قایق بادی دست دوم اینتکس

intex 68325-S

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قایق بادی دست دوم محصولی از شرکت اینتکس مدل اکسکروشن 5 نفره از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین محصولات بادی بوده که دارای کیفیت ساخت مناسبی نسبت به بسیاری از قایق های بادی دست دوم می باشد. این قایق بادی دست دوم دارای ظرفیت 5 نفره بوده که برای استفاده در آب دریا ، دریاچه ها و حتی رودخانه ها گزینه مناسبی خواهد بود. قایق بادی اکسکروشن 5 به چند دلیل به صورت قایق بادی دست دوم عرضه شده که برخی از آنها فاقد جعبه بسته بندی و لوازم جانبی بوده و برخی نیز با وجود داشتن لوازم کامل و جعبه بسته بندی در حد بسیار کمی کارکرد داشته که به قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر به بازار محصولات بادی عرضه شده است. قایق های بادی دست دوم با ضمانت شرکت فروشنده در کشور به فروش رفته به همین دلیل هیچ جای نگرانی برای استفاده از آن وجود نخواهد داشت. در این میان قایق های بادی دست دوم اکسکروشن 5 نفره نیز وجود داشته که دارای نقاط کوچک تعمیری بوده که با تعمیر تضمینی شرکت اینتکس با قیمتی ارزان تر به فروش می رسند. این قایق بادی دست دوم ساخته شده از جنس PVC برزنتی با الیاف شمعی بوده بنابراین از مقاومت بالایی در برابر فشار و دمای متفاوت آب برخوردار می باشد. از طرفی روی بدنه اصلی، اهرم های مخصوص نگهداری پاروی قایق و اهرمی مخصوص برای لنسر ماهیگیری قرار داده شده و برای حمل قایق نیز دو دستگیره پلاستیکی روی بدنه کار گذاشته شده است. البته اگر قایق بادی دست دوم خریداری شده فاقد لوازم های جانبی مانند پمپ باد ، پارو ، نشیمنگاه های بادی و ... بود می توانید از فروشگاه اینتکس ایران این لوازم را در صورت موجود بودن تهیه کنید.

قایق بادی دست دوم با توجه به تقاضای بالا مشتریان دارای مشتریان بسیاری است و طبق تحقیقات انجام شده از هر ۵ مشتری دو مشتری یعنی 40% مشتریان راضی به خرید قایق بادی دست دوم می باشد. از این رو بازار محصولات دست دوم به ویژه قایق های بادی بسیار محبوب بوده و مشتریان بسیاری اقدام به خرید آن می کنند. تهران اینتکس به عنوان نمایندگی رسمی اینتکس و اولین فروشگاه اینتکس ایران برای جلب رضایت مشتریان در برخی موارد قایق بادی دست دوم را پیشنهاد می کند. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی در مورد قایق بادی دست دوم برای آگاهی بیشتر شما عزیزان ارائه کنیم. پس با ما همراه باشید. 

مدل های قایق بادی دست دوم

قایق های بادی در مدل های مختلفی تولید می شوند و هر کدام از آنها ارزش خرید مختلفی دارد. برای مثال قایق های یک و یا دو نفره چلنجر به هیچ عنوان ارزش خرید به عنوان قایق بادی دست دوم را ندارند چرا که قیمت پایین آنها به صورتی است که نو آن را می توان با صرف حدود دویست هزار تومان خریداری کرد. اما قایق های بادی اکسکروشن و یا سی هاوک چهار نفره به دلیل قیمتی در حدود نیم میلیون تومان می توانند برای برخی گران قیمت تر از میزان هزینه قابل صرف برای یک قایق بادی باشد. از این رو خرید مدل های دست دوم آن را پیشنهاد می کنیم. قایق های بادی دست دوم که توسط شرکت اینتکس تولید شده اند در صورت استفاده مداوم دست دوم می توانند حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد قیمت پایین تری داشته باشند اما قایق های بادی سایر شرکت ها بیشتر از این افت قیمت پیدا می کنند. برخی از مدل ها نیز با توجه به استفاده بسیار کمی که از آنها شده است ( برای مثال یک یا دو بار برای یک ماه و مقطعی) می توانند تا حدود ۲۰ درصد از قیمت قایق را کاهش دهد.

