تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو

air mattress 30

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو

تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو یکی از بهترین تشک های بادی طراحی شده برای استفاده در داخل ماشین می باشد که با توجه به سایزی که دارد ، بیشتر مناسب برای ماشین های سواری شرکت کیا به خصوص سورنتو می باشد که می توانید آن را در بخش عقب ماشین و بر روی صندلی ها راه اندازی کرده و استفاده کنید .  تصویری از محصول در بخش بالا قرار گرفته شده است که می توانید نوع طراحی آن را مشاهده کنید که بخش زیرین آن به صورت برجسته طراحی شده است ، این برجستگی به دلیل این است که پس از راه اندازی و نصب تشک بادی در بخش پشتی اتومبیل ، تشک بتواند زیرپایی ماشین را پر کرده و سطحی صاف را ایجاد کند تا اینچنین بتوانید تشکی یک دست و صاف را داشته باشید .

ویژگی های بسیار خوبی که برای طراحی تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو استفاده شده است ، سبب آن شده تا این محصول بسیار نرم و راحت باشد تا بتوانید ساعت ها به استراحت کردن بپرازید ، بدون اینکه فشاری را در اندام ها احساس کنید . شما می توانید در ساده ترین و سریع ترین حالت تشک های بادی را راه اندازی کنید . این محصولات به دلیل حجم کم بسته بندی خود ، بسیار مناسب برای سفر بوده و در صورت نیاز می توانید آن را بسته بندی کرده تا فضای کمتری اشغال شود .


ویژگی های تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو

خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد محصولات بادی به ویژه تشک های بادی داخل ماشین ، سبب آن شده است تا بسیاری از افراد که دوست دار سفر ها هستند ، با استفاده از این محصولات ، سفری راحت تر را برای خود رقم بزنند . این محصولات را به سادگی می توانید در سفر ها استفاده کنید ، جابجایی و حمل آن ها آسان است ، زیرا حجم بسته بندی کوچکی داشته و تنها 1 کیلو 600 گرم وزن دارد . راه اندازی آن نیز بسیار ساده است که در ادامه مطلب به راه اندازی این محصولات پرداخته شده است .

نکات مهم در نگهداری از تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو

در بخش نقد و بررسی به صورت کامل در رابطه با کیفیت تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو و همچنین جنس بسیار خوب و عالی تشک بادی داخل ماشین ، اشاره هایی شد و دانستیم که این تشک از دوام خوبی برخوردار بوده و طول عمر بالایی دارد ، اما این مسئله به چگونگی نگهداری و مراقبت ما از محصولات نیز مرتبط است ، بنابراین با نگهداری صحیح شما می توانید طول عمر بالایی را به تشک بدهید .

توجه داشته باشید که عوامل محیطی همچون رطوبت ، تابش نور خوشید ، دماهای مختلف آب و هوا آسیبی به تشک وارد نمی کند ، بلکه ساییدن تشک به سطوح زبر ، برخورد اجسام تیز و برنده ، فشرده شدن تشک هنگام قرار گیری بر روی سنگ ریزه یا شاخ و برگ درختان نیز می تواند منجر به آسیب دیدن تشک بادی شود . 

خدمات پس از فروش تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو

فروشگاه تهران اینتکس به دلیل اینکه ممکن است برخی از محصولات توسط عوامل انسانی و نگهداری نادرست تشک ، آسیب هایی را به تشک بادی برسانند ، خدمات پس از فروشی را همچون تعمیرات این محصولات را ارائه کرده است که شما می توانید در صورت آسیب دیدن محصول خود ، آن را برای فروشگاه ارسال کرده و یا به صورت حضوری محصول را تحویل دهید تا تعمیرات آن انجام شود .

پنچرگیری تشک بادی داخل ماشین با برچسب تعمیرات

با توجه به اینکه فروشگاه تهران اینتکس نیز خدمات پس از فروشی همچون تعمیرات تشک بادی را فراهم کرده است ، اما شاید دوست داشته باشید که خودتان اینکار را انجام دهید . برای تعمیرات تشک بادی در داخل منزل ، شما نیاز به برچسب تعمیرات دارید که در کنار محصول موجود است ، در صورت نبود برچسب تعمیرات شما می توانید آن را با عنوان بسته تعمیرات و یا برچسب تعمیرات تشک بادی از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . قبل از تعمیر بایستی بخش آسیب دیده را یافته و در صورت ریز بودن قسمت سوراخ شدگی آن را علامت بزنید .

