موضوع مقاله : فروش قایق بادی برزنتی

قایق بادی وسیله ای بسیار کاربردی برای تفریحات آبی و حتی استفاده به عنوان وسیله نقلیه آبی و یا ورزش های آبی و حتی برای ماهیگیری می باشد که شما می توانید مدل های مختلفی از این محصولات را مشاهده کرده و آن ها را بر اساس نیاز خود خریداری کنید . از نظر قدمت میان انواع قایق ها ، می توان گفت که قایق بادی جدید ترین نوع قایق هایی می باشد که شما می توانید برای مصارف مختلف که به آن ها اشاره شد ، از این قایق های بسیار عالی استفاده کرده و لحظه های خوشی را برای خود رقم بزنید . قایق بادی مدل های مختلفی را دارد و از نظر جنس نیز می توان گفت که قایق های بادی ممکن است از لایه های مختلفی ساخته شده باشند . ولی در این مطلب ما قصد داریم تا شما را با قایق بادی برزنتی آشنا کنیم که از محبوب ترین قایق های بادی و مقاوم ترین مدل ها می باشد . فروش قایق بادی برزنتی بسیار بالا بوده و به دلیل اینکه طول عمر بالایی دارند ، بیش از هر مدل دیگری محبوب و پر فروش شده اند . در این مطلب نیز ما قصد داریم تا به صورت کامل به بررسی قایق بادی برزنتی بپردازیم . 

قایق های بادی برزنتی همانطور که از نامشان مشخص است ، از بدنه برزنتی ساخته شده اند . ولی توجه داشته باشید که برزنتی که در ساخت قایق بادی استفاده می شود ، بسیار متفاوت نسبت به سایر برزنت هایی خواهد بود که ممکن است شما در هر جایی دیده باشید . این نوع از قایق ها از پی وی سی برزنتی ساخته می شوند و تنها در ساخت آن از الیاف شمعی و برزنت استفاده نشده است ، بلکه از یک لایه بسیار خوب و مقاوم پی وی سی استفاده شده است که باعث شده تا این محصولات بتوانند ساختار بسیار خوب بادی داشته باشند و از همه مهم تر کاملا ضد آب شده و بتواند به خوبی در برابر رطوبت ها و حتی نور آفتاب نیز مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . همانطور که می دانید ، در بیشتر مواقع از قایق های بادی در محیط های روباز و در رودخانه ها ، دریاچه ها و دریا استفاده می شود ، برای همین شما در فضای باز از این محصولات بادی استفاده می کنید ، برای همین جای نگرانی نخواهد بود و شما می توانید با آرامش خاطر از قایق های بادی در فضاهای روباز و در معرض نور خورشید استفاده کنید . 

بدین ترتیب متوجه شدید که قایق های بادی برزنتی از بدنه چند لایه ساخته شده است و می تواند کیفیتی فوق العاده را در اختیار شما قرار دهد . قایق بادی برزنتی علاوه بر موارد گفته شده ، به خوبی می تواند در برابر فشار های وارده نیز مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . پس از مقاومت این بدنه در برابر رطوبت و نور آفتاب یا همان حرارت و اشعه های آسیب رسان خورشیدی ، می توان به کیفیت بالای قایق بادی در برابر فشار و وزن افرادی که بر روی آن سوار شده اند اشاره کرد . از این جنس برای ساخت بسیاری از قایق های بادی استفاده می شود . از محبوب ترین قایق های بادی برزنتی ساخته شده ، می توان به قایق بادی برزنتی مدل جیمینی اشاره کرد . این نوع از قایق های بادی محبوب ترین و پر فروش ترین قایق های بادی می باشند که به دلیل داشتن کیفیت بالا ، قابلیت نصب موتور قایق را نیز دارد . به همین دلیل شما می توانید به بهترین شکل ممکن از این قایق های بادی پر سرعت استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن بخش بادی و بدنه آن نباشید . 

از سایر قایق های بادی که از برزنت ساخته شده اند ، می توان به قایق بادی کایاک برزنتی اشاره کرد . این نوع از قایق های بادی به دلیل طراحی که شبیه به قایق های کایاک دارد ، با این نام شناخته می شود و یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین مدل هایی است که شما می توانید از آن ها استفاده کنید . این نوع قایق ها کیفیت فوق العاده ای را دارند و بیشتر برای ورزش کردن از آن ها استفاده می شود . قایق های کایاک معمولا برای استفاده در آب های خروشان مانند آب رودخانه ها طراحی می شود و ساختاری باریک و دراز دارد . با توجه به اینکه آب رودخانه ها پر تلاطم می باشد ، می تواند باعث آسیب رسیدن به هر چیزی شود ، ولی قایق های بادی کایاک به دلیل اینکه از پی وی سی برزنتی برای ساخت آن ها استفاده شده است ، به خوبی می تواند در برابر ضربه ها و فشار های وارده دوام عالی را از خود نشان دهد و به سختی آسیب ببیند . 

همچنین یک مدل دیگری از قایق های بادی برزنتی هستند که مناسب برای ماهیگیری بوده و در واقع قایق بادی برزنتی ماهیگیری نیز نام دارند . از نمونه این نوع از قایق ها می توان به قایق بادی اکسکروشن اشاره کرد . این نوع قایق ها از بزرگترین قایق های بادی ساخته شده اند که به دلیل داشتن ابعاد بزرگ ، می توانند ظرفیت های بالایی را نیز داشته باشند تا تعداد نفرات بیشتری بر روی آن ها قرار بگیرند . به همین دلیل وزن بالا را به خوبی می توانند تحمل کنند و کیفیت بالای آن ها به دلیل استفاده از برزنت در ساخت قایق بادی می باشد . با توجه به موارد گفته شده ، می توان گفت که قایق های بادی برزنتی از مقاوم ترین نوع قایق ها می باشند که شما می توانید با اطمینان خاطر و حتی با ضمانت از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

 فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه قایق بادی برزنتی می باشد که می توانید خرید های خود را به صورت حضوری ، اینترنتی و یا تلفنی انجام دهید . با مراجعه به وبسایت فروشگاه تهران اینتکس می توانید وارد دسته بندی قایق بادی شده و این محصولات را با مشاهده تصاویر و مطالعه مشخصات ، با قیمت ارزان خریداری کنید . توجه داشته باشید که تمامی قایق های بادی موجود در فروشگاه اینتکس توسط برند های معروفی همچون بست وی و اینتکس ساخته شده اند که از بزرگترین تولید کنندگان قایق بادی در دنیا هستند . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با فروشگاه اینتکس به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنید و برای خرید قایق بادی برزنتی مد نظر خود مشاوره بگیرید .