تشک بادی داخل ماشین شاهین

tm 120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
1,140,000
14%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین شاهین از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها می باشد که می توانید با راه اندازی آن ، راحتی را برای سرنشینان عقب ماشین فراهم کنید تا در مسافرت ها در راحت ترین حالت ممکن نشسته و در طول سفر استراحت کنند . این تشک بادی همانطور که از نامش مشخص است ، برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده است و فروشگاه اینترنتی اینتکس با توجه به کاربردی بودن این تشک ها ، مدل های مختلفی از آن را برای ماشین های مختلف همچون شاهین که برای شرکت سایپا می باشد را موجود کرده است تا مشتریان بتوانند به راحتی و با قیمت ارزان آن را از فروشگاه اینترنتی اینتکس به صورت حضوری و یا به صورت اینترنتی خریداری کنند . راه اندازی آسان و سریع این تشک بادی که امکان استفاده از پمپ باد را نیز دارد ، به شما اجازه خواهد داد تا به سادگی آن را نصب و استفاده کنید . لایه های ضخیم بدنه و طراحی درونی بی نظیر محصول باعث شده است تا تشک بادی به خوبی بتواند وزن بالا را تحمل کند . این تشک قابل تعمیر است و در صورت آسیب دیدن نیز می توانید آن را تعمیر کنید . ولی با نگهداری و استفاده صحیح سال ها برای شما کار خواهد کرد . شما می توانید تشک خود را در رنگ بندی های دیگر نیز سفارش دهید . تشک بادی داخل ماشین شاهین دو کوسن بادی دارد که می توانید برای تکیه دادن و یا به صورت یک بالش بادی از آن ها استفاده کنید . تشک بادی داخل ماشین شاهین از جدید ترین مدل های موجود شده در فروشگاه اینتکس می باشد .

تشک بادی داخل ماشین شاهین

معمولا فروشگاه اینترنتی اینتکس تمامی تشک های بادی داخل ماشین را که مخصوص اغلب ماشین های خارجی و ایرانی است ، موجود کرده تا به عنوان بزرگترین فروشگاه محصولات بادی در ایران ، بتوانید تشک بادی داخل ماشین خود را نیز انتخاب کرده و با قیمت مناسبی خریداری کنید . تشک فوق همانطور که از نامش پیداست مناسب برای ماشین سواری شاهین است . تشکی که شما پس از خرید دریافت خواهید کرد ، کاملا مناسب با ماشین خواهد بود و می توانید با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید . همچنین توجه داشته باشید که تشک های بادی ویژگی های بسیار خوبی از جمله سبک بودن ، کم حجم بودن را دارا هستند و به همین دلیل شما می توانید بسیار راحت تر آن ها را برداشته و جابجا کنید . بنابراین در طول سفر نیز دچار مشکل نشده و در بهترین شرایط می توانید از آن استفاده کنید و حتی از آن ها نگهداری نمایید . 

کوچک بودن این تشک بادی به شما اجازه می دهد تا بدون کوچک ترین فضای اشغالی ، آن را در صندوق عقب ماشین یا در باربند و حتی داخل ماشین قرار دهید . به منظور راحتی هر چه بهتر شما عزیزان ، برای این تشک بادی داخل ماشین پمپ باد فندکی قرار داده شده است که می توانید با استفاده از آن در بهترین حالت و البته در سریع ترین حالت تشک را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . این پمپ با کمک جافندکی ماشین شروع به کار خواهد کرد و قدرت پمپاژ بسیار خوبی دارد . بنابراین دیگر نیازی نخواهید داشت که پمپ های باد دستی به همراه داشته باشید . در سفر نیز پمپ های باد برقی به کار شما نخواهد آمد و بنابراین می توان گفت که پمپ باد فندکی بهترین نوع پمپ خواهد بود . 


