توپ بادی سه رنگ کوچک اینتکس

intex 59010NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توپ بادی سه رنگ کوچک اینتکس یکی از اسباب بازی های محبوبی می باشد که به طور  متداول توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرد . این توپ بادی در رنگبندی های متفاوت و جذابی روانه ی بازارهای جهانی شده است که هر کدام از این رنگ ها دارای طرفداران خاص خود می باشد . جنس بدنه توپ بادی سه رنگ کوچک اینتکس از وینیل می باشد که یکی از پر طرفدارترین و مقاوم ترین جنس های استفاده شده در  تولید محصولات بادی است . همچنین وینیل از استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . ترکیب رنگی  این توپ بادی قرمز ، سبز و زرد می باشد که از زیبایی منحصربفردی برخوردار است و به خوبی می تواند توجه کودک شما را به خود جلب نماید . همچنین رده ی  سنی استفاده از  این محصول 3 سال می باشد که می تواند تفریح خوبی برای کودکان شما به حساب  آید . توپ بادی سه رنگ کوچک اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس  از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

توپ بادی سه رنگ کوچک اینتکس از جمله اسباب بازی های با کیفیت و محبوب می باشد که توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه این توپ بادی کودم از وینیل می باشد که از استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید اسباب بازی اینتکس آشنا نماییم پس در ادامه این راه و با تحلیل توپ بادی سه رنگ کوچک اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به صورت دایره ای مانند و دارای ابعاد استانداردی می باشد که مناسب برای رده سنی بالای سه سال است اما با توجه به ماهیت این محصول و استفاده به عنوان اسباب بازی می تواند مورد استفاده کودکان کم سن و سال تر نیز قرار گرفته و منعی برای این امر ندارد . همچنین این توپ بادی کودک در رنگبندی های گوناگونی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها یعنی سبز ، زرد ، قرمز و سفید را فراهم آورده ایم تا با خیالی راحت ، خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . این توپ بادی در اندازه های بزرگ ، متوسط و کوچک روانه بازار شده است که از  می تواند با توجه به نیاز های خود خریدی باب نیاز کودکتان را انجام دهید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این توپ بادی از وینیل می باشد که از  کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و یکی از محبوب ترین جنس های استفاده شده در تولید محصولات بادی است . وینیل علاوه بر مقاومت بالا دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد و اسباب بازی  منعطفی را برای کودک شما فراهم می آورد تا با خیالی راحت از  دیدن بازی کودکتان در محسط مورد نظر لذت ببرید و روز شادی را سپری نمایی . همچنین ضخامت لایه های استفاده شده در این محصول 18 میلی متر می باشد که در مقایسه با سایر توپ های بادی کودک از ضخامت ایده آلی برخوردار می باشد و نشان از طراحی مهندسی شده آن دارد .

ابعاد و وزن توپ بادی کودک :

ابعاد توپ بادی کودک اینتکس دارای استانداردهای خاصی در ماهیت های کوچک ، متوسط و بزرگ می باشد و هر کدام از این توپ ها دارای رده های سنی استفاده مختلف می باشد . ابعاد توپ بادی سه رنگ کوچک اینتکس به اندازه قطر 41 سانتی متری می باشد . همچنین این توپ بادی در صورت تخلیه باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما عزیزان به شمار بیاید . وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 100 گرم می رسد که بسیار ناچیز است و وزن قابل توجهی که در سفرهای شما دست و پا گیر باشد به شمار نمی آید .

جمع بندی :

توپ بادی سه رنگ کوچک اینتکس از سری اسباب بازی های محبوب و کاربردی می باشد که در سال جاری و توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه این محصول از  وینیل با ضخامت لایه 18 میلی متری می باشد که کیفیت و استحکام این محصول را در برابر فشار های وارده دو چندان کرده است . همچنین بر روی بدنه این توپ بادی کودک یک عدد محفظه باد نیز تعبیه شده است که می توانید از آن در جهت راه اندازی و یا تخلیه باد محصول استفاده نموده و به راحتی آن را جمع آوری نمایید . توپ بادی سه رنگ کوچک اینتکس با  برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

  • توپ بادی سه رنگ کوچک اینتکس
  • قطر: 41 سانتی متر
  • جنس بدنه ازوینیل با کیفیت
  • مناسب سنین بالای 3 سال
  • کد محصول : intex 59010NP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...