سطوح زبر می باشد ، همچنین نباید وزن های بسیار بالا بر روی تشک قرار گیرد و یا نباید بر روی آن بپرید . لباس هایی که سگک داشته و یا دکمه های آهنی دارند نیز می تواند در صورت فشار دادن سبب آسیب دیدگی شود . ظروف داغ فلزی نیز می تواند منجر به آسیب دیدگی تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس گردد .

پنچرگیری تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس در خانه

با توجه به توصیه های گفته شده در بخش بالا ، گاهی ممکن است باز هم تشک های بادی داخل ماشین دچار آسیب دیدگی شوند ، اما جای نگرانی نبوده و شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی خودتان در خانه نیز تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس خود و حتی سایر محصولات بادی را تعمیر کنید . شما می توانید برای تعمیرات محصول را برای فروشگاه اینتکس ارسال کنید ، اما در روش خانگی شما نیاز به برچسب تعمیرات دارید که در کنار محصول موجود است و فروشگاه اینتکس نیز آن را به فروش می رساند . بسته های تعمیراتی شامل برچسب و چسب مایع هستند که تکه ای از برچسب را برش داده و آغشته به چسب کنید ، سپس آن را در محل آسیب دیده چسبانده و به مدت 24 ساعت با وزنه و یا سنگ تحت فشار قرار دهید تا تعمیرات به بهترین شکل صورت گیرد .

  • تشک بادی داخل ماشین تویوتا یاریس
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه : PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • قابل استفاده در بسیاری از ماشین های تویوتا
  • دارای پایه های بادی
  • دارای رنگبندی های مختلف
  • دارای دو کوسن بادی مجزا
  • دارای ساک حمل 
  • کد محصول : air mattress 26

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...