کودکان دنیای شاد و جالبی دارند که یکی از اصول اصلی این دنیای مهیج زمان بازی فرزند شما بوده زیرا که کودکان در زمان بازی روش های ابتدایی زندگی را فرا خواهند گرفت. توجه کنید هیجان و انرزی بالای فرزند شما در زمان بازی در برخی موارد موجب وارد شدن آسیب به لوازم منزل بوده پس نیاز دارید تا زمان تفریحات کودک را نیز مورد مدیریت قرار دهید. در حین انجام این مدیریت بوده که نیاز خواهید داشت تا تجربه هایی مفید برای فرزند خود ایجاد کرده تا هم حس خلاقیت را در آن ها ایجاد کرده و هم فرزند خود را برای مسئولیت های بزرگ سنین بزرگسالی تربیت کنید. البته نیاز بوده که شما نیز به طور مستقیم به حس انجام تفریحات فرزند خود نیز نظارت داشته اما توجه داشته باشید که این نظارت را از فاصله ای دور انجام داده تا اعتماد بنفس فرزند خود را حفظ کرده و به کودک القا کنید که به طور کامل به فعالیت های آن اعتماد دارید.

در این مرحله و با توجه به این موارد بوده که شما به محاسن و فواید بالای چادر مسافرتی کودک پی خواهید برد. چادر مسافرتی کودک یک محیط بسته با طراحی شاد و متنوع بوده که به دلیل داشتن درب بزرگ و پنجره امکانی ایجاد کرده تا شما بتوانید فعالیت فرزندتان و یا همبازی های آن را به طور کامل زیر نظر قرار دهید. محیط بسته چادر مسافرتی نیز موجب شده تا حس اعتماد بنفس و مالکیت در کودک ایجاد شده تا به راحتی بتواند به تفریحات خود بپردازد. از طرفی داشتن یک فضای مشخص تحت مالکیت کودک برای بازی موجب شده تا فرزند شما بدون اسیب زدن به لوازم منزل به تفریح پرداخته و مسئولیت پذیری را به طور کامل فرا بگیرد. لازم به ذکر بوده برای داشتن یک فرزند سالم برای خود و یک انسان سازنده برای جامعه نیاز بوده تا به فعالیت های کودک در سنین حساس و همچنین نوع اسباب بازی های آن توجه داشته تا تمایلات عاطفی آن کودک به درستی شکل بگیرید. چادر بازی کودک یک وسیله استثنایی بوده که با دلیل گستردگی تنوع در طراحی ظاهری ، نوع و ابعاد امکانی ایجاد کرده تا کودک بتواند به راحتی و با توجه به سلیقه و روحیات خود یک نمونه را انتخاب کرده تا از داشتن آن نهایت لذت را ببرد. در این مطلب می توانید به طور کامل با چادر بازی کودک ، انواع ان و بهترین روش خرید چادر بازی کودک به طور کامل اشنا شوید. پس توصیه می کنیم با ما همراه شوید.

چادر بازی کودک چیست؟

چادر بازی کودک یکی از کاربردی ترین و بهترین انواع اسباب بازی برای کودکان بوده که ساختاری متنوع با انواع مختلفی دارد. کودکان همواره سبک زندگی و اصول اولیه فرهنگی را در زمان بازی یاد کرده و همچنین آن ها نیاز به یک محیط استاندارد و ایمن داشته تا بتوانید با اسودگی خاطر فرزند خود را در این بخش برای بازی قرار دهید. چادر بازی کودک دقیقا حس خانه را برای فرزند شما ایجاد کرده که شما می توانید با استفاده از آن حس امنیت و مسئولی پذیری برای کودک خود ایجاد نمایید. توجه داشته باشید با دلیل فضاهای محدود آپارتمانی شما نمی توانید چادر بازی کودک را مانند سایر اسباب بازی ها برای فرزند خود انتخاب کرده و نیاز داشته تا شما با تنوع آن و روش های راه اندازی و نگهداری آن به طور کامل آشنا شوید. چادر بازی کودک در واقع یک محیط پرتابل و استاندارد بوده تا از این طریق فرزند خود را بتوانید به راحتی تنها گذاشته و از فاصله ای دور به فعالیت های آن نظارت کافی داشته باشید.

در زمان انتخاب و خرید چادر مسافرتی نیاز بوده به برخی پارامتر های اساسی توجه شده تا علاوه بر کودک ، والدین آن نیز در زمان بازی دچار مشکل نشوند. یکی از مهم ترین پارامتر ها بدون شک مربوط به ابعاد و اندازه بدنه چادر مسافرتی بوده که شما با توجه به فضای در اختیار داشته در منزل و همچنین سن فرزند خود این پارامتر را مورد ارزیابی قرار دهید. جنس بدنه نیز مورد بعدی بوده که نیاز داشته به گونه ای انتخاب شده تا قابلیت شستشو داشته باشد تا در صورت بروز هرگونه الودگی بتوانید رویه چادر بازی فرزند خود را کاملا تمیز کنید. از سوی دیگر جنس رویه باکیفیت نیاز به ظاهری شاد و کودکانه داشته تا نظر مثبت فرزند خود را در زمان خرید به خود جلب کرده و کودک از استفاده این محصول احساس آرامش به دست اورد. درب و پنجره در بخش رویه چادر بازی کودک یکی دیگر از مهم ترین مواردی بوده که نیاز بوده به ان توجه شود. زیرا از طریق درب و پنجره شما می توانید به بازی فرزند خود نظارت داشته و از سوی دیگر اگر کودک در بخش داخلی چادر بازی خود به خواب برود ، هوا به راحتی در گردش بوده و دمای مطبوعی در این قسمت ایجاد خواهد شد. سازه های چادر بازی کودک نیز مانند چادر مسافرتی وظیفه ایجاد استحکام در بدنه محصول را داشته پس نیاز بوده محصولی انتخاب کنید که استحکام بالایی در بخش سازه ها داشت که در اثر استفاده مدوام و راه اندازی و جمع اوری مکرر کیفیت آن ها افت نکند.