پس از آن مقداری برچسب را برش دهید ، بهتر است برچسب را به صورت سکه ای برش دهید که گوشه نداشته باشد . پس از آن برچسب را مقداری چسب مایع زده و سپس در محل آسیب دیده بچسبانید . چسب نباید بسیار زیاد باشد که شرّه کند ، همچنین چسب کم نیز مانع از چسبیدن بسیار خوب لیبل خواهد شد . پس از این کار محل تعمیر شده را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید ، برای اینکار می توانید از سنگ یا وزنه استفاده کنید .

نقد و بررسی تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو

تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو از محصولات بادی بی نظیر طراحی شده برای استفاده در داخل ماشین می باشد که می توان آن را محصولی مسافرتی دانست ، زیرا می توانید آن را در سفر ها استفاده کرده و در داخل ماشین راه اندازی کنید تا در طول سفر تختی نرم و راحت داشته باشید تا بتوانید این چنین استراحت کرده و سفری دلچسب تر را رقم بزنید . تنوع در تشک های بادی داخل ماشین بسیار زیاد بوده و برای اغلب ماشین ها این محصولات طراحی شده اند ، فروشگاه اینتکس نیز این تشک را برای استفاده در داخل ماشین کیا سورنتو طراحی کرده است که می توانید آن را تهیه کنید .

راهنمای خرید تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو

خرید تشک بادی داخل ماشین نیز می توانند به مانند خرید هر نوع کالای دیگری مهم و پر اهمیت باشد ، چرا که با خرید یک مدل خوب می توانید انتظارات خوبی را از محصول خود داشته و بهترین استفاده را از آن ببرید . در رابطه با تشک بادی داخل ماشین نیز مهم ترین توصیه به شما خریداران این محصولات ، این است که حتما به مدل محصول و نوع ماشینی که تشک بادی بر آن اساس طراحی شده است توجه داشته باشید . بنابراین نمی توانید از هر تشک بادی داخل ماشینی برای ماشین مد نظرتان استفاده کنید .

بنابراین می توان گفت که تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو مناسب برای این نوع ماشین بوده و شاید برای استفاده در سایر ماشین ها مناسب نباشد ، این در حالی است که شما می توانید با تحقیق و یا مشاوره با فروشگاه اینتکس حتی تشک هایی را که برای ماشین های مشابهی نسبت به ماشین شما طراحی شده اند را نیز خریداری کرده و استفاده کنید . به عنوان مثال تشک بادی داخل ماشین پراید قابل استفاده در ماشین تیبا می باشد ،  این در حالی است که شاید تشک بادی داخل ماشین ، خودرو های سواری معمولی برای ماشین های شاسی بلند مناسب نباشد . همچنین نکته مهم دیگر توجه داشتن به ساختار محصول و جنس و برند آن می باشد که در ادامه مطلب به این موارد نیز اشاره خواهیم کرد .

 تولید و ساخت تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو

قالب و سایز بندی این تشک بسیار مناسب برای ماشین کیا سورنتو و سایر ماشین های مشابه می باشد که می توانید به راحتی آن را در بخش عقب ماشین راه اندازی کرده و همواره در طول سفر ، حتی در هنگام حرکت و یا در صورت توقف از آن استفاده کنید . این تشک در بخش عقب ماشین قرار می گیرد ، به طوریکه تشک با پر کردن بخش زیرپایی می تواند سطحی صاف را به خود گرفته و تختی نرم و راحت را در اختیارتان قرار دهد . این نرمی و راحتی بسیار عالی تشک را می تواند به دلیل بادی بودن محصول ، جنس استفاده شده در تولید آن و همچنین رویه مواج تشک دانست که به خوبی می تواند با فرم پذیری خوب ، تختی طبی برای شما باشد .

