توپ استخری اینتکس

ball 010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ استخری اینتکس از نمونه پکیج کامل توپ بادی است که به نسبت دیگر پکیج ها از تعداد زیاد تری توپ برخوردار است ، این بسته شامل 100 عدد توپ بادی است که می توانید با تهیه آن استخر بادی خود را با توپ پر کنید و به عنوان استخر توپ از آن استفاده کنید ، این توپ ها خاصیت لاستیکی دارند و کاملا ضد آب هستند به همین دلیل می توانید آن را در استخر های آب نیز استفاده کنید ، لازم به ذکر است که این توپ ها دارای پلسیه نیست ، به همین دلیل امکان باد کردن و یا خالی کردن باد آن ها امکان پذیر نیست ، از مهم ترین ویژگی های این پکیج توپ استخری به نسبت دیگر بسته ها تعداد بیشتر آن و مقرون به صرفه تر از بسته های کمتر است . این توپ ها توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است و کیفیت بسیار بالایی دارند ، به همین دلیل به ندرت پاره می شوند ، تنها مراقبت از این محصول وارد نکردن فشار زیاد توپ ها و برخورد نکردن اجسام تیز و برنده با آن ها می باشد . این توپ ها رنگی بوده و در هنگام برخورد با آب نیز از خود رنگ پس نمی دهد ، شما عزیزان می توانید این بسته توپ استخری اینتکس را با قیمت مناسب از طریق فروشگاه intex خریداری کنید .

نوع
 گرد
 قطر
 7 سانتی متر
 رنگبندی
 قرمز ، آبی ، سبز ، زرد
 وزن
 2 کیلو گرم
 جنس
 پلاستیک منعطف
 تعداد
 100 عدد
 شرکت تولید کننده
 تهران اینتکس
 سایر ویژگی ها
 مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 دارای لایه های ضخیم
 اقلام همراه
 ساک حمل

 

توپ استخری اینتکس از نمونه توپ های بادی تولید شده برای استخر ها می باشد که بیشتر برای استخر های بادی مورد استفاده قرار می گیرد . شرکت اینتکس که یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی است ، در کنار محصول استخر بادی خود توپ های بادی مناسب برای استخر ها را با عنوان توپ استخری اینتکس تولید و به بازار عرضه کرده است ، این بسته توپ ها دارای خصوصیات منحصر به خود است که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر شما را با آن ویژگی ها آشنا خواهیم کرد ، پس در ادامه همراه ما باشید با بررسی بیشتر توپ استخری اینتکس ...

طراحی و آرگونومی ساخت

این توپ های بادی به مانند دیگر توپ ها و همانطور که معقول است به صورت گرد و دایره ای شکل طراحی شده است ، این بسته شامل توپ های رنگی اعم از زرد ، آبی ، صورتی ، سبز ، نارنجی و قرمز است که در کنار یکدیگر می تواند محیطی شاداب و رنگارنگ را برای بازی کودکان فراهم کند . این توپ ها دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و می توانند در برابر وزن های بالا و فشار های زیاد نیز مقاومت کنند ، همچنین رنگ آن ها نمی رود و در داخل آب از خود رنگ پس نمی دهد ، به همین دلیل دیگر جای نگرانی نیست چرا که می توانید توپ ها را برای استخر آب نیز استفاده کنید ، همچنین با تهیه چند بسته از این توپ ها می توانید کل استخر بادی خود را پر از توپ کنید و در داخل خانه نیز با ایجاد یک استخر توپ بادی زمینه ساز بازی های شاد و دلچسب برای کودکان خود باشید .

جنس بدنه

اغلب توپ های بادی که برای استخر ها طراحی شده اند از جنس پلاستیک منعطف یا همان لاستیک می باشند که بدون پلیسه ساخته شده اند ، بدنه این توپ های بادی از ضخامت بالایی برخوردار هستند به همین دلیل نیز می توانند در برابر فشار های زیادی که ممکن است گاهی اوقات بر روی آن ها اعمال شود در امان بمانند و آسیبی نبینند . علت پس ندادن رنگ و کمرنگ نشدن توپ ها نیز داشتن جنس بدنه با کیفیت آن هاست .

ابعاد ، تعداد و وزن بسته بندی

این توپ های بادی که توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی شده اند دارای قطر 7 سانتی متری هستند ، اندازه این توپ ها در مقایسه با دیگر توپ های طراحی شده برای استخر بادی بزرگ تر هستند ، فلذا اگر به دنبال توپ استخری با اندازه های بزرگ تر هستید بدون شک این بسته مناسب ترین می باشد . توپ هایی با قطر 5 سانتی متر نیز در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود هستند که می توانید آن ها را نیز خریداری کنید . تعداد توپ های استخری موجود در این بسته 100 عدد می باشد که می توان آن را بزرگ ترین پکیج توپ در میان سایر پکیج ها دانست . با خرید چند بسته از این توپ های استخری اینتکس می توانید تمام استخر خود را با توپ پر کنید . وزن کلی این بسته 3 کیلوگرم می باشد .

جمع بندی

با توجه به ویژگی های توپ های این محصول بدون شک با کیفیت ترین توپ ها را می توانید تهیه کنید چرا که اینتکس در ساخت تمامی محصولات خود حتی توپ های استخری وسواس داشته و همواره با کیفیت ترین آن ها را تولید می کند ، قیمت این محصول نیز بسیار پایین تر از هر بازار دیگری است که شما می توانید به راحتی آن را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید ، برای خرید شما می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول را خریداری کنید تا برای شما ارسال شود ، همچنین می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مرکزی مراجعه نمایید . برای کسب اطلاع از قیمت توپ استخری اینتکس با فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...