توپ استخر بادی اینتکس

intex 49622

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
180,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ استخر بادی و توپ استخر توپ پلاستیکی 100 تایی قلعه بادی و استخر های بادی اینتکس یکی از بهترین وسیله های سرگرمی برای کودکان در درون آب و خشکی بوده که ساخته شده از جنس پلاستیک منعطف می باشد. این کالا در یک بسته بندی با ساک حمل مخصوص قرار داده شده که درون آن 100 عدد از توپ های با رنگ مختلف قرار گرفته است. 100 عدد توپ نرم و بی خطر برای استفاده کودکان در سنین گوناگون قابل استفاده بعنوان استخر توپ ، قطر 7 سانتی متر این توپ ها کیفیت بسیار خوبی دارند و در تمامی رنگ ها تهیه و تولیدد شده اند. از مزایای آن ها می توان به عدم خطر آفرینی شان برای کودکان اشاره نمود. به این دلیل که این توپ ها بدون هیچ گونه بر آمدگی حاصل از ساخت می باشند و بر روی آن ها پلیسه های اضافی و پلاستیک های اضافی وجود ندارد.

 نوع گرد
 قطر 7 سانتی متر
 رنگبندی قرمز ، آبی ، سبز ، زرد
 وزن 25 گرم
 جنس پلاستیک منعطف
 تعداد 100 عدد
 شرکت تولید کننده ایرانی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 دارای گارانتی
 اقلام همراه ساک حمل

 

توپ استخر بادی اینتکس محصولی جدید و با کیفیت بوده که در کمترین وزن ممکن به بازار عرضه می شود. این محصول جهت بازی در محیط های ابی  یا خشک مناسب است. به دلیل رنگ های شاد این توپ های بادی کودکان به راحتی با ان ها ارتباط برقرار می کنند. اگر شما قصد دارید در محیط منزل برای کودکتان یک استخر توپ اماده کنید و یا جهت بازی ان ها در فضای استخر های ابی و قلعه های بادی اساب بازی تهیه کنید پیشنهاد ما برای شما توپ استخر بادی اینتکس است. پس با نقد و بررسی این محصول تا انتها ما را همراهی کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در طراحی این محصول علاوه بر رعایت استاندارهای جهانی سعی بر این بوده که محصولی ایمن و مطمئن تولید شود. زیرا مخاطب مصرف کننده این توپ بادی کودکان هستند و نیاز به ظرافت خاصی برای رضایت ان ها احساس می شود. این محصول به تعداد 100 عدد در هر بسته قرار داده ی شود. رنگ های شاد و متوعی در میان این تعداد توپ وجود دارد. برخلاف سایر توپ های استخر این محصولات فاقد پلیسه بوده و اسیبی به کودکان وارد می کنید. از این محصول با خیلی اسوده در اب نیز می توانید استفاده کنید.

جنس بدنه

جنس بدنه مرغوب همواره طول عمر بالای هر محصول را به ارمغان می اورد. مصرف کنندگان همواره به دبال کالایی هستند که علاوه بر زیبایی ماندگاری بالایی داشته باشد. در تولید این محصول نیز احترام به حقوق مصرف کننده در الویت قرار داده شده است. این محصول از جنس پی وی سی تولید می شود. این جنس علاوه بر کیفیت و طول عمر فوق العاده زیاد دارای نرمی خاصی بوده و سلامت کودکان را تهدید نخواهد کرد.

ابعاد و وزن

همانطور که گفته شد این محصول به تعداد 100 عدد توپ رنگی در داخل بسته بندی است.  این توپ ها با وزن کم خود به راحتی در سطح اب شناور باقی می مانند. قطر هر توپ در حدود 7 سانتی متر بوده تا کودک به راحتی با ان بای کند. تمام این مجموعه توپ دارای وزن یک کیلوگرم است. پس به راحتی می توانید ان را جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول به صورت کاملا اماده در داخل یک ساک قابل حمل قرار داده شده است. برای استفاده از ان نیاز به طی کردن پروسه خاصی نبوده و تنها کافی ست توپ ها را از ساک خود خارج کنید. جهت محافظت از این محصولات اجسام نوک تیز را به بدنه ان وارد نکنید. از وارد کردن ضربه سنگین و پرش بر روی ان ها اجتناب کنید. توجه داشته باشید این توپ ها دارای جنسی قابل اشتعال هستند پس ان ها را از حرارت و اتش دور نگه دارید.

جمع بندی

توپ استخر بادی اینتکس محصولی با کیفیت و مقاوم بوده که برای کودکان بسیار ایمن است. از این محصول در محیط های ابی و خوش می توانید استفاده کنید. استفاده از این توپ ها در فضای باز مشکلی ایجاد نخواه کرد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...