تشک بادی داخل ماشین تیبا

TDM-3114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
1,140,000
14%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین تیبا

تشک بادی داخل ماشین تیبا مناسب برای افرادی است که قصد استراحت و خوابیدن در داخل این خودرو را دارند. این محصول یکی از تشک های با کیفیتی است که با ارگونومی شکیل و جذابش مناسب برای تمام افراد می باشد. از خصوصیات خوبی که این محصول دارد این است که تحمل وزن بالایی داشته و می تواند تا 155 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی است. علاوه بر این ها به دلیل داشتن وزن بسیار کم شما می توانید این کالا را به سادگی با خود حمل و جا به جا کنید. این محصول در رنگ بندی های بسیار زیادی تولید شده که بسته به سلیقه شما می توانید بهترین رنگ را برای خودرو خود برگزینید. هم چنین این محصول بدنه ای مقاوم از جنس PVC با رویه مخملی دارد که به سادگی اسیب نخواهد دید و از استحکام و قدرت بالایی برخوردار است. در کنار بسته بندی این تشک بادی دو عدد کوسن بادی مجزا هم وجود دارد که از ان ها هم می توانید استفاده کرده و لذت یک خواب راحت در داخل خودرو را تجربه کنید. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و در سریع ترین زمان ممکن ان را درب منزل تحویل بگیرید.

تشک بادی داخل ماشین بیشتر برای استفاده در سفر ها مناسب بوده و شما می توانید با راه اندازی آن در داخل ماشین ، شرایط بهتری را برای خود و یا کودکان فراهم کنید تا بتوانند بر روی صندلی های عقب دراز کشیده و یا راحت تر بنشینند . بنابراین در سفر های طولانی خسته نشده و می توانند طول مسیر را بخوابند . به همین جهت است که تشک بادی به یکی از محبوب ترین وسیله های مسافرتی و بادی تبدیل شده است . همچنین این محصولات بادی در صدر پر فروش ترین محصولات بادی فروشگاه اینتکس قرار دارد و فروشگاه جدید ترین مدل های تولید شده را موجود می کند تا شما عزیزان از بهترین تشک های بادی با بهترین کیفیت و طراحی برخوردار شوید . اگر می خواهید تشک را از نزدیک مشاهده کرده و جنس آن را لمس کنید ، می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید . 

جنس بدنه این تشک از پی وی سی ضخیم بوده و طراحی چرم بخش زیرین محصول و جیر بودن بخش رویه تشک بادی ، کیفیت آن را چند برابر و ضخامت آن را بیشتر کرده است . توجه داشته باشید که این تشک ها از هر نقطه ای که آسیب ببیند قابل تعمیر هستند ، بنابراین اگر بخش رویه تشک که جیر است ، آسیب ببیند ، باز هم می توانید آن را تعمیر کنید . برای پنچرگیری می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس کمک بگیرید تا به صورت تخصصی محصول شما را تعمیر کند . توجه داشته باشید که سوراخ شدگی ها در تشک بادی داخل ماشین به راحتی قابل تعمیر هستند ولی در مواقعی که تشک های بادی بر اثر فشار بسیار زیاد و یا باد کردن خیلی زیاد بترکد ، ممکن است در برخی مواقع نتوان محصول را تعمیر کرد .  

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین تیبا

تشک بادی داخل ماشین تیبا

تشک بادی داخل ماشین تیبا یکی دیگر از تولیدات جدید شرکت تهران اینتکس می باشد که قطعا در بخش توضیحات کلی این محصول با ان تا حدودی اشنا شده اید. این محصول تمامی استاندارد های موجود در ساخت و تولید را رعایت کرده و با کیفیت و هم چنین بدنه ای فوق العاده مقاوم به بازار عرضه گردیده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا خصوصیات کامل این محصول را برای شما بازگو کنیم پس با ما همراه باشید.........