جنس تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو

برای تولید و ساخت تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو از لایه های ضخیم pvc استفاده شده است ، پی وی سی استفاده شده برای تولید این محصول ، از رویه مخملی برخوردار است که ضخامت و دوام تشک را افزایش داده و همچنین سبب نرمی و لطافت سطح تشک شده است . پی وی سی ضد آب بوده و در صورت خیس شدن نیز آسیبی به آن وارد نمی شود . نور خورشید نیز به آن آسیبی نمی زند ، به همین دلیل در صورت استفاده مداوم از تشک در داخل ماشین و تابیدن نور خورشید به آن ، صدمه ای به محصول وارد نخواهد کرد . از خصوصیات بسیار عالی پی وی سی می توان به عدم حساسیت پوستی به این ماده اشاره کرد .

مراقبت و نگهداری تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو

یکی از ضعف هایی که تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو و البته تمامی محصولات بادی دارند ، می توان به آسیب پذیری آن ها در برابر برخورد اجسام تیز و برنده می باشد که بایستی از برخورد اینگونه از اجسام و اشیاء نوک تیز و برنده جلوگیری کرده و حدامکان از قرار دادن تشک بر روی زمین جلوگیری کنید . پریدن بر روی تشک و وارد کردن فشار بسیار زیاد نیز می تواند به آن آسیب وارد کند .

این در حالی است که تحمل وزن این تشک 155 می باشد که می توان گفت به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند . حرارت های بالا به خصوص در ظروف فلزی می تواند به تشک آسیب وارد کند و سبب ذوب شدن آن گردد . با رعایت نکات مهم و نگهداری صحیح می توانید سال های سال از تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو استفاده کنید .

راه اندازی تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو

با توجه به وجود پمپ های باد ، شما می توانید به سادگی و با سرعت بیشتری تشک های بادی خود را راه اندازی کنید . در بدنه این محصولات ، دریچه بادی قرار دارد که از آن طریق می توانید با بیشتر پمپ های باد ، تشک بادی داخل ماشین را راه اندازی کرده و از محصول استفاده کنید . بهترین پمپ ها برای راه اندازی تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو ، پمپ های باد دستی ، شارژی و فندکی می باشند که برای استفاده در خارج از خانه و در محل هایی که برق نیست ، مناسب می باشد .

پمپ های باد دستی به برق نیاز نداشته و مدل های شارژی نیز با شارژ کردن قابل استفاده هستند ، از سوی دیگر پمپ های فندکی نیز با اتصال به جافندکی ماشین که تمامی ماشین ها آن را دارند ، می توانید با کمک برق باتری ماشین ، تشک بادی داخل ماشین را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . یک دریچه بادی نیز برای تخلیه در بدنه قرار داده شده است که به دلیل بزرگ بودن دهانه می توانید تشک را به سرعت تخلیه کنید . شما می توانید تشک را بیرون از ماشین باد کرده و آن را متصل کنید و یا در داخل ماشین آن را پهن کرده و سپس باد کنید .

برند های پر فروش تشک بادی داخل ماشین

برند های پر فروش و معروف تشک بادی داخل ماشین بی جهت معروف نشده اند ، بلکه به دلیل تولید محصولات با کیفیت و با دوام سبب آن شده است که رضایت مشتریان را در بر داشته باشد و اینچنین به فروش بالا دست یابد . در این بخش نیز قصد داریم تا چندی از پر فروش ترین برند های تولید کننده محصولات بادی و همچنین تشک بادی داخل ماشین را به شما همراهان گرامی معرفی نماییم . از جمله برند های محبوب و پر فروش می توان به دو برند آمریکایی بست وی و اینتکس اشاره کنیم .

هر دو برند نام برده خط تولید هایی در کشور های آسیای شرقی نظیر چین دارند که محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب را تولید و روانه بازار کرده اند . فروشگاه اینتکس که بزرگترین فروشگاه محصولات بادی در ایران است نیز از محصولات این برند ها استفاده کرده و بیشتر محصولات بادی خود را از این برند ها ارائه کرده است تا مشتریان به سهولت به این کالاهای محبوب و بسیار دوست داشتنی و البته کاربردی دسترسی داشته باشند .

  • تشک بادی داخل ماشین کیا سورنتو
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
  • تحمل وزن: 155 کیلوگرم
  • وزن : 1.6 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای رنگ بندی های مختلف
  • دارای پایه های بادی
  • دارای دو کوسن بادی مجزا
  • دارای ساک حمل
  • مناسب برای انواع ماشین های سواری سواری کیا
  • کد محصول : air mattress 30

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...