جاوری اسکیمر شارژی استخر اینتکس

intex 28620

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جارو اسکیمر شارژی استخر اینتکس جدید ترین جارو اسکمیر های مخصوص استخر های پیش ساخته بوده که توسط باتری شارژی سرخود برای پاک سازی زباله های درون استخر مانند جلبک ها، گرد و غبار و ... عمل می کند. این جارو اسکیمر دارای دسته بزرگی بوده که از قابلیت رگلاج و یا تغییر سایز برخوردار می باشد. جارویی که کاملا ضد آب بوده و هر بار به وسیله کابل USB همراه خود قابل شارژ شدن و استفاده مجدد خواهد بود. محصولی که قدرت مکش بالایی داشته تا استخر های مربوطه را به خوبی پاک سازی کند. این جارو قابلیت افزایش طول به وسیله دسته مخصوص خود تا حدود 230 سانتی متر را خواهد داشت تا به راحتی امکان پاک سازی استخر های بزرگ با عمق بالا را نیز فراهم کند. این جارو دارای دو سری با سایز های متفاوت بوده که هر کدام کاربرد خاص خود را خواهد داشت.

  • قابلیت شارژ به وسیله USB
  • دارای دسته نگهدرانده قابل رگلاج
  • حداکثر طول دسته: 230 سانتی متر
  • مناسب انواع استخر های پیش ساخته
  • دارای دو سری مخصوص جارو
  • دارای وزن و حجم بسیار کم
  • دارای بدنه کاملا ضد آب
  • کد محصول: intex 28620

جاروی اسکیمر شارژی استخر اینتکس یکی از کاربردی ترین محصولات می باشد که برای افرادی که دارای استخر های خانگی و یا استخر های پیش ساخته می باشند مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول توسط کمپانی اینتکس که در زمینه تولیدی محصولات بادی و قطعات آن نیز فعالیت گسترده ای می کند و از تجربه ی بسیار بالایی در این زمینه برخوردار است به بازار های جهانی عرضه شده است . در  ادامه این محصول قصد داریم تا به نقد و بررسی این جاروی اسکیمری بپردازیم و شما را با این حصول بیشتر آشنا کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید با تحلیل جاوری اسکیمر شارژی استخر اینتکس ...

این جاروی  اسکیمری دارای دسته ای نگهدارنده با قابلیت ریگلاج سایز می باشد که از اندازه ی ایده آلی برای انجام عمل جارو کشیدن برخوردار است و خیال شما را بابت استفاده هرچه راحت تر از این محصول راحت می کند . رنگ بدنه ی این جارو به رنگ نقره ای می باشد که دارای سری جمع کننده ی مواد به رنگ مشکی می باشد که زیبایی ایده آلی را به این محصول داده است و می تواند توجه هر بیننده ای را به خوبی به خود جلب کند . بخش سری این جارو به گونه ای تعبیه شده است که به راحتی و در شرایط ایده آل به راحتی بتواند اقدام به جمع آوری مواد در قسمت های مختلف استخر کند و برای شما استخر ، جکوزی و استخر پیش ساخته ای تمیز و ایده آل را فراهم آورد تا روزی زیبا را به همراه خانواده در محیطی مفرح سپری کنید . دسته نگهدارنده ی این محصول قابل ریگلاج و تغییر ساز می باشد تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده نمایید ، طول این دسته تا 230 سانتی متر قابل افزایش می باشد که در مقایسه با سایر جارو های اسکیمری  اندازه ی قابل قبولی می باشد .

همچنین جنس این محصول از موغوب ترین مواد می باشد که کاملا ضد آب بوده و قابل استفاده در هر نوع شرایطی می باشد که از این لحاظ یکی از نکات مهم و اساسی در این مقایسه با سایر جارو های اسکیمری به حساب می آید . همچنین سری های مختلفی برای این جارو تدارک دیده شده است که هر کدام برای امری خاص مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در شرایط مختلفی به کار شما بیاید .

به همراه این جارو اسکیمری یک عدد کابل شارژ مخصوص برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن می توانید اقدام به شارژ و استفاده از جاوری اسکیمر شارژی نمایید و استخری تمیز و زیبا را برای استفاده فراهم آورید . همچنین کمپانی اینتکس با استفاده از سال ها تجربه ی خود در زمینه ی تولید محصولات بادی و لوازم همراه توانسته است به قدرت مکشی بالا در این جارو دست پیدا کند که عملکردی فوق العاده را برای شما به نمایش می گذارد .

اگر به دنبال یک جاروی با کیفیت ، مقاوم و ضد آب برای استخر و یا جکوزی خود می باشید ، جاوری اسکیمر شارژی استخر اینتکس می تواند بهترین گزینه برای استفاده ی شما عزیزان به حساب بیاید . جاوری اسکیمر شارژی استخر اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...