تشک بادی داخل ماشین کوئیک

15 air mattress

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کوئیک

تشک بادی داخل ماشین کوئیک از جدید ترین تشک های طراحی شده برای استفاده در داخل خودرو می باشد که به واسطه ابعاد متناسبی که دارد ، قابل استفاده در ماشین کوئیک و برخی دیگر از خودرو های شرکت سایپا می باشد که می توانید آن را به راحتی در بخش عقب ماشین راه اندازی و نصب کنید . این تشک با توجه به ساختاری که دارد می تواند به خوبی حفره بخش زیرپایی ماشین را پر کرده و سطحی مسطح و مناسب را برای شما ایجاد کند تا بتوانید در ماشین خود نیز تشکی بسیار عالی و ایده آل برای استراحت کردن و خوابیدن داشته باشید .با تهیه پمپ های باد به خصوص پمپ های باد فندکی می توانید از آن طریق نیز تشک بادی داخل ماشین را به سرعت راه اندازی و از آن استفاده کنید . لازم به ذکر است که پمپ باد فندکی قرار گرفته در کنار محصول ، در واقع از نوع برقی بوده که با اتصال به جا فندکی خودرو شروع به کار کرده و می تواند با سرعتی عالی تشک را در کمترین زمان راه اندازی کند . این تشک از طراحی بسیار خوب کامفورت برخوردار است ، رویه کامفورت یا مواج یکی از بهترین طراحی ها برای ساخت تشک بادی می باشد که به واسطه آن انعطاف پذیری تشک دوچندان شده و راحتی را برای شما به همراه خواهد داشت . این تشک شامل 2 بالش بادی مجزا می باشد که می توانید از آن ها نیز بهره مند شوید .

این محصولات بادی ، طول عمر بالایی دارند ، به شرط اینکه به درستی از آن ها استفاده شود و نکاتی که در ادامه خواهیم گفت اهمیت داده شود . هر محصول بادی در صورت برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه تشک می تواند سبب سوراخ شدن آن شود . بنابراین نباید اصلا سعی کنید که تشک بادی به اجسام تیز و برنده برخورد داشته باشد . بهتر است که کف ماشین را تمیز کنید تا سنگ ریزه یا شاخ و برگ و مواردی همچون پوست تخمه در کف ماشین نمانده باشد ، زیرا در صورت راه اندازی کردن تشک بادی بر روی صندلی های عقب ماشین ، با نشستن بر روی تشک ، ممکن است که این خرده سنگ ها و ... به داخل بدنه تشک فرو برود و آن را زخمی کند . بنابراین تمیز کردن ماشین و البته جارو برقی کشیدن قبل از سفر می تواند انتخاب فوق العاده خوبی برای شما باشد . 

همچنین باید در نظر داشته باشید که باد تشک بادی داخل ماشین تنظیم شده باشد ، تنظیم بودن باد تشک بادی ، می تواند عمر تشک بادی داخل ماشین را بیشتر کند . همچنین باید توجه داشته باشید که باد زدن بیش از حد تشک بادی داخل ماشین می تواند آن را بیشتر تحت فشار قرار دهد و زمانی که بر روی تشک نشسته باشید ، این فشار چندین برابر خواهد شد و شاید به تشک آسیب وارد کند . از سوی دیگر اگر باد تشک کم باشد ، لرزش در آن ایجاد می شود . بنابراین سعی کنید که باد تشک بادی را تنظیم کنید و برای اینکار تنها با لمس کردن تشک می توانید از این اتفاق مطلع شوید و اصلا کار سختی نیست . برای راه اندازی این تشک بادی داخل ماشین می توانید از همان پمپ باد فندکی استفاده کنید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین کوئیک

تشک بادی داخل ماشین کوئیک از نمونه تشک های بادی طراحی شده برای ماشین های ایرانی می باشد که با توجه به ابعاد و ساختاری که دارد مناسب برای استفاده در ماشین کوئیک می باشد . با توجه به علاقه مندی بیشتر افراد به سفر های خانوادگی با خودرو های شخصی ، فروشگاه تهران اینتکس انواع تشک های بادی داخل ماشین های ایرانی را از جمله ماشین کوئیک را در فروشگاه موجود کرده است تا بتوانید به سادگی به صورت اینترنتی ، حضوری و یا تلفنی تشک های بادی داخل ماشین خود را خریداری کنید . در ادامه راهنمای خرید تشک بادی داخل ماشین کوئیک شما خواهیم بود .

نکات مهم خرید تشک بادی داخل ماشین

در خرید تشک بادی داخل ماشین نیاز است تا به نوع تشک و همچنین ابعاد آن توجه داشته باشید ، زیرا ممکن است تشک ها برای برخی دیگر از ماشین ها مناسب نباشد . اما تشک بادی فوق مناسب برای ماشین ایرانی کوئیک می باشد که می توانید با راه اندازی آن در بخش عقب ماشین به مسافرت بروید . همچنین در خرید تشک بادی داخل ماشین کوئیک نیاز است به نوع طراحی و ویژگی های ساختاری آن و همچنین جنس بدنه توجه داشته باشید که در بخش های بعدی به آن ها اشاره خواهیم کرد .

