تشک بادی داخل ماشین ماکسیما

TDM-3118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ماکسیما محصولی با کیفیت است که مناسب برای استراحت و خوایدن در داخل خودروهای ماکسیما بوده و به صورت استاندارد و با ارگونومی ساخت فوق العاده دقیق و زیبا تولید و به بازار عرضه شده است. یکی از مزایای خوب این تشک بادی همراه داشتن دو عدد کوسن کوچک بادی است که به سادگی با زیر سر قرار دادن ان ها می توانید از داشتن یک بالش بادی با کیفیت بهره ببرید. هم چنین هر دو کوسن و همین طور رویه اصلی خود تشک نیز به صورت شیار دار طراحی و تولید شده است که از کیفیت فوق العاده بالایی بهره می برد که در همین ارتباط هم باید عنوان کرد که این محصول ساخته شده از نوع PVC بوده و از ضخامت و هم چنین مقاومت بالایی هم برخوردار است. هم چنین این کالا دارای پایه های بادی می باشد که ان ها هم مانند بدنه اصلی این تشک به سادگی راه اندازی شده و در مرکز ماشین شما جای می گیرد. پیشنهاد می کنیم اگر دارای خودروی ماکسیما هستید و قصد استراحت در داخل خودرو را دارید هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت بی نظیر خریداری نمایید.

از آنجایی که اتاق ماشین سواری ماکسیما بزرگ است ، استفاده از تشک بادی در داخل این ماشین ، می تواند یک فضای بزرگی را در اختیار شما قرار دهد تا راحت تر بتوانید به سفر بروید . تشک های بادی معمولا فری سایز بوده و قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها خواهند بود ، اما در برخی از اوقات ممکن است که بدنه و اتاقک ماشینی بزرگ یا کوچک باشد ، برای همین برخی از تشک ها نیز سایزبندی مختلفی را دارند که بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید . فروشگاه اینتکس با توجه به تجربه بسیار بالایی که در زمینه فروش تشک بادی داخل ماشین و سایر محصولات بادی دارد ، می تواند بهترین مشاور خرید شما باشد تا بتوانید بهترین و مناسب ترین تشک بادی داخل ماشین را برای ماکسیما یا سایر ماشین های مد نظر خود خریداری کنید . 

پیش تر در رابطه با کیفیت ساختاری تشک بادی داخل ماشین اشاره هایی شد که از دلایل آن ها می توان به جنس بدنه ، ضخامت ، نوع طراحی چند لایه اشاره کرد . به همین دلیل است که شما می توانید در مواقعی که توقف کرده اید و یا در سفر هستید ، از این تشک بادی استفاده کنید . بنابراین اگر از روی سرعت گیر رد شوید و یا دست اندازی وجود داشته باشد ، باز هم این تشک توانایی تحمل ضربه را خواهد داشت . انعطاف خوب پی وی سی موجب شده است تا تشک به خوبی بتواند جلوی لرزش را بگیرد و با انعطاف بسیار خوب خود ، در مقابل ترکیدن مقاوم باشد . هر چند اگر زمانی تشک های بادی دچار آسیب شوند ، شما می توانید آن را تعمیر کرده و به مانند روز اول از آن استفاده کنید .  

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین ماکسیما

تشک بادی داخل ماشین ماکسیما

تشک بادی داخل ماشین ماکسیما یکی از تشک های بادی فوق العاده ای است که برای استفاده در داخل خودروهای ماکسیما طراحی شده است. این محصول مناسب با ابعاد داخلی و ساختار این خودرو پیاده سازی شده که دارندگان این خودرو می توانند با خیال راحت محصول متناسب با وسیله نقلیه خود را خریداری کنند. در این مقاله قصد داریم تا نقد و بررسی کاملی از این محصول را به شما ارائه دهیم تا قبل از خرید با خصوصیات این محصول به صورت کامل اشنا شوید پس ما را دنبال کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

ساخت و طراحی جزو اصولی است که هر چه زیباتر و دقیق تر انجام شود در نظر مشتری هم بیشتر به چشم می اید. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا یکی از طراحی های منطقی و خلاقانه بازار را به خود اختصاص داده است. دقیق بودن و ظرافت در تولید این کالا از خصوصیات برجسته ان به شمار می رود. در همین خصوص قصد داریم تا کامل راجب ان صحبت کنیم. این محصول ساخته شده از رنگ یکدست خاکستری می باشد.

