قایق بادی چلنجر

intex 68367

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی چلنجر 2 نوع دیگری از سری قایق های بادی تفریحی چلنجر بوده که دارای ظرفیت دو نفره می باشد. این قایق از جنس PVC چند لایه با روکش برزنتی ساخته شده و به دلیل داشتن کیفیت مناسب قابل استفاده در سدها، رودخانه ها و همچنین دریاچه های آرام خواهد بود. این قایق دارای کف بادی به همراه دو نشیمنگاه بادی مجزا بوده که برای ایجاد احساس راحتی در قایق تعبیه شده است. همچنین این قایق نیز همانند مدل سه نفره خود دارای دو پارو به همراه طناب نجات نیز می باشد. قايق بادی چلنجر دو نفره، مخصوص آبهای آرام و استخر ، دارای دو مخزن هوای جداگانه ، کف باد شونده برای راحتی بيشتر ، دارای پارو جهت تسهيل پارو زدن ، پمپ باد ، طناب نجات ، 3 جای محفظه باد جهت امنیت بیشتر ، دارای بسته مخصوص تعميرات ، جنس قایق از پی وی سی، دارای تاييد گارد ساحلی ايالات متحده. 

اگر در دسته بندی قایق بادی بچرخید ، می توانید مشاهده کنید که قایق های بادی چلنجر در چندین ظرفیت ساخته شده اند و می توانند شرایط ایده آل تری را برای شما به وجود بیاورند تا بتوانید طبق نیاز خود آن ها را خریداری کنید . همانطور که مشخص است و کاملا منطقی خواهد بود ، این است که قایق بادی که ظرفیت بیشتری دارند ، از ابعاد بزرگی نیز برخوردار هستند ، برای همین نیازمند استفاده از مواد بیشتر برای تولید قایق بادی خواهد بود . تمامی این موارد می تواند در قیمت قایق بادی چلنجر تاثیر گذار باشد تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید . اساسا قایق های بادی به صورت پارویی ساخته می شوند و شما می توانید از این ابزار برای به حرکت در آوردن قایق بادی استفاده کنید . 

پاروهایی که شرکت اینتکس برای این مدل در نظر گرفته شده است ، بسیار عالی و آرگونومیک می باشد ، برای اینکه این قایق بادی بتواند با سرعت بیشتری حرکت کند ، شما باید این مورد مهم را در نظر داشته باشید که اگر پارویی که استفاده می کنید استاندارد باشد ، بهتر می تواند آب را کنار زده و به شما کمک کند تا بر روی آب سریع تر بتوانید حرکت کنید . شما می توانید با استفاده از پارو حتی مسیر حرکت قایق بادی را تغییر دهید . با توجه به اینکه کف قایق بادی نیز به صورت بادی و مواج است ، شما می توانید بسیار راحت تر از محصول استفاده کنید و اگر برای مدت طولانی در قایق نشسته و یا دراز بکشید ، اصلا خسته نخواهید شد . 

 نوعتفریحی
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 236 سانتی متر
 عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 41 سانتی متر
 جنس رویه وینل
 ضخامت بدنه 0.45 میلی متر
 جنس کف وینیل دولایه بادی
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی متوسط
 پارو
سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای طناب نجات
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

قایق های بادی سری چلنجر از محصولات میان رده بازار هستند که در سطح کیفی پایین تر از قایق های اکسکروشن قرار میگیرند به همین دلیل نیز قیمت پایین تری دارند تا افراد بیشتری قدرت خرید آن را داشته باشند، قایق بادی چلنجر دو نفره نیز همانند سایر محصولات این دسته برای استفاده در آبهای آرام و دریاچه های کم عمق مناسب است و در صورت استفاده در دریا ممکن است خطر آفرین باشد. از این رو پیشنهاد میکنیم در صورت نیاز به خرید قایقی که در دریا و یا آبهای عمیق نگاهی به سری اکسکروشن، مارینر و حتی سی هاوک بیندازید چرا که محصولات آنها در شرایط متنوع مقاومت بیشتری خواهند داشت. با این وجود کیفیت قایق دو نفره چلنجر نیز بسیار خوب و اغلب نیاز های دو شخص بزرگ سال یا چند کودک به صورت همزمان را بر طرف می کند و با توجه به لوازم جانبی کاملی که دارد گزینه مناسبی برای استفاده در اغلب شرایط موجود در ایران است. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این محصول در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

اینتکس در ساخت قایق بادی دو نفره چلنجر از تم زرد رنگ استفاده کرده است و تمامی قسمت های آن بر مبنای همین رنگ به تولید رسیده اند.  تنها در دو طرف قایق به علاوه دیواره داخلی و کف قایق شاهد رنگ آبی تیره (متمایل به سرمه ای) هستیم. لوگو چلنجر نیز به همین رنگ در قسمت جلویی آن نقش بسته است. در کناره های این قایق بادی چند پلاستیک مشکی رنگ وجود دارد که با جنس نرمی که دارند به بدنه متصل شده اند. دو پلاستیک مایل به جلو که دقیقا قرینه یکدیگر قرار گرفته اند برای سهولت در پارو زدن می باشند و دو پلاستیک پشتی نیز برای نگهداری پارو در زمانی که از ان استفاده نمی کنید یا حمل پارو اضافه است. پلاستیک های موجود در دور قایق نیز به منظور نگهداری از طناب نجات در این قسمت قرار گرفته اند. یک پوشش مشکی رنگ نیز در قسمت پشتی به چشم میخورد که برای تخلیه باد درونی قایق است. خوشبختانه کف قایق به صورت بادشو بوده و راحتی بسیاری دارد، اما عدم تعبیه صندلی را می توان یک عیب بزرگ برای آن دانست. 

