درپوش استخر پیش ساخته 253х538 فریمی اینتکس

intex 29026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

درپوش استخر پیش ساخته 253х538 فریمی اینتکس یا کاور استخر پیش ساخته وسیله ای بسیار کاربردی برای نگهداری از آب استخر ها می باشد که شرکت اینتکس آن را برای استخر های پیش ساخته خود با طول 538 سانتی متری و عرض 253 سانتی متری خود طراحی کرده است که البته شما می توانید از آن برای استخر های پیش ساخته نسبتا کوچک تر نیز استفاده کنید . این درپوش می تواند از ورود حشرات به داخل آب استخر ، ریختن شاخ و برگ درختان ، ورود گرد و غبار به داخل آب استخر و ... جلوگیری کند ، همچنین این درپوش می تواند از تبخیر آب در روز های گرم جلوگیری کند و همچنین کیفیت آب را بسیار عالی نگه داشته و سطح اکسیژنی آب را نیز به خوبی حفظ خواهد کرد ، به همین دلیل تنها با استفاده از این درپوش بسیار عالی و با کیفیت ، می توانید از تصفیه بسیار زیاد آب و کثیف شدن آن جلوگیری کنید . برای ساخت این محصول از لایه های ضخیم پی وی سی و برزنت استفاده شده است که درپوش را کاملا ضد آب کرده است و همچنین آن را مقاوم و یک عایق در برابر نور خورشید نموده تا اینچنین طول عمر بالایی را داشته باشد و به خوبی بتواند از آب استخر و حتی خود استخر نگهداری کند . ضخامت لایه های این کاور نیز بسیار بالا بوده و به خوبی می تواند یک عایق حرارتی نیز برای استخر پیش ساخته باشد . بنابراین اگر استخر پیش ساخته شما در یک محیط روباز قرار دارد ، این درپوش استخر ، بهترین گزینه برای استفاده خواهد بود . 

نقد و بررسی درپوش استخر پیش ساخته 253х538 فریمی اینتکس

درپوش استخر پیش ساخته 253х538 فریمی اینتکس از نمونه لوازم یدکی استخر پیش ساخته و از ابزار های کاربردی استخر ها به شمار می روند که شرکت اینتکس برای استخر های پیش ساخته خود که دارای ابعادی 538 سانتی متر در 253 سانتی متر هستند طراحی کرده اند تا بتوانید با استفاده از آن از ورود گرد و غبار به داخل استخر جلوگیری کنید . همچنین با استفاده از این درپوش دیگر چیزی به درون استخر ریخته نخواهد شد و موجودات و حشرات به داخل آن نخواهند رفت ، از سوی دیگر شاخ و برگ درخت داخل استخر نخواهد افتاد ، به همین علت نیز به سادگی می توانید از آب موجود در استخر نگهداری کنید . در ادامه بیشتر با این درپوش یا کاور استخر آشنا خواهید شد و به مواردی همچون جنس محصول و نحوه استفاده از آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ساخت درپوش استخر پیش ساخته 253х538 فریمی اینتکس

طراحی و تولید درپوش استخر پیش ساخته 253х538 فریمی اینتکس به مانند یک لایه ضخیم با قابلیت رول شدن می باشد که ابعاد آن در بخش مشخصات و در نام محصول درج شده است . این درپوش به گونه ای ساخته شده است که می تواند تا لبه های استخر را پوشش دهد و درزی بر روی آن باقی نگذارد . شما می توانید با طناب های مهار ، درپوش را محکم تر کنید تا مبادا باد آن را بلند کند . این محصول دارای یک بخش ساده و یک بخش پفکی نایلولی می باشد که سبب افزایش ضخامت محصول و کیفیت بالای درپوش استخر پیش ساخته 253х538 فریمی اینتکس شده است . 

جنس درپوش استخر پیش ساخته 253х538 فریمی اینتکس

شرکت تولید کننده محصولات بادی و همچنین استخر های پیش ساخته و لوازم یدکی استخر پیش ساخته ، برای ساخت درپوش استخر پیش ساخته 253х538 فریمی از طراحی سه لایه با استفاده از لایه های pvc و برزنت استفاده کرده است که توانسته به خوبی یک درپوش ضد آب و در عین حال بادوام را تولید کند . از ویژگی های بسیار عالی این درپوش و جنسی که برای تولید آن استفاده شده است می توان به مواردی همچون دوام بسیار بالا در برابر نور آفتاب اشاره نمود که باعث شده است درپوش در استفاده دراز مدت و قرار گیری در معرض نور خورشید صدمه ای نبیند . برزنت نیز کیفیت ساخت بسیار خوبی داشته و از پارچه های کاملا ضد آبی است که در برابر ضربه ، کشیدگی و ... مقاوم است . 

نحوه استفاده از درپوش استخر پیش ساخته 253х538 فریمی اینتکس

استفاده از درپوش استخر پیش ساخته 253х538 فریمی اینتکس بسیار ساده و راحت است ، ولی بایستی در هنگام خرید توجه داشته باشید که درپوش های کوچکتر را تهیه نکنید ، زیرا قابل استفاده بر روی استخر پیش ساخته نخواهند بود ، این در حالی است که ابعاد بزرگ تر را می توان در استخر های کوچک استفاده کرد . برای راه اندازی تنها کافیست که درپوش را که به صورت رول شده و لوله شده است ، را بر روی لبه یک سمت استخر قرار دهید و آن را به آرامی باز کنید تا تمام سطح استخر را بپوشاند . 

تعمیرات درپوش استخر پیش ساخته 253х538 فریمی اینتکس

درپوش استخر پیش ساخته 253х538 فریمی اینتکس نیز نیاز به نگهداری  و مراقبت دارد ، هر چند که شرایط محیطی همچون رطوبت ، آب استخر ، نور خورشید ، دمای آفتاب ، دمای آب و ... به آن صدمه ای نمی رساند ، ولی توجه داشته باشید که برخورد و ساییدگی این محصول به خصوص به اجسام و اشیاء تیز می تواند منجر به آسیب دیدن آن شود . با این حال شاید بخش هایی از آن با استفاده از برچسب تعمیرات قابل تعمیر باشند ، ولی با توجه به اینکه این محصول از لایه های برزنتی نیز ساخته شده است ، کیفیت ساخت مطلوبی دارد . 

  • درپوش استخر پیش ساخته 253х538 فریمی اینتکس
  • جنس : PVC چند لایه برزنتی
  • طول : 538 سانتی متر
  • عرض : 253 سانتی متر
  • عایق در برابر سرما یا گرما
  • کاملا ضد آب
  • دارای گارانتی
  • مناسب استخر های مستطیلی اینتکس
  • کد محصول: intex 29026

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...