چادر مسافرتی 12 نفره فنری ضد آب

ch 3379

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره فنری ضد آب از جمله بادوام ترین و در عین حال ارزانترین چادر های مسافرتی ایرانی با سایز بزرگ بوده که مناسب سفر های خانوادگی و یا دوستانه طراحی شده است. جنس بدنه این چادر شیک از مرغوب ترین نوع پارچه برزنتی می باشد. پارچه برزنتی در برابر برخورد با اجسام نوک تیز مانند شاخ و برگ درختان مقاوم بوده و ساختاری ضدآب و باداوم دارد. به همین دلیل می توانید از این محصول در داخل جنگل و یا سایر شرایط جوی به راحتی استفاده کنید. بر روی بدنه چادر مسافرتی یک درب بزرگ با دو عدد پنجره تعبیه شده است. تمامی این بخش ها مجهز به توری بوده و به نورگیری فضای داخلی و گردش هوا کمک خواهند کرد. جنس میله های محصول از نوع فایبرگلاس می باشد. سازه های فایبرگلاس بسیار سبک و باداوم بوده و کاملا منعطف هستند. نوع سازه ها نیز فنری بوده به همین دلیل به طور کامل به روکش بدنه متصل هستند. این محصول از یک ساک حمل نیز برخوردار بوده که طراحی گرد با ظاهری مانند کوله پشتی دارد. به همین دلیل می توانید در زمان سفر به راحتی محصول را به همراه خود ببرید. ظرفیت داخلی این چادر مسافرتی در زمان خواب مناسب 6 نفر می باشد. برای خرید چادر مسافرتی با تخفیف عالی و کاملا فابریک می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 12 نفره فنری ضد آب از نمونه چادر های مسافرتی پر فروش تولید ایران می باشد که می توان آن را از برترین مدل های چادر مسافرتی ایرانی دانست . بی شک با داشتن چادر مسافرتی در طول سفر می توانید مسافرت دوست داشتنی و دلچسب تری را رقم بزنید . این چادر مسافرتی با ساختار و ویژگی های بسیار خوبی که دارد از مناسب ترین مدل ها برای خریداران می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی تخصصی چادر مسافرتی 12 نفره فنری ضد آب شما را با ویژگی ها ، مزایا و معایب محصول فوق آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

چادر های مسافرتی بر اساس طراحی که دارند متمایز از دیگری شده و مناسب برای یک نوع آب و هوای خاص میشوند ، البته نوع ساختار سازه چادر های مسافرتی نیز متفاوت است که هر یک از آن ها دارای یک ویژگی و مزیت خاص می باشد . این چادر مسافرتی با توجه به ابعاد بزرگی که دارد داری درب و پنجره های بزرگتری می باشد بدین ترتیب برای مصارف خانوادگی از بهترین گزینه ها می باشد که می توانید آن را خریداری کنید . چادر مسافرتی فوق دارای دو پنجره در کناره ها و یک پنچره در قسمت پشتی می باشد ، در قسمت جلویی آن نیز درب بزرگی طراحی شده است که تمامی آن ها مجهز به توری پشه بند هستند تا در صورت باز گذاشتن درب و پنجره مانع از ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی شوند . وجود پنجره های متعدد باعث شده است تا چادر نورگیری بهتر و تهویه هوای عالی داشته باشد . با توجه به نوع طراحی که چادر مسافرتی 12 نفره فنری ضد آب دارد استفاده از آن عمدتا برای آب و هوای معتدل مناسب می باشد . نوع سازه این چادر مسافرتی نیز به صورت فنری می باشد به همین دلیل راه اندازی آن بسیار ساده است ، نحوه بسته بندی آن نیاز به کمی آموزش داشته و ابعاد بسته بندی آن نسبتا بزرگ است .

جنس بدنه و پایه

از بزرگترین و مهم ترین خصوصیات هر چادر مسافرتی می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد که لازمه ضد آب بودن چادر مسافرتی جنس بدنه و پایه های آن می باشد . چادر مسافرتی 12 نفره فنری فوق از بدنه برزنتی ساخته شده است به همین دلیل کاملا ضد آب می باشد . پارچه های برزنتی از نمونه پارچه های ضخیم و مقاوم در برابر رطوبت هستند که در ساخت برخی از چادر های مسافرتی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند . این نوع پارچه از پارچه های شمعی مقاوم تر بوده و می توانند در آب و هوای سرد نیز به عنوان عایق عمل کنند . پایه هایی که این چادر مسافرتی از آن ساخته شده است نیز فایبرگلاس می باشد ، البته فایبرگلاس استفاده شده در این چادر انعطاف پذیر بوده و خاصیت فنری دارد ، به همین دلیل محصول را می توانید به صورت فنری باز و بسته کنید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

این چادر مسافرتی ایرانی در ابعاد ( طول : 320 سانتی متر ، عرض : 280 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) ساخته شده است که مناسب برای استفاده 12 نفر می باشد . بنا به سایزی که این چادر مسافرتی دارد 12 نفر می توانند به صورت نشسته از محصول استفاده کنند که در حالت دراز کش در حدود 6 نفر می توانند برای خوابیدن از این چادر مسافرتی استفاده کنند . وزن کلی محصول در ساک حمل خود به 6 کیلوگرم می رسد که علت وزن سبک آن نیز پارچه و بدنه فایبرگلاسی سبک است .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این چادر مسافرتی به دلیل ساختار فنری که دارد به مانند دیگر چادر های مسافرتی فنری راه اندازی می شود . باز کردن چادر مسافرتی بسیار ساده است فلذا با خارج کردن چادر از ساک حمل محصول به صورت اتوماتیک راه اندازی می شود . اما نحوه جمع کردن چادر مسافرتی کمی سخت تر است که می توانید در مطلب " نصب چادر مسافرتی فنری " بخوانید . بهتر است از یک زیر انداز برای راه اندازی چادر مسافرتی بر روی آن استفاده کنید . زمین هایی که دارای شاخ و برگ درختان ، سنگ ریزه و ... هستند مکان های مناسبی برای راه اندازی چادر مسافرتی نمی باشد .

سخن پایانی

چادر مسافرتی 12 نفره فنری ضد آب از بهترین چادر های مسافرتی ایرانی برای شما عزیزان است که می توانید از آن ها در کمپ های تفریحی و در تعطیلات آخر هفته و در سفر های دور یا نزدیک استفاده کنید و برای خود در هر نقطه دلخواه حریم خصوصی و ایمن ایجاد کنید و از طبیعت لذت ببرید . شما می توانید چادر مسافرتی خود را به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان خریداری کنید .

ناشناس

ننخ

347 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...