تشک بادی داخل ماشین ساینا

TDM-3113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ساینا

یکی دیگر از محصولات جدیدی که به تازگی تولید و به بازار عرضه شده است تشک بادی داخل ماشین ساینا و کوئیک می باشد. این تشک بادی به صورت اختصاصی برای خودرو های جدید ساینا تولید شده است که کیفیت بالایی داشته و مناسب برای تمام سلاق است. اگر قصد خرید این محصول را دارید پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید این مطلب را مطالعه کنید تا بتوانید به درستی با خصوصیات ان اشنا شوید.

قطعا در تصاویر و عکس این محصول مشاهده کرده اید که این کالا خصوصیات قابل توجهی دارد. در رابطه با طراحی این محصول باید گفت که این تشک به صورت مهندسی شده و کاملا دقیق فضای داخلی خودرو شما در صندلی عقب را پوشش می دهد و محیطی نرم و لطیف را برای استراحت شما فراهم می سازد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این تشک بادی بدنه ای مواج و شیار دار را در بر گرفته است.

این بدنه ای به گونه ای است که شما می توانید بر روی ان به درستی استراحت کرده و از تعریق شما هم جلوگیری خواهد کرد. در کنار بسته بندی این کالا دو عدد کوسن بادی هم قرار گرفته است که ان ها هم هر یک دارای شیار های ریزی بوده و وقتی ان ها را زیر سر قرار می دهید احساس نرمی فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد. در رابطه با رنگ بندی این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که شما بسته به رنگ ماشین ، سلیقه خود و یا هر معیار دیگری می توانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کرده و ان را خریداری کنید.

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین ساینا

تشک بادی داخل ماشین ساینا و کوئیک

جنس بدنه

این تشک بادی داخل ماشین بدنه ای یکدست و ساخته شده از نوع PVC دارد. تنها تفاوت ان در نوع هر یک از ان ها می باشد که رویه از نوع مخملی ، بخش های کناری و لایه زیرین از جنس طرح چرم و هم چنین کف این کالا هم از نوع دو لایه طراحی و تولید شده است. تمامی این موارد نشان از کیفیت فوق العاده این محصول نسبت به محصولات مشابه دارد.

ابعاد و وزن

مهم ترین خصوصیت این محصول داشتن تحمل وزن 150 کیلو گرمی است که به سادگی می توان تمام افراد از ان استفاده کنند. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا هم چنین 3.4 کیلو گرم وزن دارد که حمل و نقلش بسیار ساده است. علاوه بر این ها طول این تشک بادی داخل ماشین 143 سانتی متر ، عرض ان 90 سانتی متر و ارتفاعش 43 سانتی متر است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

یکی از مهم ترین مسائل در خصوص محصولات بادی نحوه راه اندازی و هم چنین شرایط نگهداری و مراقبت از ان است که بسیار مهم می باشد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا را شما می توانید به سادگی و با استفاده از یک عدد پمپ باد ، باد کرده و استفاده کنید. در همین خصوص باید گفت که بر روی بدنه اصلی این محصول محفظه های بادی تعبیه شده است که با استفاده از ان ها می توانید این کالا را باد کنید.

البته گفتنی است شما می توانید برای راه اندازی صحیح و فرا گرفتن اموزش درست راه اندازی این کالا به دفترچه راهنما تعبیه شده در کنار این محصول هم مراجعه کنید تا به درستی بتوانید این عمل را انجام دهید. برای مراقبت از این کالا هم می توانید چند نکته را رعایت کنید. در گام اول بهتر است پس از راه اندازی بر روی ان ملافه ای پهن کنید تا از ریختن مایعات و یا کثیف شدن ان بتوانید جلوگیری کنید. در گام دوم نیز باید در مواقعی که قصد استفاده از ان را ندارید به طور کامل این کالا را جمع اوری نمایید تا از خطر سوراخ شدن ، پاره شدن و یا هر حادثه دیگری در امان باشد.

جمع بندی

تشک بادی داخل ماشین ساینا محصولی فوق العاده با کیفیت است که با استاندارد ساخت خودرو های ساینا طراحی و پیاده سازی شده است. این محصول دارای ساک حمل ، دو کوسن بادی مجزا ، برچسب تعمیرات و هم چنین دفترچه راهنما نیز می باشد. پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین ساینا
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
ناشناس

این مدل پمپ باد به همراه داره؟

295 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...