سایبان قایق بادی

jilong 340720

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سایبان قایق بادی محصولی متفاومت و کارآمد برای استفاده بر روی قایق های بادی می باشد که می توان آن را بر روی قایق های بادی نصب نمود و در روزهایی که باران می بارد از قایق استفاده کرد . همچنین این سایبان از تابش مستقیم آفتاب نیز جلوگیری می کند و لذت استفاده از قایق برای شما دوچندان خواهد شد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید .

  • سایبان قایق بادی
  • جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید
  • جلوگیری از بارش باران 
  • ضدآب و ضدحرارت
  • کد محصول : jilong 340720

سایبان قایق بادی

سایبان قایق بادی از پر طرفدار ترین وسیله ها و تجهیزات جانبی قایق های بادی می باشد که شما می توانید آن را برای انواع قایق های بادی به خصوص قایق بادی مارینر و ... خریداری کنید . از آن جا که از قایق ها بیشتر در دریاچه ها و ساحل دریاها استفاده می شود ، می توان گفت که شما در یک محیط باز از قایق بادی استفاده می کنید و ممکن است در روز های گرم تابستانی اگر مدت زیادی قایق سواری کنید ، پوست شما بر اثر تابش نور خورشید آفتاب سوخته بشود و یا گرما زده بشوید . برای همین سایبان های بسیار خوب و مناسبی برای استفاده و تفریحات با قایق های بادی طراحی شده است که شما می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کرده و به راحتی آن را به قایق بادی مد نظرتان نصب کرده و از آن استفاده کنید . 

بیشتر قایق های بادی کارایی بسیار خوبی همانند قایق های چوبی یا فایبرگلاسی دارند و از آن جا که برای ساخت این محصولات بادی اهرم های نگهدارنده قرار گرفته شده است ، شما می توانید از انواع سایبان های بادی ، نگهدارنده قلاب ماهیگیری ، نصب موتور برای قایق بادی و ... استفاده کنید . بدین ترتیب شرایط برای نصب و راه اندازی سایبان برای قایق بادی وجود دارد . شما می توانید قبل از خرید سایبان قایق بادی ، از فروشگاه اینتکس راهنمایی بگیرید تا در نهایت یک سایبان بسیار خوبی با توجه به نوع قایق بادی خود انتخاب و خریداری کنید . بنابراین حتما به این نکته توجه داشته باشید و سعی کنید که سایبان قایق را بر اساس نوع و مدل قایق بادی خریداری کنید . همچنین سایز و ظرفیت قایق بادی نیز بسیار مهم است و همانطور که می دانید قایق های بادی سایز بزرگ ظرفیت بالایی را دارند و ابعاد آن ها بزرگ تر است ، برای همین سایبانی که برای آن ها تهیه می شود نیز بایستی بزرگ باشد . 

تولید کننده سایبان قایق بادی شرکت بزرگ جیلونگ می باشد که یکی از معروف ترین تولید کنندگان محصولات بادی بوده و به ویژه استخر های بادی و همچنین قایق های بادی آن بسیار معروف است . برای همین است که شرکت جیلونگ برای قایق های بادی به خصوص قایق های بادی ساخته شده توسط خود شرکت می باشند ، این سایبان های بسیار خوب و با کیفیت را تولید کرده است تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از آن استفاده کنید . جنسی که برای ساخت این سایبان در نظر گرفته شده است ، از پارچه برزنتی بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد . این پارچه درجه یک بوده و کاملا ضد آب می باشد و می تواند طول عمر بالایی را داشته باشد . بنابراین نگران خیس شدن سایبان نباشید . 

حتی شما می توانید در روز های بارانی این سایبان را راه اندازی کنید تا یک سقف بسیار خوب برای قایق باشد و از خیس شدن شما و یا جمع شدن آب در درون قایق بادی به خوبی محافظت خواهد کرد . بنابراین می توان گفت که سایبان قایق بادی دوکاره بوده و می تواند یک سایه بان در برابر نور آفتاب و یک چتر و سقف عالی در برابر بارش باران خواهد بود . نور آفتاب نیز صدمه ای را به این سایبان قایق بادی وارد نخواهد کرد چرا که این بدنه عایق حرارتی بسیار خوبی بوده و می تواند در برابر اشعه های مضر خورشیدی نیز مقاوم باشد . 

و اما پایه های این سایبان برزنتی و بسیار با کیفیت از آلومینیوم بوده و دوام و کیفیت بسیار عالی را دارد ، برای همین شما یک سایبان مقاوم را خواهید داشت . شما می توانید در مواقعی که نیازی به سایبان ندارید ، آن را به راحتی جدا کرده و در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید . این سایبان همچنین دارای پنجره های نایلونی می باشد و شما می توانید از آن طریق بیرون از قایق و پشت قایق را حتی در صورت استفاده از سایبان مشاهده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...