شرکت اینتکس از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران است که می توان گفت تمامی محصولات بادی تولید شده را در لیست فروش خود قرار داده است ، این فروشگاه معتبر سال های بسیار زیادی را در زمینه فروش محصولات بادی و دیگر محصولات سفری و کمپینگ مانند چادر های مسافرتی ، کیسه های خواب و  ... فعالیت کرده است و می تواند بهترین راهنما برای خرید شما عزیزان نیز باشد . فروشگاه اینترنتی اینتکس با گذشت سال ها تلاش بی وقفه امروزه توانسته به محبوبیت بسیار بالایی در نزد مشتریان خود برسد چرا که همواره در تلاش است تا رضایت مشتری را به هر نحوی جلب کند و آنان را راضی نگه دارد ، از جمله اقدامات و اهداف فروشگاه اینتکس برای جلب رضایت مشتری این است که محصولات بسیار با کیفیتی را به دست مشتری برساند ، به همین دلیل با تجربه بسیار بالای خود توانست با بیش از یک دهه فعالیت بهترین اجناس و محصولات را از بهترین شرکت های تولیدی ایرانی و خارجی وارد کند و آن ها را به دست مشتری برساند ، همچنین فروشگاه اینتکس سعی کرده تا با حذف واسطه ها محصولات خود را صورت مستقیم وارد کرده و در فروشگاه قرار دهد ، همچنین مشتری نیز بدون هیچ واسطه ای محصول را از فروشگاه خریداری می کند ، به همین دلیل نیز قیمت محصولات بادی و دیگر محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی اینتکس بسیار پایین تر از هر فروشگاه دیگری است .

فروشگاه اینترنتی اینتکس نه تنها در کیفیت محصولات خود و نیز قیمت ارزان محصولات موجود در فروشگاه تلاش بسیاری کرده تا مشتریان را راضی نگه دارد ، بلکه سعی کرده خدمات پس از فروش بهتری را نیز برای مشتری داشته باشد تا در صورت نیاز مشتریان عزیز بتوانند از خدمات پس از فروش برخی از محصولات به خوبی برخوردار باشند و یا در صورت نیاز بتوانند به راحتی با فروشگاه اینترنتی اینتکس در ارتباط باشند ، از جمله اهدافی که فروشگاه اینتکس در جهت ارائه بهتر خدمات پیش روی خود قرار داد نمی توان به ایجاد نمایندگی هایی در سراسر ایران اشاره کرد ، فروشگاه اینتکس سعی کرده تا در تمامی استان ها و مراکز استان ها نمایندگی های خود را ایجاد کند تا هموطنان عزیز در هر نقطه ای که در ایران زندگی می کنند بتوانند از نمایندگی اینتکس در شهر خود خریدشان را انجام دهند . از جمله این نمایندگی ها که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده می توان به نمایندگی اینتکس در شهر کرد اشاره کرد ، شهر کرد که مرکز استان چهار محال و بختیاری می باشد از جمله شهر های پرجمعیت ایران است که قسمتی از خرید های مشتریان فروشگاه اینتکس را به خود اختصاص داده است .

فروشگاه مرکزی و دفتر اصلی فروشگاه اینتکس واقع در شهر تهران است و ساکنین استان تهران و شهرستان های اطراف تهران می توانند برای خرید حضوری به آن مراجعه کنند ، اما هموطنان ساکن در شهر های دیگر مانند شهر کرد به دلیل مسافت طولانی که از پایتخت دارند ، برایشان مشکل است که برای خرید محصولی به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کنند ، به همین دلیل این نمایندگی اینتکس در شهر کرد کمک بزرگی برای خرید های مردم عزیز استان چهار محال و بختیاری کرده است ، و شهر کردی های عزیز می توانند با مراجعه به این نمایندگی خرید های خود را انجام دهند . لازم به ذکر است که برای خرید حضوری قبل از مراجعه به نمایندگی از موجود بودن محصول در فروشگاه مرکزی و نمایندگی اینتکس در شهر کرد مطلع شوید و پس از آن اقدام به مراجعه حضوری کنید چرا که در صورت ناموجود بودن مراجعه شما بی نتیجه خواهد ماند ، برای کسب اطلاع از موجود بودن محصول مد نظرتان می توانید با شماره تلفن های ثبت شده در فروشگاه اینترنتی اینتکس ( که در پایین و در گوشه سمت چپ سایت درج شده است ) با مرکز تماس حاصل فرمایید و از موجود بودن محصول مد نظرتان مطمعن شوید .