جنس قایق بادی دست دوم

قایق بادی که چند بار از آن استفاده شده باشد در صورت استفاده صحیح تفاوت چندانی با قایق های نو ندارد اما در برخی موارد مشاهده شده که جنس قایق با توجه به ساییدگی و یا موارد مشابه کمی نازک تر شده باشد و یا در صورت برخورد با اشیاء تیز دچار صدمه شده است که می بایست پیش از خرید آن را چک کنید تا هیچ صدمه ای در قسمت های مختلف نداشته باشد. تنها تفاوت قایق های بادی نو با کار کرده در جنس رویه آنها از نظر ظاهری می باشد. قایق های بادی پس از چند بار استفاده در دریا و یا دریاچه کمی جنس لیزی پیدا کرده و بسته بندی و راه اندازی آن کمی دشوار تر است.

مدل هایی با ارزش خرید قایق بادی دست دوم

قایق بادی کارکرده در مدل دارای مدل های متنوعی است و دارندگان می توانند با توجه به مدلی که دارند و فروش آنها لوازم مورد نیاز قایق های دست دوم را فراهم کنند. در میان قایق های بادی مدل اکسکروشن ۵ به دلیل فروش بالایی که دارد بازار دست دوم بهتری نیز در مقایسه با سایر قایق ها دارد. قایق های بادی اکسکروشن ۵ را می توانید با قیمت ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان خریداری کنید و ارزش خرید نیز دارد. قایق های بادی دیگری که ارزش خرید دست دوم دارند مدل مارینر می باشد که دارای قیمت در حدود یک میلیون تومان برای مدل های سه و چهار نفره می باشد. قایق بادی مارینر سه و چهار نفره می توانند با توجه به قیمت به نسبت بالایی که دارند و از طرفی بهترین مدل قایق بادی اینتکس نیز هستند نظر شما را به سوی خود جلب کند. بخش اصلی بدنه این قایق بادی از پی وی سی ضخیم ساخته شده است به همین دلیل استفاده از آن تا ده سال امکان پذیر است. از این رو می توانید مدل های دست دوم آن را با قیمت های ۶۰۰ الی ۷۰۰ هزار تومان خریداری کنید. 

قایق بادی دست دوم در فروشگاه اینتکس

شرکت تهران اینتکس به عنوان اولین و بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی محصولات بادی اینتکس و نمایندگی اینتکس همواره برای ارائه خدمات بسیار خوب به مشتریان پیش قدم شده است. در جدید ترین ویژگی سایت اینتکس می توانید با استفاده از دسته بندی لوازم بادی دست دوم و یا تماس از مدل های مختلف قایق های بادی دست دوم آگاهی پیدا کنید. قایق های بادی که در تهرا اینتکس به صورت دست دوم به فروش می روند همگی با تست های شرکت همراه شده اند و در صورتی که قایق ها دچار صدمه باشند و از بخشی از آن باد خارج شود توسط متخصصان آن به صورت کامل تعمیر شده و به مدت ۴۸ ساعت تست می شود و پس از آن به مشتری تحویل داده می شود. قیمت محصولاتی که به هیچ عنوان تعمیرات نداشته باشند از محصولات تعمیری کمی گران تر است. 

  • طول: 363 سانتی متر
  • عرض: 168 سانتی متر
  • ارتفاع: 43 سانتی متر
  • تحمل وزن: 455 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC برزنتی الیاف شمعی
  • دارای قیمت ارزان و مقرون به صرفه
  • مناسب تفریحات آبی و ماهیگیری
  • قابل استفاده در آب های آزاد
  • دارای اهرم پارو و لنسر ماهیگیری
  • دارای دستگیره مخصوص حمل
  • کد محصول: intex 68325-S

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...