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین مواردی که در خصوص این محصول باید به ان اشاره کرد و راجب ان به صحبت پرداخت نوع طراحی و ارگونومی ساخت این تشک است که باعث شده تا چشمان مشتریان زیادی را به خود خیره کرده و در همان ابتدای ورود به بازار از فروش خوبی بهره مند شود. در همین خصوص باید عنوان نمود که این کالا در رنگ بندی متفاوتی تولید شده است که یکی از جذاب ترین رنگ های ان زرشکی می باشد که در تصویر این محصول مشاهده می کنید. در رابطه با ارگونومی ساخت کلی این محصول هم باید به چند نکته مهم اشاره نمود. در ابتدا باید گفت که این محصول در سمت راست خود مقداری فرو رفته تر از سمت چپ خود است و ان هم به این دلیل است که فرد استفاده کننده از این محصول در ان فضا به راحتی قرار می گیرد و تکان نحواهد خورد. هم چنین در وسط این تشک بادی قسمتی تعبیه شده است که به صورت فرو رفته تولید شده تا فاصله بین دو صندلی جلو را پر کرده و فضای خالی را پوشش دهد. هم چنین پایه های این کالا هم به صورت شیار دار و هم چنین به صورت بادی و با ضخامتی بیشتر از رویه اصلی طراحی گردیده اند تا بتوانند تحمل وزن این محصول را بالا برده و به راحتی در داخل خودرو شما نصب شوند. علاوه بر این ها این کالا دارای دو عدد کوسن بادی نیز می باشد که ان ها هم به صورت شیار دار و با ظاهری مستطیلی شکل طراحی و تولید شده اند.


جنس بدنه

این محصول بدنه ای از جنس PVC دارد که فوق العاده مقاوم بوده و از کیفیت قابل قبولی هم برخوردار است. در همین خصوص اگر بخواهیم بیشتر صحبت کنیم باید عنوان نمود که این رویه این محصول از نوع مخملی تولید شده است که بسیار زیباست. هم چنین بخش های کناری هم برگرفته از طرح چرم می باشند که ان ها هم کیفیت قابل قبولی دارند. علاوه بر این ها این کالا به صورت ضد تعریق تولید شده است که از خصوصیات ممتاز ان به شمار می رود.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این تشک در بسته بندی با ابعاد 46 در 30 در 15 سانتی متر طراحی و تولید شده است. این ابعاد نشان دهنده این است که جای بسیار کمی را اشغال می کند و به سادگی می توانید ان را با خود جا به جا کنید. هم چنین وزن این کالا هم تنها 3.4 کیلو گرم می باشد که ان هم کمک زیادی به حمل راحت این محصول کرده است. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کرد که این محصول در حالت باز شده در ابعاد ( طول : 143 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) طراحی و تولید شده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از مهم ترین سوالات مشتریان در هنگام خرید به مسئله راه اندازی این کالا تعلق می گیرد. در همین خصوص باید عنوان کرد که شما می توانید به سادگی این محصول را راه اندازی کنید و این کار در محموع کمتر از دو دقیقه زمان می خواهد. در همین خصوص باید به این نکته هم اشاره نمود که در کنار بسته بندی این کالا دفترچه راهنمایی قرار گرفته است که با استفاده از ان می توانید به سادگی این محصول را باد کنید. در حالت کلی هم شما نیاز دارید تا یک پمپ باد تهیه کرده و با استفاده از ان و از طریق دریچه باد موجود بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. هم چنین برای مراقبت از این کالا هم بهتر است چند نکته مهم را رعایت کنید. در وهله اول سعی کنید فشار زیاد و بیش از اندازه ای به این تشک بادی وارد نکنید. هم چنین از سوراخ کردن ان با هر گونه وسیله ای خودداری کنید. البته گفتنی است که در صورت اسیب دیدن و سوراخ شدن هم می توانید به سادگی این کالا را با استفاده از برچسب تعمرات موجود در داخل بسته بندی ترمیم کنید.

جمع بندی

تشک بادی داخل ماشین تیبا یک محصول زیباو با کیفیت است که مناسب برای استفاده در صندلی عقب خودرو تیبا می باشد و با در نظر گرفتن ابعاد این خودرو طراحی و تولید شده است. این کالا هم چنین خصوصیات خوبی هم چون سطح مواج و ضد تعریق و دارا بودن دو کوسن بادی هم دارد که از مزایای ان به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد


ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین تیبا
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...