انواع چادر بازی کودک

چادر های بازی کودک را با در نظر گرفتن نوع سازه های نگهدارنده و همچنین ساختمان اصلی بدنه به انواع مختلفی طبقه بندی کرده که هریک برای کودک جذابیتی داشته و همچنین شما می توانید متناسب با فضای داخلی منزل خود یک نمونه را در نظر بگیرید. در این بخش از مطلب به معرفی انواع مختلف چادر بازی کودک پرداخته تا انتخابی ساده را تجربه نمایید.

چادر بازی کودک فنزی

در فضای محدود خانه بدون شک انتخاب و خرید یک چادر مسافرتی کوچک بهترین گزینه بوده تا بدون محدودیت خاصی کودک بتواند از ان استفاده کند. چادر بازی کودک فنری معمولا با ابعاد کوچکی تولید شده تا در تمامی فضاها کارایی کافی و مناسبی از خود نشان بدهد. در این نوع محصول سازه های باریک و فنری در بخش داخلی به طور کامل به بدنه اصلی دوخته شده تا به محض خارج شدن محصول از ساک حمل خود این چادر بازی بدون دخالت دست برای استفاده فرزند شما آماده باشد.


چادر بازی کودک سرخپوستی

یکی از زیباترین انواع این گروه از محصولات که به عنوان محل خواب کودک نیز مورد استفاده قرار گرفته و همچنین از تنوع بالای طراحی بدنه نیز برخوردار بوده بی تردید چادر بازی کودک سرخپوستی به شمار می رود. این گروه از محصول بدنه ای مثلث شکل داشته و مانند اهرام مصری بر روی سطح زمین قرار گرفته و یک درب بزرگ تمامی دیواره اول آن ها را پوشش می دهد. ستون های این نوع چادر بازی به راحتی به یکدیگر وصل شده و سپس رویه اصلی بر روی ان ها قرار خواهد گرفت.

چادر بازی کودک عصایی

اگر شما نیز قصد دارید تا در زمان سفر و یا رفتن به فضای باز نیز یک محیط مجزا و راحت برای بازی و تفریح فرزند خود ایجاد کنید پس نیاز بوده به سراغ چادر بازی کودک عصایی بروید. این گروه از محصولات دقیقا مشابه با چادر مسافرتی عصایی بوده که ابعادی کوچک داشته و رویه آن از طراحی شاد و فانتزی با رنگبندی مهیجی برخوردار شده است. در این نوع محصول از میله هایی باریک و کوتاه استفاده شده که در بخش ابتدایی و انتهایی خود مجهز به آهنربا هستند.

چادر بازی کودک طرح کلبه

بدون شک پرفروش ترین نوع چادر مسافرتی که تنوعی بالا با طراحی شاد و کودکانه و بدنه ای باکیفیت داشته مربوط به چادر بازی کودک طرح کلبه می باشد. این نوع چادر بازی معمولا برای بازی های گروهی کودکان مناسب تر بوده و ساختمان ظاهری آن ها دقیقا مشابه یک خانه با سقف شیروانی و پنجره هایی بر روی رویه اصلی است. سازه های این گروه از محصولات در واقع میله هایی باریک و کوتاه بوده که برای اتصال آن ها به یکدیگر از بست هایی پلاستیکی با استحکام بالا استفاده می شود. بعد از آماده سازی این اسکلت بوده که رویه اصلی را بر روی سازه ها قرار داده تا کودک به بازی بپردازد.

چادر بازی کودک تونل دار

جدید ترین نوع این گروه از محصولات که نیاز به فضایی نسبتا بزرگ برای راه اندازی داشته و مانند یک پارک بازی اختصاصی از هیجان بالایی برای راه اندازی برخوردار بوده مربوط به چادر بازی کودک تونل دار می باشد. در این نوع محصول که معمولا سازه هایی فنری شکل داشته از یک تونل برای اتصال ساختمان اصلی چادر بازی با فضای بعدی استفاده می شود. این نوع فضای دوم در برخی موراد استخر توپ بوده و در مواردی دیگر از یک چادر بازی دوم بهره برداری شده است. در نظر داشته باشید این نوع محصول امکان استفاده از هر بخش را به صورت انفرادی نیز داشته تا شما سه فضای بازی مختلف را برای فرزند خود مهیا سازید.

خرید چادر بازی کودک

در این مطلب شما به طور کامل با کارایی بالا و ضرورت استفاده از چادر بازی کودک در تربیت فرزند خود آشنا شدید و پی بردید که این وسیله به ظاهر ساده چه تاثیر مثبتی در شکل گیری سخصبت فرزند شما خواهد داشت. حال با در نظر گرفتن تمامی این موارد اگر شما قصد انتخاب و خرید چادر بازی کودک را در تمامی تنوع یاد شده دارید می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کرده تا محصول مورد نظر را با مناسب ترین قیمت و کیفیت و ضمانت اصل بودن کالا دریافت نمایید. البته به دلیل سهولت در خرید هموطنان وب سایت این نمایندگی اینتکس امکان خرید آنلاین از سراسر کشور را داشته و همچنین شماره های درج شده در داخل سایت پاسخگوی شما خواهند بود.