تشک بادی داخل ماشین مگان

TDM-3020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین مگان

تشک بادی داخل ماشین مگان یکی دیگر از تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که به خوبی فضای داخلی پشت ماشین شما را به یک تخت خواب مسطح تبدیل می کند که برای استراحت می توانید از آن استفاده نمایید . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار می باشد و توسط برند محبوب اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است .

همچنین در بخش کف این محصول از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که بر استحکام این محصول افزوده است و به راحتی می تواند فشار وارده بر روی خود را مهار نماید . قابلیت تحمل وزن این محصول نیز که یکی از نکات کلیدی در تشک های بادی به حساب می آید 155 کیلو گرم می باشد که ایده آل است و نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

تشک بادی داخل ماشین مگان با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین مگان

تشک بادی داخل ماشین مگان

تشک بادی داخل ماشین یکی از وسایل محبوب در میان هودارن سفر و کمپینگ می باشد که به تازگی برای خودرو مکان روانه بازار شده است . این تشک بادی دارای رویه ای از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . ر ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی داخل ماشین مگان همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی  به صورت رویه مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد زعریق بودن است زیرا به استفاده از رویه مواجی که دارد به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن و سطح تشک عمل می کند . همچنین در رنگبندی متعددی روانه بازار شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پرفروش ترین رنگ ها یعنی آبی روشن را فراهم آورده ایم تا با خیالی راحت خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . همچنین در صورت درخواست شما به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن و در صورت بروز مشکل می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و بدون دغدغه از روز زیبای خود لذت ببرید .


جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده درساخت رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که کیفیتی زبان زد دارد و از نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . همچنین برای بالاتر بردن مقاومتاین محصول در بخش کناری و کف این محصول از پی وی سی دولایه و طرح چرم استفاده شده است که نشان از کیفیت ساخت بالا و مهندسی شده آن دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی داخل ماشین مگان به اندازه های ( طول : 143 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 43 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را در محیط داخلی ماشین برای شما فراهم می کند و می تواند مکان خوبی برای استراحت شما در سفر به شمار بیاید . همچنین وزن این محصول به همراه سال حملی که دارد 3.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . قابلیت تحمل وزن این محصول نیز که یکی از خصوصیت های مهم در انتخاب تشک های بادی محسوب می شود برابر با 155 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

جمع بندی :

تشک بادی داخل ماشین مگان می تواند وسیله ای کاربردی برای سفرهای آخر هفته شما و همچنین فضایی برای نگهداری امن کودک در بخش صندلی عقب به شمار بیاید . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر و دولایه می باشد که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن 155 کیلو گرمی و همچنین وزن 3.5 کیلو گرمی محصول بر محبوبیت های آن نیز افزوده است . تشک بادی داخل ماشین مگان با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که می توانید آن را همین حالا سفارش دهید و درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعسفری
 تحمل وزن 155 کیلو گرم
 طول 143 سانتی متر
 عرض 90 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ندارد
 نوع پمپ ندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین مگان
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...