راهنمای خرید قایق بادی چلنجر

قایق بادی چلنجر یکی از بهترین قایق های بادی برای تفریحات آبی شما در هر رده سنی خواهد بود . این قایق ها ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشند و یکی از محبوب ترین مدل هایی است که می توانید برای استفاده بر روی بیشتر آب ها حتی در سواحل دریا نیز از آن استفاده کنید . ویژگی ها و خصوصیت هایی که قایق بادی چلنجر دارد ، باعث شده است تا یکی از بهترین گزینه ها برای خرید باشد . فروشگاه تهران اینتکس نیز به عنوان بزرگترین فروشگاه مرکزی قایق بادی در ایران ، محبوبیت قایق بادی چلنجر را بیشتر از سایر قایق ها دانسته و برای همین در این مقاله قصد دارد تا راهنمای خرید قایق بادی چلنجر شما باشد . برای همین اگر قصد خرید قایق بادی چلنجر را دارید و یا دوست دارید که اطلاعاتی از این قایق کسب کرده و ویژگی های آن را با سایر قایق ها مقایسه کنید ، این مطلب می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد و راهنمایی های لازم را به شما بدهد . 

یکی از فاکتور های بسیار خوبی که خرید این نوع قایق های بادی دارند ، قیمت قایق بادی چلنجر است که نسبت به برخی از قایق های بادی دیگر قیمت مناسب تری را داشته و از این جهت مناسب برای خریداری خواهد بود . توجه داشته باشید که قایق های بادی مدل های مختلفی را داشته و هر یک از قایق ها بسته به نوع طراحی ، جنس بدنه ، برند تولید کننده قایق و ... ممکن است قیمت های مختلفی را داشته باشد . اما قایق بادی چلنجر برای اینکه یک قایق تفریحی تقریبا ساده و معمولی است ، قیمت های مناسب تری را دارد . البته مناسب بودن قیمت قایق بادی چلنجر به این معنا نیست که کیفیت آن پایین باشد ، چه بسا که قایق بادی چلنجر توسط یک برند بزرگ و محبوب به نام اینتکس ساخته شده است که مطمعنا در جستجو میان انواع قایق های بادی متوجه خواهید شد که این برند بزرگترین برند تولید کننده محصولات بادی به ویژه قایق بادی است که به دلیل کیفیت بسیار خوب و همچنین ایمنی بسیار بالایی که قایق های بادی آن دارد ، بیش تر از هر برند دیگری معروف شده است . 

بنابراین نیاز است بدانید که قایق بادی چلنجر از دوام و کیفیت عالی برخوردار می باشد و حتی برای ساخت آن از پی وی سی ضخیم استفاده شده است . پی وی سی ها از معدود اجناسی است که برای ساخت محصولات بادی به ویژه قایق بادی کاربرد بسیار زیادی دارد . برای اینکه دو فاکتور مهم در پی وی سی وجود دارد که یکی از آن ها استحکام بالا و انعطاف پذیری بسیار خوب آن در برابر فشار و باد شدن بوده و دیگری ضد آب بودن پی وی سی است که آن را کاملا مناسب برای ساخت محصولات بادی به ویژه محصولات بادی که برای تفریحات آبی ساخته شده اند . به عنوان مثال حتی از این جنس برای ساخت جکوزی بادی ، استخر بادی ، نشک بادی روی آب و انواع شناور های بادی استفاده شده است . به همین دلیل است که اگر برای مدت های طولانی از قایق بادی چلنجر بر روی آب استفاده کنید ، باز هم قایق دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . بنابراین جای نگرانی از بابت پوسیده شدن بدنه قایق در مجاورت با آب را نداشته باشید . 

قایق های بادی چلنجر شاید ظاهری شبیه به قایق های بادی نظیر سی هاوک و یا کندر را داشته باشد ولی تفاوت هایی از نظر کشیدگی و ابعاد دارد که آن را متمایز از سایر قایق های بادی کرده است . قایق های بادی چلنجر شرکت اینتکس تا به کنون تنها در دو رنگ ساخته شده اند که یکی از رنگ های پر طرفدار آن ، زرد است که شاید بسیاری از قایق های بادی چلنجر به خصوص قایق های بادی چلنجر قدیمی تر از این رنگ ساخته شده اند . دلیل محبوبیت و شناخت قایق های بادی چلنجر با رنگ زرد این است که شرکت اینتکس برای اولین بار قایق بادی چلنجر را در رنگ زرد تولید کرده است که رنگی بسیار محبوب بوده و شاید حتی شما آن را در فروشگاه ها و یا در جستجو های اینترنتی خود دیده باشید . ولی در ادامه شرکت اینتکس قایق های بادی چلنجر جدید تری را در رنگ های سورمه ای با حاشیه های زرد رنگ تولید کرد تا از نظر تنوع شما بتوانید قایق های چلنجر را در سایر رنگ ها خریداری کنید . 

البته قایق های بادی چلنجر در مدل های سورمه ای رنگ و جدید تر کمی متفاوت تر بوده و طراحی کشیده تری را دارند . همچنین کف قایق های بادی چلنجر به دلیل مواج بودن هر دو مدل ، کمی از نظر طراحی تفاوت دارند . دلیل اینکه کف قایق بادی چلنجر به صورت مواج است ، نرم تر شدن و راحت تر شدن کف قایق برای نشستن می باشد . برای همین است که شرکت اینتکس کف قایق های بادی را به صورت برجسته و مواج طراحی کرده است تا بتوانید به راحتی و برای مدت های طولانی در قایق نشسته و تفریح کنید ، بدون اینکه از اینکار خسته شوید . توجه داشته باشید که قایق های بادی چلنجر از تمامی بخش ها حتی قسمت کف نیز به صورت بادی طراحی شده است و این طراحی بادی است که باعث شده تا قایق هایی مانند قایق بادی چلنجر بتواند به خوبی بر روی آب شناور بماند . طراحی بی نظیر شرکت اینتکس موجب شده تا تعادل قایق بادی چلنجر بر روی آب بسیار زیاد باشد . 

تمامی قایق های بادی مدل چلنجر در سه ظرفیت ساخته شده است . قایق بادی چلنجر 1 اینتکس در واقع قایق بادی یک نفره چلنجر است که کوچک ترین مدل ساخته شده بوده و تنها ظرفیت استفاده را برای یک نفر دارد . قایق بادی یک نفره چلنجر به خوبی می تواند تا وزن 85 الی 100 کیلوگرمی افراد را تحمل کند . این در حالی است که قایق های بادی دو نفره چلنجر می توانند دو برابر این وزن را تحمل کنند . و بیشترین ظرفیتی که قایق های بادی چلنجر دارند ، در واقع قایق بادی چلنجر 3 اینتکس می باشد که برای استفاده سه نفره بوده و می تواند تا 255 کیلوگرم و حتی بیشتر را به بهترین شکل تحمل کند . لذا هماطور که اشاره شد ، این قایق ها در سه ظرفیت یک نفره ، دو نفره و سه نفره ساخته شده است که مدل سه نفره بزرگترین مدل بوده و برای استفاده همزمان سه فرد بزرگسال طراحی شده است . برای همین است که شما می توانید این نوع قایق ها را نیز در ظرفیت های مد نظر خود انتخاب و خریداری کنید . قایق های بادی چلنجر به دلیل وزن سبک و حجم بسته بندی بسیار کوچکی که دارند یکی از بهترین مدل ها برای استفاده در مسافرت خواهند بود .