توپ بادی سه رنگ بزرگ اینتکس

intex 59030NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی سه رنگ بزرگ اینتکس از سری توپ های بادی تولیدی توسط برند اینتکس می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . طراحی این توپ بادی به گونه ای می باشد که از ترکیب سه رنگ بنفش ، آبی و زرد ساخته شده است و به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید . جنس بدنه این توپ بادی  از وینیل می باشد که ضخامت لایه استفاده شده در این محصول 18 میلی متر است و از همین رو دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر محصول خریداری شده راحت می کند . همچنین رده سنی استفاده از این محصول برای کودکان بالای سه سال می باشد اما با توجه به ماهیت این محصول در صورت استفاده توسط رده ی سنی پایین تر نیز مورد خاصی برای فرد پیش نمی آید . توپ بادی سه رنگ بزرگ اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی محصولات بادی اینتکس موجود می  باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاوری می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

توپ بادی سه رنگ بزرگ اینتکس از سری اسباب بازی های تولیدی توسط برند محبوب اینتکس می باشد که در سال های جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه این توپ بادی کودک از وینیل می باشد که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت شیطنت های کودکانه فرزنداتان راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید اسباب بازی اینتکس راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل توپ بادی سه رنگ بزرگ اینتکس همراه ما باشید تا شما را بیشتر با این محصول آشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این توپ بادی به صورت گرد می باشد و از ترکیب رنگی سفید ، زرد ، آبی و بنفش تشکیل شده است که به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب نماید و از زیبایی منحصربفردی برخوردار می باشد . همچنین ساختار این توپ بادی اینتکس به صورت گرد می باشد که دارای رده ی سنی بالای سه سال می باشد اما با تئجه به ابعاد ایده آل و خاصیت اسباب بازی بودن آن شرکت اینتکس هیچ گونه محدودیتی را برای این اسباب بازی زیبا و کاربردی در نظر نمی گیرد . همچنین یک عدد محفظه باد نیز بر روی این توپ بادی قرار گرفته است که راه اندازی و جمع آوری این محصول را در کووتاه ترین زمان ممکن و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد دستی و یا اتوماتیک نیز امکان پذیر کرده است . 

جنس بدنه :

جنس بدنه اکثر توپ های بادی کودک تولیدی توسط برند اینتکس از وینیل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و بعید به نظر می رسد که در هنگام بازی با این توپ ها مشکلی برای بدنه آن ها ایجا شود . همچنین ضخامت لایه های استفاده شده در تولید این توپ بادی 18 میلی متر می باشد که استحکام آن را بیش از پیش بالا برده است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصولات راحت می کند . همچنین در  بخش هایی از این توپ بادی که در معرض ضربه می با همانند کنار بخش محفظه باد از وینیل دو لایه استفاده شده است که نشان از طراحی مهندسی شده ی آن دارد .

ابعاد و وزن توپ بادی کودک :

توپ بادی سه رنگ بزرگ اینتکس دارای قطر 61 سانتی متر می باشد که با توجه به رده سنی  ساله آن می  تواد از اندازه ایده آلی برخوردار باشد و یه روز زیبا را برای کودک فراهم آورد . همچنین وزن این محصول نیز بسیار ناچیز است و تقریبا 200 گرم می باشد که از  همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان باشد زیرا با خالی کردن باد این محصول ، حجم بسیار کمی را اشغال می  کند .

سخن پایانی :

توپ بادی سه رنگ بزرگ اینتکس یکی از وسیله های کاربردی و اسباب بازی های کودک می باشد که از طراحی و ترکیب رنگی ایده آلی برخوردار است و به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب و روز آن را زیبا نماید . جنس بدنه این توپ بادی از وینیل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و همچنین ضخامت لایه های استفاده شده در ساخت این توپ بادی 18 میلی متر می باشد . رده سنی استفاده از این توپ بادی کودک بالای سه سال می  باشد اما همانطور که در بخش های ابتدایی این مقاله گفتیم شرکت اینتکس با توجه به ماهیت این محصول رده سنی خاصی را برای این توپ بادی در نظر ندارد . توپ بادی سه رنگ بزرگ اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زما ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

  • توپ بادی سه رنگ بزرگ اینتکس
  • قطر: 61 سانتی متر
  • جنس بدنه از وینیل با کیفیت
  • مناسب سنین بالای 3 سال
  • کد محصول : intex 59030NP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...