جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی

bestway 58628

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,260,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی ، وسیله ای بسیار کاربردی و مناسب برای پاکسازی استخر ها به خصوص استخر های پیش ساخته می باشد که شرکت بست وی برای مشتریان خود و برای دارندگان استخر پیش ساخته بست وی عرضه کرده است . در مواقعی که شما یک استخر آب برای تفریحات آبی خود دارید ، نیاز است تا به آن نیز رسیدگی کنید ، مخصوصا به آب استخر که در صورت استفاده مداوم می تواند کثیف و آلوده شود ، به همین جهت بست وی محصولاتی چون پمپ تصفیه آب و جارو اسکیمر را طراحی و روانه بازار کرده است که از پمپ تصفیه آب برای تصفیه کردن آب استخر و پاکسازی آب استخر از کثیفی ها و زباله های ریز معلق در آب استخر می شود ، ولی زمان هایی ممکن است که این کثیفی ها ته نشین شده و یا کف استخر لجن بسته و یا کثیفی ها کف استخر ته نشین شوند ، بدین ترتیب شما به یک جارو احتیاج دارید تا بتوانید این کثیفی ها را از کف استخر تمیز کنید . با توجه به این موضوع ما به شما جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی را پیشنهاد می کنیم که قدرت پاکسازی بسیار بالایی داشته و به خوبی می تواند حجم زیادی از آب را مکش کرده و کثیفی ها را به خود جذب کند . طول شلنگ جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی نیز بسیار بلند است که کارایی آن را برای استخر های با عمق بالا نیز بیشتر کرده است .

  • جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی
  • مناسب برای استخر های تا ارتفاع 6 متر
  • قدرت پاکسازی جارو : 3785 لیتر در ساعت
  • دارای فیلتر برای ممانعت از گرفتگی
  • دارای دسته نگهدارنده قابل رگلاژ
  • حداکثر طول شلنگ : 7.5 متر
  • قابلیت تغییر طول شلنگ
  • مناسب انواع استخر های پیش ساخته
  • قابلیت جارو کردن و تمیز کردن کف استخر
  • دارای وزن و حجم بسیار کم
  • دارای دو آداپتور
  • دارای بدنه کاملا ضد آب
  • کد محصول: bestway 58628

جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی را می توان یکی از لوازم یدکی استخر پیش ساخته به شمار آورد که کاملا کاربردی و در برخی از موارد ضروری می باشد . حتما کسانی که استخر های پیش ساخته و یا استخر های بتنی خانگی دارند ، از آب موجود در استخر بایستی مراقبت و نگهداری کنند ، زیرا با توجه به راکد بودن آب استخر و همچنین استفاده از آن می تواند به مرور زمان زباله هایی که در درون آب استخر ریخته می شوند ته نشین شده و یا آلودگی ها و کثیفی هایی به صورت معلق بر روی آب باقی بماند ، به همین دلیل اگر قصد دارید که در مصرف آب صرفه جویی کنید ، بایستی آب استخر را تمیز نگه دارید. 

اینجاست که لوازمی همچون جارو اسکیمر استخر و همچنین پمپ تصفیه آب استخر بسیار کاربردی و به درد بخور خواهد بود ، تا بتوانید به بهترین شکل آب استخر را تمیز نگه دارید . جارو های اسکیمر مدل های مختلفی دارند که می توان به مدل های دستی و یا اتوماتیک اشاره کرد که جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی به صورت دستی کار کرده و می توانید از طریق آن به بهترین شکل هر جایی از استخر که کثیف است را تمیز کنید . این جارو ها مختص کف استخر بوده و می تواند به خوبی لجن ها را از کف استخر بزداید . 

طراحی و تولید جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی

در رابطه با طراحی و تولید جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی بایستی اشاره کنیم که این محصول پر فروش از یک دستگیره بلند تشکیل شده است که قابلیت ریگلاژ کردن را داراست ، زیرا ساختار دسته آن تلسکوپی بوده و قابلیت آن را دارد که به سادگی بتوانید ارتفاع دستگیره را بزرگ تر و یا کوچک تر در نظر بگیرید . این محصول دارای یک پمپ قوی است که به خوبی می تواند آب را به داخل فیتلر ها کشیده و از آن عبور دهد تا اینچنین بتواند کثیفی ها را در داخل سطل جمع کرده و سپس آن را به راحتی دور بریزید .

این جارو اسکیمر دارای دو آداپتور بوده که می توانید از آن ها بهره مند شوید . در کنار محصول یک شلنگ فنری پلاستیکی با ارتفاع 7.5 متری قرار داده شده است که بلندی شلنگ می تواند به شما کمک کند تا اینچنین بتوانید به راحتی از جارو اسکیمر در هر جای استخر استفاده کنید . با توجه به این شلنگ بزرگ ، شما می توانید برای پاکسازی استخر های 6 متری نیز به خوبی از محصول استفاده کنید . جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی کاملا مناسب برای استخر های پیش ساخته به خصوص استخر های پیش ساخته بست وی می باشد . 

ویژگی های جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی

از ویژگی ها و خصوصیاتی که می توان نسبت به جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی اشاره نمود ، قدرت بالای مکش آب و تمیز کردن استخر اشاره کرد که قادر است تا 3785 لیتر را در یک ساعت تصفیه کند که رقم بسیار خوبی بوده و مناسب برای استخر های پیش ساخته بزرگ نیز می باشد . از سایر ویژگی ها و مزایا این محصول می توان به سهولت در استفاده از آن و همچنین سبک بودن جارو اشاره کنیم که به راحتی با توجه به دسته آرگونومیکی که دارد می توانید به خوبی کف استخر را جارو کنید و کثیفی ها را از بین ببرید .

شلنگی که بر روی این محصول قرار داده شده است قابلیت تغییر طول را داشته و شما می توانید آن را متناسب با استخر پیش ساخته خود بزرگ تر یا کوچک تر در نظر بگیرید . تمامی بخش های جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی ضد آب بوده و به همین  دلیل نیز طول عمر بالایی داشته و در برخورد با آب و حتی فرو رفتن داخل آب به مشکل بر نخواهد خورد . 

طرز استفاده از جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی

استفاده از جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی بسیار ساده بوده و تنها کافیست که در ابتدا دسته را برداشته و سپس توری یا فرچه جارو را به آن متصل کنید ، سپس فرچه را از طریق شلنگ به پمپ وصل کرده و آن به وسیله آداپتور به برق متصل کنید . سپس می توانید از جارو اسکیمر خود استفاده کنید . البته دفترچه راهنمایی از محصول در داخل آن قرار داده شده است که می توانید به راحتی از آن برای کارکردن با جارو اسکیمر استخر پیش ساخته بست وی راهنمایی بگیرید . شما می توانید این محصول را به صورت حضوری یا تلفنی و اینترنتی از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...