  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 76 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 160 سانتی متر
  • جنس بدنه از PVC با رویه جیر
  • رویه مواج
  • دارای بدنه ضد تعریق
  • قابل استفاده در ماشین های مختلف سایپا
  • دارای رنگبندی های مختلف
  • دارای دو کوسن بادی
  • دارای ساک حمل

تشک بادی داخل ماشین شاهین

تشک بادی داخل ماشین شاهین بدون شک یکی از بهترین وسیله های بادی برای شما در سفر ها می باشد ، زیرا شما می توانید ماشین خود را به یک اتاق تبدیل کنید . برای اینکه این تشک بادی مخصوص استفاده کردن در داخل ماشین بوده و شما می توانید در حین حرکت و حتی در زمانی که استراحت کرده و ایستاده اید باز هم از تشک بادی داخل ماشین استفاده کرده و آن را بر روی صندلی های عقب ماشین شاهین راه اندازی و استفاده کنید . این تشک بادی برای استفاده در داخل ماشین ایرانی شاهین ساخته شده است و بهتر است که آن را بیشتر در این ماشین و یا در ماشین های مشابه شاهین استفاده کنید . چرا که ابعاد تشک با ماشین بایستی اندازه باشد تا قابل استفاده شود . 

نکته دیگری که باید در خرید تشک بادی داخل ماشین توجه داشته باشید این است که تشک های بادی داخل ماشین خود را باید از برند های معتبر خریداری کنید که یکی از راه های دسترسی و خرید تشک بادی داخل ماشین اصل و خارجی این است که آن را از فروشگاه های بزرگ و نمایندگی ها خریداری کنید . فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس می تواند بهترین فروشگاه برای شما در جهت خرید تشک بادی داخل ماشین شاهین و سایر محصولات بادی باشد ، زیرا فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه محصولات بادی و تشک بادی داخل ماشین است . 

تشک های بادی راه اندازی بسیار آسانی را دارند و برای همین شما می توانید هر دفعه که نیاز داشتید این تشک را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . تشک بادی داخل ماشین دارای یک دریچه باد است که از طریق آن شما می توانید هر پمپ باد را به تشک وصل کرده و آن را راه اندازی کنید . برای همین است که شما می توانید از پمپ های باد دستی ، فندکی و ... استفاده کنید . نکته ای که در این میان مطرح است ، این است که این محصولات بادی بیشتر در سفر ها استفاده می شود و شما باید از پمپ های بادی استفاده کنید که نیازی به برق ندارند . البته پمپ باد فندکی برقی است ولی با برق ماشین و با جافندکی ماشین کار خواهد کرد . 

تشک بادی داخل ماشین شاهین از رویه جیر ساخته شده است . برای همین سطح آن بسیار لطیف است و شما می توانید احساس بسیار خوبی را در هنگام نشستن بر روی تشک بادی داخل ماشین احساس کنید . تشک بادی داخل ماشین شاهین به صورت مواج ساخته شده است ، این طراحی در تشک های خانگی نیز دیده می شود ، برای همین است که در ساخت بسیاری از تشک های بادی داخل ماشین و خانگی از رویه مواج استفاده کرده و سطح تشک ها را بسیار نرم و انعطاف پذیر می کنند . این طراحی حتی می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند . استفاده از رویه جیر تا حدودی می تواند خاصیت ضد تعریقی را به تشک بادی ببخشد . 

البته قسمت های کناری تشک بادی داخل ماشین شاهین جیر نبوده و از پی وی سی طرح چرم ساخته شده است که آن هم بسیار زیباست . این تشک ها دارای پایه هستند ، برای اینکه این پایه ها بتوانند زیرپایی ماشین را پر کنند و در واقع قسمت عقب ماشین را کاملا به یک تشک و تخت بزرگ تبدیل کنند . برای همین کودکان حتی می توانند پاهای خود را دراز کنند . یا بزرگسالان به صورت چهار زانو نشسته و در حالت های بسیار راحت تری در داخل ماشین بنشینند . 

برای اینکه شما بسیار احساس خوب و راحت تری داشته باشید ، برای تشک بادی داخل ماشین شاهین دو کوسن بادی در نظر گرفته شده است که طراحی آن ها نیز بادی بوده و در صورت تخلیه کردن بادشان حجم بسیار کمی را خواهند داشت ، برای همین به راحتی می توانید این کوسن ها را نیز با خود به مسافرت ببرید و از آن ها به عنوان تکیه گاه نرم و بالش پرتابل استفاده کنید . تمامی این اقلام به راحتی در ساک حملی که برای تشک در نظر گرفته شده است ، جای شده و به آسانی می توانید آن را حمل کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...