تشک بادی داخل ماشین ون

air mattress 11

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ون

تشک بادی داخل ماشین ون مدلی زیبا و پر فروش و البته با کیفیت و با دوام است که برای استفاده در ماشین های شاسی بلند و انواع ون ها ساخته شده است که می توانید آن را به راحتی در بخش عقب ماشین راه اندازی کنید . نوع طراحی و ساختار تشک بادی داخل ماشین به گونه ای است که می تواند قسمت پشتی اتومبیل را همسطح کرده و با پر کردن زیرپایی ، یک تشک بزرگ و ایده آل برای استراحت کردن و خوابیدن باشد ، تا اینچنین بتوانید در گردش های خود و یا مسافرت های دور یا نزدیک از داشتن تشک نرم و راحتی نهایت استفاده را ببرید . از ویژگی ها و خصوصیات این تشک می توان به داشتن ابعاد و حجم بسته بندی کوچک و وزن کم اشاره کرد که به سادگی می توانید محصول را حمل و آن را جابجا کنید . ساختار پایه های این تشک برخلاف مدل های دیگر به صورت مجزا بوده که این اجازه را به شما خواهد داد تا حتی بتوانید تنها از تشک بر روی زمین نیز استفاده کنید . همچنین تشک بادی داخل ماشین ون دارای لبه های بادی می باشد که می توانید از آن به عنوان تکیه گاه استفاده کنید ، همچنین بخشی از تشک نیز به عنوان بالش یا تکیه گاه نیز استفاده می شود که با توجه به عریض بودن خودرو می توانید آن را به طور کامل باز کنید . این تشک محلی نیز برای نگهداری وسایل همراه و نوشیدنی ها دارد که می توانید از آن نیز به بهترین شکل استفاده کنید . سطح تشک نیز به صورت مواج طراحی شده است که انعطاف پذیری تشک را افزایش داده و خاصیت ضد تعریقی نیز دارد .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین ون

با توجه به علاقه مندی بسیاری از مسافرین به سفر های خانواده با وسیله های شخصی ، تشک هایی برای استفاده در داخل ماشین تولید شده اند که می توانید با استفاده از آن ها ، تخت های بسیار نرم و انعطاف پذیر بادی را در طول سفر خود داشته باشید . تشک بادی داخل ماشین ون یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مدل های موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که برای استفاده در ماشین ون ساخته شده است که می تواند به خوبی در بخش عقب ماشین قرار گرفته و سطحی صاف و مسطح را برای استراحت کردن ایجاد کند . در ادامه با مطالعه نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین ون ، بیشتر با آن آشنا شوید .


راهنمای خرید تشک بادی داخل ماشین ون

قبل از خرید تشک بادی داخل ماشین ون یا هر نوع تشک بادی داخل ماشین دیگر نیاز است تا به مدل تشک و ماشین خود دقت داشته باشید و محصول را متناسب با خودرو خود را خریداری کنید . البته توجه داشته باشید که به دلیل نزدیک بودن طراحی بسیاری از ماشین ها نسبت به یکدیگر شما حتی می توانید تشکی را برای ماشین هایی مشابه نوع ماشین خود خریداری کنید و از آن به بهترین شکل استفاده نمایید . بدین منظور شاید بهتر باشد که به ابعاد تشک دقت داشته باشید که فروشگاه اینتکس در بخش مشخصات محصول ، به ابعاد محصول پی ببرید . همچنین در خرید تشک بادی داخل ماشین به موارد دیگری همچون طراحی و ساختار ، جنس بدنه و ... محصول توجه داشته باشید .

طراحی تشک بادی داخل ماشین ون

با توجه به اینکه تشک بادی داخل ماشین فوق برای ون طراحی شده است ، ابعادی نسبتا بزرگ داشته و می تواند مناسب برای هر نوع ماشین ون باشد . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این تشک از رویه مواج یا کامفورت برخوردار است که این طراحی بی نظیر می تواند نرمی و انعطاف پذیری خوبی را به تشک ببخشد تا اینچنین احساس راحتی داشته باشید . طراحی مواج می تواند سبب طبی شدن تشک گردد . این تشک همچنین دارای بالش بادی بوده که می توانید از آن برای استراحت کردن استفاده کنید . طراحی بادی این تشک می تواند جابجایی محصول را بسیار ساده کند . 

جنس تشک بادی داخل ماشین ون

جنس هر محصولی مهم ترین فاکتور در کیفیت و دوام آن خواهد بود که بایستی در خرید هر نوع محصولی به آن توجه داشته باشید . تشک بادی داخل ماشین ون از جنس بسیار خوب pvc ساخته شده است که این جنس را می توان از بهترین مواد برای تولید محصولات بادی به ویژه تشک بادی داخل ماشین دانست ، زیرا این جنس ضد حساسیت بوده و در برخورد پوست با آن حساسیتی ایجاد نمی شود ، همچنین این تشک ضد آب بوده و طراحی رویه مخملی آن خاصیتی ضد تعریقی داشته و سطحی لطیف را برای تشک ایجاد کرده است .

نحوه راه اندازی تشک بادی داخل ماشین ون

شما می توانید برای راه اندازی سریع و ساده تر تشک بادی داخل ماشین ون از پمپ های باد استفاده کنید . برای اینکار تشک را باز کرده و از طریق دریچه باد نسبت به راه اندازی تشک اقدام کنید . میزان باد تشک نباید بسیار زیاد باشد تا بدنه تحت فشار قرار نگیرد . نیاز است تا پس از 10 ساعت استفاده مداوم ، دوباره تشک را کمی باد و شارژ کنید .

تعمیرات تشک بادی داخل ماشین ون

فروشگاه تهران اینتکس خدمات پس از فروشی همچون تعمیرات را برای تشک بادی داخل ماشین ون و سایر تشک های بادی داخل ماشین و محصولات بادی ارائه کرده است تا در صورت آسیب دیدگی محصولات ، آن را تحویل فروشگاه بدهید تا تعمیرات محصول شما به صورت تخصصی و عالی انجام پذیرد .

  • تشک بادی داخل ماشین ون
  • طول: 125 سانتی متر
  • عرض: 75 سانتی متر
  • ارتفاع: 30 سانتی متر
  • تحمل وزن: 250 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای رنگبندی
  • دارای دو کوسن بادی مجزا
  • دارای کوسن جهت نگهداری لوازم و نوشیدنی ها
  • دارای ساک حمل
  • قابل استفاده در هر 4 فصل سال
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : air mattress 11

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...