ویژگی های وجود نمایندگی اینتکس در شهر کرد تنها به مراجعه حضوری افراد به آن نمایندگی ختم نمی شود بلکه این نمایندگی مزایای دیگری نیز به همراه دارد که شاید به آن ها توجه نکرده باشید . از جمله مهم ترین ویژگی های نمایندگی در شهر خودتان مانند نمایندگی اینتکس در شهر کرد باعث می شود تا خرید های اینترنتی انجام شده در شهر کرد و نیز شهرستان های اطراف محصولات خود را ظرف چند ساعت آینده تا فردای آن روز تحویل بگیرند ، تا قبل از وجود نمایندگی اینتکس در شهر کرد خرید هایی که از فروشگاه اینترنتی اینتکس انجام میشد ممکن بود پس از چند روز یا بیش از 72 ساعت کاری به طول انجامد اما با وجود این نمایندگی مدت زمان تحویل کالا به شدت کاهش یافته و این موضوع می تواند باعث خشنودی افرادی شود که برای تحویل محصول خود عجله دارند .

پس میبینیم که فروشگاه اینترنتی اینتکس تلاش بسیاری کرده است تا با ارسال سریع محصولات خود بهتر از هر فروشگاه دیگری مشتریان خود را راضی نگه دارد . مسئله دیگری که در بالا نیز به آن اشاره شد ارائه خدمات بهتر این نمایندگی به شهروندان ساکن در شهر کرد و استان چهار محال و بختیاری است . به عنوان مثال می توان به تعمیرات محصولات در نمایندگی اینتکس اشاره کرد که خریداران محصولات بادی و دیگر کالاهای فروشگاه اینتکس می توانند در صورت بروز مشکل و آسیب دیدگی محصول ، محصول خود را به نمایندگی ارسال کنند و یا تحویل دهند تا نمایندگی اینتکس واقع در شهر خودشان تعمیرات محصولات را بر عهده بگیرد .

لازم به ذکر است که نمایندگی اینتکس در شهر کرد تنها تعمیرات محصولات بادی ، محصولات شنی و ... را انجام نمی دهد بلکه خدمات پس از فروش محصولاتی چون استخر پیش ساخته را نیز انجام می دهد ، استخر های پیش ساخته از جمله محصولات بسیار بزرگی هستند که لازم است تا پس از فروش خدمات پس از فروشی برای آن ها اعمال شود ، به عنوان مثال ارسال و نصب استخر های پیش ساخته توسط نمایندگی اینتکس در شهر کرد انجام می پذیرد ، از آن جا که استخر های پیش ساخته را بایستی به بهترین شکل نصب کنید ، ممکن است افراد بی تجربه نتوانند آن را به خوبی نصب کنند به همین دلیل نمایندگی اینتکس با نصاب های حرفه ای و با تجربه ای که دارد می تواند استخر پیش ساخته شما را در مدت زمان بسیار کم راه اندازی و آماده استفاده کند . پس از نصب استخر پیش ساخته شما توسط نصابان فروشگاه اینتکس و نمایندگی های مربوطه ، محصول شما شامل گارانتی شده و می توانید با خیال راحت از استخر پیش ساخته خود استفاده کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس و نمایندگی های این فروشگاه چه در شهر کرد و چه در شهر های دیگر تمامی محصولات بادی خود را با گارانتی 48 ساعته تعمیر به فروش میرساند تا در صورت بروز مشکل در ساعات اولیه بتوانید به صورت کاملا رایگان محصولتان را تعمیر کنید . 

در سوالاتی که در رابطه با نمایندگی اینتکس در شهر کرد پرسیده شده است ، بسیاری از ساکنین استان چهار محال و بختیاری این سوال را مطرح کردند که این نمایندگی تنها برای شهر کرد می باشد یا خدمات و مزایای آن شامل کل استان چهار محال و بختیاری می شود ؟ در رابطه با این سوال در متن بالا توضیحاتی ارائه شد اما در این قسمت لازم دانستیم تا با قرار دادن اسامی شهرستان ها و شهر ها ، شما را مطلع سازیم ، به عنوان مثال تمامی شهرستان و شهر های استان چهار محال و بختیاری مانند : شهر کرد ، بروجن ، لردگان ، فرخ شهر ، فارسان ، هفشجان ، جونقان ، سامان ، فرادنبه ، بن ، شهر کیان ، سورشجان ، بلداجی ، باباحیدر ، اردل ، نقنه ، پردنجان ، شلمزار ، گندمان ، گهرو ، گوجان ، طاقانک ، ناغان ، سردشت ، سودجان ، سفیددشت ، آلونی ، دستنا ، چلیچه ، وردنجان ، کاخ ، نافچ ، مال خلیفه ، دشتک ، هارونی ، چلگرد ، سرخون ، بازفت ، منج ، کوهرنگ ، کیار ، صمصامی و ... می توانند از مزایا و خدمات نمایندگی اینتکس در شهر کرد برخوردار باشند . بسیاری از شهر ها و شهرک های کوچک نیز شامل آن می باشند که ممکن است نام آن ها در لیست نباشد .