البته گفتنی است که این تشک بادی در رنگ های مختلف به تولید رسیده است که قدرت انتخاب شما را افزایش داده است. هم چنین راجب نوع بدنه این کالا هم باید گفت که رویه این محصول به صورت یکدست و از نوع مخملی ساخته شده که دارای شیارهایی بر روی بدنه می باشد. این شیار ها از بالا تا پایین این محصول به صورت یکنواخت و صاف قرار گرفته اند که محصولی شکیل را به بازار عرضه کرده اند و همین عوامل باعث شده تا این کالا به صورت ضد تعریق تولید شود چون هوا در داخل این شیار ها به گردش در می اید.

هم چنین پایه های این محصول هم به قدری ضخیم و مقاوم طراحی شده اند که به صورت کامل کف خودرو شما را پوشش داده و تمام ان فضا را به درستی پر می کنند. هم چنین باید گفت که این محصول یک عدد بالش بادی نیز در مرکز خود دارد که هم می توانید به ان تکیه دهید و هم برای پر کردن فضای خالی ایجاد شده بین صندلی های جلوی خودرو طراحی شده است. تمام این موارد به صورت مهندسی شده و با فکر به تمام این قضایا ساخته شده است که بسیار دقیق و با کیفیت است.

جنس بدنه

اگر راجب کیفیت و جنس بدنه این محصول بخواهیم به اختصار صحبت کنیم باید گفت که می توانید به راحتی به این کالا اطمینان کرده و ان را خریداری نمایید. در همین خصوص باید عنوان کرد که رویه ، بخش های کناری و هم چنین کف این کالا همگی از نوع PVC ساخته شده اند که از مقاومت ، کیفیت و هم چنین توان قابل قبولی برخوردار است. هم چنین کف این کالا به صورت دو لایه طراحی شده که این عامل باعث شده تا تحمل وزن این تشک بادی افزایش یابد.

ابعاد و وزن

همان طور که در ابتدای این مطلب چندین بار به ان اشاره شد این کالا مطابق با شرایط داخل خودرو ماکسیما طراحی شده که دقیقا ابعادی استاندارد را در بر گرفته است. در همین خصوص باید گفت که بسته بندی این کالا دارای ابعاد 46 در 30 در 15 سانتی متری می باشد. هم چنین این محصول را وقتی راه اندازی می کنید دارای طول 143 سانتی متر ، عرض 90 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 43 سانتی متری است. نکته مهم و خصوصیت بارز این محصول هم به تحمل ان تعلق می گیرد که می تواند تا 150 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی و نصب این محصول معمولا مشتریان وقتی در حدود 2 تا 3 دقیقه را در نظر می گیرند. البته این زمان گفته شده در صورتی است که شما بعد از خرید این محصول یک عدد پمپ باد هم تهیه کنید. پس از خرید پمپ باد شما کافی است این تشک را از داخل بسته بندی اش خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. پس از انجام این کار مشاهده خواهید کرد که محفظه های بادی بر روی این محصول قرار گرفته است که با استفاده از ان ها می توانید این کالا را باد کنید. برای انجام این کار هم تنها کافی است این محفظه را باز کرده و پمپ باد را داخل ان قرار دهید و در انتها هم این محفظه را ببندید تا باد از داخلش به بیرون خارج نشود.

علاوه بر این ها برای مراقبت از این محصول نیز رعایت چند نکته بسیار مهم است. در مرحله اول باید شما وسایل اشتعال زا مانند کبریت و فندک را از کنار ان دور کنید تا بدنه و رویه این محصول ذوب نشود چون با این کار اسیب جبران نشدنی به ان وارد خواهید کرد. در وهله دوم باید به این نکته توجه کنید که وسایل نوک تیز مانند چاقو ، قیچی و حتی سوزن را هم از این محصول دور کنید تا سوراخ نشود. البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که این کالا دارای برچسب تعمیرات هم می باشد که با استفاده از ان به سادگی می توانید این محصول را ترمیم نمایید.

جمع بندی

تشک بادی داخل ماشین ماکسیما یکی ازخلاقانه ترین و در عین حال با کیفیت ترین تشک های بادی داخل خودرو است که به وسیله شرکت تهران اینتکس به بازار عرضه شده است. این کالا رنگ بندی جذابی داشته و از کیفیت و جنس بدنه قابل قبول و قابل دفاعی هم برخوردار است. این کالا را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت استثنایی خریداری نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین ماکسیما
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...