ابعاد و وزن

قایق بادی چلنجر دو با طول: 236 سانتی متر ، عرض: 114 سانتی متر و ارتفاع: 41 سانتی متربرای استفاده دو تا سه نفر به صورت همزمان مناسب است، اما بهتر است که تحمل وزن استاندارد اعلام شده از سوی اینتکس یعنی 170 کیلوگرم را رعایت کنید، این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه می شود و بسته بندی آن بسیار کوچکتر از مقداری که در ذهنتان تصور میکنید است. همچنین به دلیل داشتن وزن سبک و دستگیره حمل به راحتی در هر مکانی توسط دست جا به جا خواهد شد. با وجود کف کوچک قایق باز هم برای استفاده دو نفر مناسب بوده و حتی می توانید همراه خود یک کودک را نیز داشته باشید. 

جنس و کیفیت بدنه

این قایق بادی از بدنه ضخیمی برخوردار است و با توجه به قیمت آن اینتکس در این محصول از بهترین مواد ممکن استفاده کرده است. رویه آن از نوع PVC مات ساخته شده است که در درون آن با ترکیبی از برزنت جهت مفاومت بیشتر بهره گرفته شده. خوشبختانه این قایق بادی نیز همانند بسیاری از محصولات رده بالا در این دسته از دو محفظه باد اصلی برخوردار می باشد که با توجه به این ویژگی در صورتی که یکی از محفظه های باد قایق دچار صدمه شود محفظه باد دیگر تعادل آن را حفظ کرده تا بتوانید خود را به یک جای امن برسانید، گرچه خالی شدن باد هر کدام از محفظه ها نیز زمان زیادی نیاز خواهد داشت که به نجات سرنشینان کمک می کند. بخش های داخلی و زیرین قایق از سه لایه ضخیم ساخته شده است که در صورت صدمه دیدن نیز می توانید ان را با بسته مخصوص اینتکس تعمیر کنید.

روش راه اندازی

برای نصب این قایق بادی ابتدا می بایست محل مناسبی را انتخاب کنید تا عملیات لازم را بر روی آن انجام دهید. دقت داشته باشید که شئ تیزی در این محل وجود نداشته باشد و در خشکی بر روی آن نروید تا خطر صدمه دیدن آن را کاهش داده باشید. ابتدا قایق را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید. در ادامه نوبت به باد کردن محفظه های بادی ان می رسد. پیشنهاد ما ابتدا محفظه باد داخلی و سپس محفظه باد خارجی و در انتها کف قایق است تا در بهترین حالت و در کمترین زمان بتوانید قایق را آماده استفاده کنید. دریچه تخلیه دو پیچ جداگانه دارد. پیچ بزرگ تر دارای نگهدارنده باد نمی باشد و باد را خارج می کند اما دریچه کوچکتر دارای نگهدارند هوا می باشد و تنها باد به داخل آن می رود، در عوض باد کردن از این روش زمان زیادی از شما خواهد گرفت، بهتر است باد بدنه را تا حد ممکن از قسمت دریچه بزرگ تر انجام دهید، سپس برای سفت تر کردن بیش از حد بدنه از دریچه بیرونی استفاده کنید. دقت داشته باشید باد کردن بیش از حد نیز می تواند به قایق صدمه وارد کند. 

بررسی کوتاه قایق بادی

قایق بادی چلنجر 2 این محصول با طرحی بسیار زیبا مناسب آب های کم عمق و آرام مثل دریاچه یا آب بسیار آرام و استخر است و دو نفره می باشد و دارای دستگیره برای نگه داشتن که مانع ازافتادن در داخل آب و هم از آن برای گذاشتن جای پارو که سریع تر با آن حرکت می کنند استفاده می شود در اطراف قایق وجود دارد و بسیار مقاوم و دارای سه لایه روکش پی وی سی محکم هستند این قایق ها با استحکام و راحت است و دارای تحمل وزن 170 کیلوگرم می باشد و برای تفریح خانواده و قایقرانی و ورزش های آبی و... استفاده می شود و دارای کابل ایمنی برای طناب نجات می باشد همراه با پمپ باد و دو پارو مخصوص محصول و دیگر وسایل جانبی در هنگام خرید به خریدار تعلق می گیرد دارای اتاق چند لایه و بدنه داخلی می باشد ؛ قایقی بسیار سبک است و یک محفظه برای باد کردن محصول دارد برای لم دادن و راحت بودن در جلوی قایق جای دست وجود دارد که هم برای راحتی و محافظت شما است و هم برای بیرون کشیدن قایق از آب از آن استفاده می شود . دارای طول:236 عرض: 114 ارتفاع: 41 سانتی متر می باشد دارای تاييد گارد ساحلی ايالات متحده است قابل استفاده برای تمامی سنین برای بزرگسالان 2 نفره و برای کودکان 4 نفره که می توان از آن در جاهای مختلف مخصوصاً در استخر ها مورد استفاده قرار داد و تفریح مناسبی برای بزرگسالان و کودکان است این قایق ها برای تفریح و شادی و بالا بردن اعتماد به نفس در کودکان بسیار مناسب است و دارای قیمت بسیار مناسب می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...