طراحی و ساخت تشک بادی داخل ماشین کوئیک

تشک بادی داخل ماشین کوئیک در واقع به نوعی طراحی شده است که در بخش عقب و بر روی صندلی عقب ماشین و زیرپایی قرار می گیرد که می تواند آن بخش را هم سطح کرده تختی نرم و رات را برای شما ایجاد کند . ابعاد بزرگ این تشک به خوبی می تواند فضا را برای استراحت کردن یک الی دو نفر فراهم کند . از ویژگی های بسیار عالی که در تشک بادی داخل ماشین کوئیک استفاده شده است می توان به داشتن رویه مواج اشاره کرد که این رویه مواج می تواند به انعطاف پذیری و فرم پذیری تشک تاثیر گذار باشد تا اینچنین فشاری به اندام ها وارد نشده و همچنین بتوانید ساعت های بیشتری را استراحت کنید . این طراحی همچنین خاصیتی ضد تعریقی دارد که رویه مخملی آن نیز سبب جلوگیری از عرق کردن بدن خواهد شد . در کنار تشک بادی داخل ماشین کوئیک همچنین دو بالش بادی بسیار خوب قرار دارد که آن ها نیز به صورت بادی طراحی شده اند که در صورت نیاز می توانید آن را راه اندازی کنید .

جنس تشک بادی داخل ماشین کوئیک

جنس بدنه تشک بادی داخل ماشین کوئیک از پی وی سی ساخته شده است به همین دلیل بدنه آن بسیار مقاوم است ، اما این مقاومت در برابر اجسام تیز و برنده وجود ندارد زیرا این لایه ها تقریبا نازک بوده و در برابر اینگونه از اجسام بی دفاع و آسیب پذیر است ، اما مقاومت تشک بادی داخل ماشین در برابر رطوبت ها ، وزن افراد ، دماهای مختلف آب و هوا ، نور خورشید و اشعه های مضر آن نمی تواند تاثیری بر روی بدنه تشک بادی داخل ماشین بگذارد و آن را پوسیده کند ، به همین دلیل سازگار با شرایط مختلف بوده و قابل استفاده در محیط های خارج از خانه مانند داخل ماشین می باشد .

راه اندازی تشک بادی داخل ماشین کوئیک

پس از خارج کردن تشک بادی داخل ماشین کوئیک از جعبه ی خود می توانید آن را در محلی صاف و مسطح قرار داده و آن را باد کنید . میزان باد تشک نیز به اندازه ی دلخواه می باشد که شما می توانید با فشار دادن تشک از میزان باد آن مطلع شوید و نسبت به نیاز خود تنظیم کنید . مراقبت از تشک های بادی نیز یکی از اصل های مهم می باشد زیرا محصولات بادی به اشیا نوک تیز حساس می باشند و نباید با آنها برخوردی داشته باشند . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن تشک می توان به کمک برچسب تعمیرات آن را تعمیر کنید . برای راه اندازی می توانید از اغلب پمپ های باد نیز کمک بگیرید .

تعمیرات و خدمات پس از فروش تشک بادی داخل ماشین کوئیک

تشک های بادی داخل ماشین محصولاتی تعمیر شدنی هستند ، فروشگاه اینتکس نیز تمامی محصولات بادی خود را مانند تشک بادی داخل ماشین کوئیک را با گارانتی تعمیر 48 ساعته به فروش می رساند و خدمات پس از فروش این محصولات بادی را مانند تعمیرات ارائه داده است ، پس در صورت آسیب دیدگی می توانید تشک بادی خود را جهت تعمیر برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید . در کنار محصول برچسب تعمیرات وجود دارد که شما می توانید حتی خودتان نسبت به تعمیر تشک بادی داخل ماشین اقدام نمایید . نحوه استفاده از برچسب ها بسیار ساده است اما شما می توانید از دفترچه راهنما کمک بگیرید .

  • تشک بادی داخل ماشین کوئیک
  • طول: 136 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
  • ارتفاع: 13 سانتی متر
  • تحمل وزن: 155 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای رنگ بندی های مختلف
  • دارای پایه های بادی
  • دارای دو کوسن بادی مجزا
  • دارای ساک حمل
  • کد محصول : 15 air mattress
ابراهیم قاضی خانی

زمان زیادی طول کشید تا به دستم برسه هزینه اضافه گرفته شد از بنده رنگی که خواسته بودم نفرستادن اصلا به رنگی که سفارش داده بودم توجه نکردن و همچنین نوع ارسال من گفته بودم با اسنپ بفرستن ولی متاسفانه با تی پاکس ارسال شده بود

324 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...