سولار گرمکن اینتکس

intex 28052

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
215,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سولار گرمکن اینتکس محصولی جدید و جذاب می باشد که در سال جدید میلادی روانه بازار شده است. این محصول به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل بوده و می توان از ان در کمپینگ ، باغ ، ساحل و سفرهای دیگر خود استفاده نمایید. نحوه کار این محصول به گونه ای است که آب قرار گرفته شده داخل این محصول را در عرض چند ساعت با استفاده از انرژی خورشیدی گرم می کند و مقدار آب داخل آن برای دوش آب گرم را تضمین می کند. این محصول دارای ظرفیت 19 لیتر بوده و می تواند آب را به دمای 48 درجه سانتیگراد بسته به شرایط آب و هوایی و شرایط محیطی برساند. این محصول هم چنین ساخته شده از نوع PVC بوده که بسیار مقاوم است و دسته ای محکم و با دوام دارد که به راحتی اسیب نمی بیند. هم چنین امکان کنترل جریان اب بر روی این محصول توسط یک سوپاپ و با استفاده از دو وضعیت خاموش و روشن تنظیم می گردد. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

  • طول: 65 سانتی متر
  • عرض: 48 سانتی متر
  • ظرفیت : 19 لیتر
  • نوع جنس: PVC
  • کد محصول : intex 28052

سولار گرمکن اینتکس

سولار گرمکن اینتکس یکی از محصولات با کیفیت و زیبای این شرکت می باشد که به تازگی ان را روانه بازار کرده است. از این محصول می توانید در سفر های کمپینگ و یا در مناطق ساحلی و .... استفاده کرده و لذت ببرید. این محصول فوق العاده مستحکم ساخته شده و به راحتی هم اسیب نخواهد دید. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی خود قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.......

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایلی که باعث شده تا این محصول بسیار جلب توجه کند نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول است. این سولار ظاهری بسیار ساده داشته و قابلیت های خوبی دارد که در ادامه بهان می پردازیم. این کالا ظاهری مستطیلی شکل داشته و در بالا ترین بخش این محصول دستگیره ان قرار گرفته است که به سادگی می توانید با در دست گرفتن این بخش این محصول را حمل و نقل و جا به جا کنید. بخش های کناری این محصول هم لبه هایی تعبیه شده است که برای مقاوم بودن این محصول ساخته شده است. علاوه بر این ها در بخش بالایی این سولار نام تجاری کارخانه تولید کننده این محصول حک شده است که با رنگ سفید به وضوح مشخص است. هم چنین در بخش های پایینی این محصول نیز نام این کالا ، ظرفیت اب و هم چنین نکات ایمنی استفاده از این محصول هم با رنگ سفید بر روی بدنه حک شده اند. مهم ترین بخش این محصول هم به دوش سر خود این محصول تعلق می گیرد که دارای سر دوشی کوچکی هم می باشد که استفاده از ان را برای شما راحت کرده است. تمامی بخش های این محصول هم به صورت یکدست مشکی رنگ طراحی و تولید شده است. این موارد به گونه ای طراحی شده که بسیار زیبا و چشم نواز می باشد.

جنس بدنه

در هنگام خرید یک محصول همیشه جنس ان یکی از سوالاتی است که ذهن مشتری را درگیر خود می کند. جنس یک کالا باید به گونه ای باشد که به سادگی اسیب نبیند و بتوانید با اطمینان خاطر ان را با خود حمل کرده و استفاده کنید. در ارتباط با این محصول هم باید عنوان کرد که بدنه این کالا ساخته شده از نوع PVC می باشد که ضخامت فوق العاده ای داشته و به راحتی اسیب نخواهد دید که از این بابت خیال شما را راحت کرده است.

ابعاد و وزن

از دیگر نکاتی که بسیار مهم است ابعاد و وزن یک محصول می باشد که باید به ان توجه ویژه ای کرد چون اگر یک محصول بسیار سنگین باشد یا جای زیادی را اشغال کند مناسب برای استفاده در سفر ها نمی باشد. اما در ارتباط با این سولار باید عنوان کرد که طول ان 65 سانتی متر و عرض ان نیز 48 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول می تواند تا 19 لیتر اب را در خود جای دهد که مقدار معقولی است. هم چنین سر دوش این محصول هم دارای قطر 38 میلی متری می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول جزو کالاهایی است که نیاز به راه اندازی ندارد و برای استفاده از ان نیاز به باد کردن ان ندارید. شما تنها کافی است این محصول را از داخل بسته بندی خود خارج کرده و سپس به راحتی به اندازه ظرفیت مورد نیاز خود درون ان اب پر کنید. این کار در عرض کمتر از یک دقیقه انجام می پذیرد. پس از انجام این کار به راحتی می توانید منتظر بمانید تا با توجه به شرایط جوی این محصول دمای اب را بالا ببرد. از خصوصیات خوب این محصول این است که می تواند اب را به دمای 48 درجه سانتی گراد برساند که فوق العاده منحصر به فرد است. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم بهتر است از ضربه زدن و هم چنین پرتاب کردن این کالا خودداری کنید و هم چنین اشیا نوک تیز را از کنار این محصول دور کنید تا اسیب نبیند. با رعایت این نکات می توانید بدون افت کیفیت و یا اسیب دیدن سال ها از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید.

جمع بندی

سولار گرمکن اینتکس محصولی بی نظیر و منخصر به فرد می باشد که دسته ای قوی برای حمل و نقل داشته و بدنه ای مقاوم از نوع PVC دارد. این محصول می تواند تا 19 لیتر اب را در خود جای دهد و دمای اب را به 48 درجه سانتی گراد می تواند برساند. اگر به دنبال خرید یک سولار با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...