عنوان مقاله : خرید تشک بادی داخل ماشین از نمایندگی اصلی اینتکس

تشک بادی داخل ماشین یکی از جدیدترین دسته بندی های محصولات بادی می باشد که در کشور ما نیز به خوبی توانسته است با نیازهای مخاطبان خود را وقف داده و جای خود را در میان قسر بزرگی از جامعه باز کند. اما در هنگام خرید تشک بادی داخل ماشین بهتر است تا به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بهترین عملکرد را از محصول انتخابی گرفته و همچنین خریدی لذت بخش را تجربه کنید. یکی از مهمترین نکاتی که در این هنگام باید مدنظر داشته باشید، خرید تشک بادی داخل ماشین از نمایندگی اصلی اینتکس می باشد، که این امر باعث می شود تا جنس با کیفیت را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار داشته باشید و در نتیجه خریدی مطمئن و لذت بخش رقم بخورد.

امروزه تشک های بادی داخل ماشین توسط بسیاری از شرکت های خارجی تولید و به کشور وارد می شوند که در درجه های کیفیتی مختلفی عرضه شده اند. یکی از مهمترین دلایل خرید از نمایندگی اصلی را می توان کیفیت تضمین شده این محصولات دانست که باعث می شود تا خریدی مطمئن داشته باشید و در صورت استفاده استاندارد، سال ها به استفاده از تشک بادی داخل ماشین خود مشغول باشید. یکی از اولین و برترین نمایندگی های فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران را می توان فروشگاه اینتکس تهران دانست؛ فروشگاهی که علاوه بر سابقه بلند بالایی که دارد، با حذف واسطه های فروش به خوبی توانسته است، ارزان ترین قیمت را به مخاطبان خود پیشنهاد دهد.

فروشگاه اینتکس تهران به دلیل واردات مستقیمی که انجام می دهد و بدون واسطه جنس را به دست خریداران می رساند، توانسته است قیمت های رقابتی را به مخاطبان خود پیشنهاد دهد که در نتیجه توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب می کند. علاوه بر آن این نمایندگی فروش با بهره گیری از کارشناسان با تجربه به خوبی توانسته است خدمات پس از فروش حرفه ای را برای خریداران محصولات خود فراهم آورد و در این صورت دیگر پس از خرید نیز هیچگونه دغدغه ای نخواهید داشت و می توانید در صورت بروز مشکل قابل تعمیر با نمایندگی فروش اینتکس تهران تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش استفاده کنید.

اما یکی از مهمترین فاکتورها پس از انتخاب بهترین فروشگاه تشک بادی داخل ماشین، می تواند جنس بدنه این محصولات باشد که کیفیت ساخت بالای محصول را به نمایش خواهد گذاشت. تشک های بادی داخل ماشین در بیشتر مدل ها به صورت ترکیبی از متریال مشترک ساخته می شوند تا عملکردی بهتر و ایده آل تر را به نمایش بگذارند. بسیاری از افراد در این زمینه سوالاتی خواهند داشت که پاسخ ما به عنوان بهترین جنس بدنه برای این محصولات، متریال پی وی سی جیر یا همان مخمل در بخش رویه که تماس مستقیم به پوست بدن افراد می باشد و در بخش های کناری و کف ، پی وی سی طرح چرم دو لایه که از استحکام بسیار بالاتری برخوردار است می باشد.

لازم به ذکر است که متریال پی وی سی کاملا ضد حساسیت می باشد و همچنین سازگاری بالایی با پوست بدن افراد دارد، به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از تشک های بادی داخل ماشین برای انواع پوست های حساس کودک تا بزرگسال استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید. وزن پایین این متریال نیز باعث شده تا وزن کلی محصول به خوبی کاهش پیدا کند و برخلاف ابعاد بزرگی که دارد، سبک بودن آن می تواند سهولت در جا به جایی را برایتان به همراه داشته باشید. بسیاری از مدل های این محصولات، به همراه خود و درون بسته بندی یک ساک حمل دسته دار خواهند داشت که می تواند حتی در پیاده روی های طولانی مدت برای به همراه داشتن این محصولات کمک شایانی به شما بکند.

قابلیت تحمل وزن نیز در هنگام خرید این محصولات از مهمترین عواملی می باشد که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد. در این خصوص باید بگوییم که به صورت استاندارد، شما عزیزان می توانید در ظرفیت دو نفره و تا وزن 150 الی 200 کیلو گرم از این دسته بندی تشک های بادی استفاده کنید. تشک بادی ماشین می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای بین شهری و یا برای افرادی می باشد که ساعت های زیادی را در طول روز درون ماشین سپری می کنند؛ زیرا با توجه به ساختاری که دارند در فضای عقب ماشین شما، تختخوابی راحت و استاندارد را برای استراحت کردن حتی به صورت خوابیده فراهم می آورند.

مدلی از تشک بادی داخل ماشین که توسط نمایندگی اصلی اینتکس تهران در بازار عرضه شده است، دارای پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین است که کار راه اندازی محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما امکان پذیر می کند. همچنین علاوه بر پمپ باد می توان یک ساک حمل دسته دار و همچنین دو کوسن بادی را مشاهده کرد که استفاده از آن را بدون نیاز به خرید مجزای لوازم جانبی امکان پذیر می کند و پکیجی کامل را در اختیارتان قرار می دهد. والف های تعبیه شده بر روی تشک های بادی داخل ماشین به صورت دو کاره می باشند، بدین منظور علاوه بر راه اندازی می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن ها استفاده کنید.

مدت زمان تقریبی راه اندازی تشک های بادی داخل ماشین با استفاده از پمپ باد برقی، سه الی چهار دقیقه می باشد. همین حالا می توانید جدیدترین مجموعه تشک های بادی داخل ماشین برترین برندهای جهانی را در دسته بندی تشک بادی داخل ماشین همین وب سایت از طریق منو مشاهده کنید. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره نیز کافیست تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان و دقیق کارشناسان ما بهره مند شوید.