سایه بان سفری کینگ کمپ مدل Superior

Superior 720

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سایه بان سفری کینگ کمپ مدل Superior یکی از با کیفیت ترین و با دوام ترین سایه بان های تولید شده توسط شرکت کینگ کمپ بوده که برای استفاده در سفر های مختلف کاربرد فراوانی خواهد داشت. این سایه بان به وسیله فریم های مجزای خود به روش عصایی نصب می شود. فریم هایی از جنس فایبرگلاس که از کیفیت و انعطاف خوبی برخوردار بوده و در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود. این سایه با ساخته شده از جنس پارچه پلی استر بوده که از روکش پلی اورتان برای آن استفاده شده است. بدنه ای که از مقاومت بالایی در برابرنفوذ آب برخوردار بوده و در صورت قرار گرفتن زیر بارش باران به هیچ وجه از بدنه نفوذ نخواهد کرد. همچنین برای مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش آفتاب از روکش silver برای آن استفاده شده است تا کاملا یک سایه بانی با بدنه مقاوم در شرایط جوی مختلف به ارمغان آورد. این سایه بان برای سفر های مختلف کمپینگ و طبیعت گردی گزینه بسیار مناسبی بوده و به راحتی باز و بسته می شود. همراه این کالا یک ساک حمل پلی استخر با روکش پلی اورتان قرار داده شده تا به داخل ساک حمل آن نیز آب و یا گرد و غبار نفوذ نکند. حالت جمع شده این سایه بان نیز فضای بسیار کمی اشغال کرده و به راحتی توسط دست نیز قابل حمل و جا به جایی خواهد بود.

  • طول: 360 سانتی متر
  • عرض: 360 سانتی متر
  • ارتفاع: 210 سانتی متر
  • جنس بدنه از پلی استر و پلی اورتان
  • جنس فریم ها از فایبرگلاس
  • مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش آفتاب
  • دارای بدنه ضد آب
  • قاب استفاده در سفر های مختلف
  • ابعاد بسته بندی: 60 در 20 در 20 سانتی متر
  • دارای ساک حمل ضد آب
  • کد محصول: Superior 720

سایبان سفری کینگ کمپ مدل Superiorیک سایبان مسافرتی بسیار عالی و دوست داشتنی است که طراحی آن بی نظیر بوده و شما می توانید از آن برای ایجاد سایه در مسافرت های خود و در طبیعت داشته باشید . شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که در طول سفر ، یک منظره زیبایی را نظاره گر هستید و دوست دارید مدتی را در آن محل بمانید ، ولی با توجه به اینکه نور آفتاب شما را اذیت می کند ، از این کار صرف نظر کرده اید . چاره کار شما این است که از یک سایبان سفری مانند سایبان سفری کینگ کمپ مدل Superior استفاده کنید تا شرایط برای نشستن شما بسیار عالی تر شود . سایه بان های بادی به خصوص برای مناطق گرمسیری مورد استفاده قرار می گیرد ، به طوریکه ممکن است استفاده کردن از چادر مسافرتی هوای داخل را گرم نگه دارد . 

از سوی دیگر استفاده از سایبان سفری کینگ کمپ مدل Superior در کنار سواحل دریا نیز بسیار کاربرد دارد ، در سواحل دریا به دلیل اینکه درخت زیادی چسبیده به ساحل وجود ندارد و از سوی دیگر هوا شرجی است ، شما می توانید با راه اندازی سایبان سفری کینگ کمپ مدل Superior یک سایه بسیار بزرگ و عالی را ایجاد کنید تا در زیر سایه خنک آن نشسته و دریا را تماشا کنید . یک ویژگی بسیار خوبی که سایه بان سفری دارد این است که چهار طرف آن باز بوده و برای همین هوا در جریان است و شما می توانید از نسیم های خنکی که می وزد استفاده کرده و در فضاهای باز محیطی خنک و عالی را برای خود داشته باشید . سایه بان های زیادی طراحی و تولید شده اند که در بازار می توانید مدل های متنوعی از آن ها را مشاهده کنید ، ولی سایبان سفری کینگ کمپ مدل Superior یکی از بهترین ها بوده که حتی فروشگاه اینترنتی اینتکس آن را موجود کرده است . 

از ویژگی های فوق العاده خوبی که سایبان سفری کینگ کمپ مدل Superior دارد ، این است که حمل و جابجا کردن آن بسیار ساده و آسان است . برای اینکه این محصول مخصوصا برای مسافرت ها طراحی شده است و برای همین شرکت تولید کننده آن یعنی کینگ کمپ ، پایه های آن را به صورت تاشو طراحی کرده است تا شما بتوانید در یک شرایط بهتر و آسان تر سایه بان را حمل کرده و آن را در سفر ها مورد استفده قرار بدهید . نوع طراحی و ساخت سایبان سفری کینگ کمپ به مانند چادر های مسافرتی بوده و برای همین شما در هنگام بسته بندی آن ها ، می توانید سایه بان را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کنید . همچنین یک ساک حمل مخصوصی برای سایبان سفری کینگ کمپ در نظر گرفته شده است که می توانید سایه بان را پس از جمع کردن داخل آن قرار دهید . تصویری از ساک حمل و سایه بانی که در درون آن قرار داده شده است را می توانید در میان تصاویر محصول مشاهده کنید . 

این سایه بان در حالت جمع آوری شده به ابعاد 60 در 20 در 20 سانتی متر در آمده و شما می توانید به راحتی آن را حمل و جابجا کنید . همچنین ابعاد سایه بان سفری در حالت راه اندازی شده به طول 360 سانتی متر با عرض 360 سانتی متری می باشد که می توان گفت یک سایه بان مربعی شکل است . همچنین ارتفاع سایبان به 210 سانتی متر می رسد و شما می توانید به راحتی پس از راه اندازی سایه بان سفری ، در زیر سایه بان حتی بایستید . پایه ها و بدنه ای که چادر مسافرتی دارد نیز یکی از بهترین کیفیت ها را داشته و برای همین شما می توانید از آن به بهترین شکل استفاده کنید . برای ساخت پایه های این محصول از فلز ضد آب و بسیار سبک استفاده شده است . برای همین طول عمر بالایی را دارد . از سوی دیگر برای ساخت بدنه آن نیز از پلی استر و پلی اورتان استفاده شده است که دقیقا همان جنس بدنه چادر های مسافرتی بوده و کاملا ضد آب و با کیفیت است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...