نمایندگی مبل شنی

نمایندگی مبل شنی در ایران فروشگاه محصولات بادی اینتکس بوده که در زمینه تولید انواع مبل های شنی ، مبل های هپی چیر و بین بگ به صورت اختصاصی فعالیت دارد. نمایندگی مبل شنی اینتکس در ایران اقدام به تولید بهترین مبل های شنی با ضمانت از سوی فروشگاه اینتکس کرده که در طرح ها و رنگ های مختلفی به بازار عرضه کرده است. فروشگاه اینتکس همیشه سعی در تولید بهترین مبل های شنی و هپی چیر کرده تا هم از نظر طراحی و شکل ظاهری و هم از نظر کیفیت ساخت بهترین نمره را از مشتریان و مصرف کنندگان خود دریافت کند. مبل های شنی مختلفی تا کنون از سوی نمایندگی مبل شنی تولید شده که از نظر جنس بدنه ، مواد داخلی ، نوع طراحی و ساختار  و ابعاد به دسته بندی مختلفی تقسیم می شوند که از جمله آنها می توان به مبل های شنی گرد ، مبل های شنی تکیه گاه دار ، مبل های شنی تخت شو ، مبل های شنی زیر پایه دار و مبل های شنی کودک و ... اشاره نمود که هر کدام دارای ابعاد و طراحی بدنه متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند تا باعث افزایش بازه انتخاب و خرید مصرف کنندگان شود. این مسئله خود مزیتی در میان محصولاتی مانند مبل های شنی و هپی چیر بوده که خود فروشگاه و نمایندگی مبل های شنی اینتکس در نظر گرفته است. اما در ادامه برای آشنایی بیشتر با آیتم های مهم نام برده شده از مبل های شنی به بررسی تک تک آنها خواهیم پرداخت...

ابتدا از جنس بدنه شروع می کنیم که مهمترین آیتم در انواع مبل های شنی و هپی چیر و حتی بین بگ می باشند. درست همانند محصولات بادی و بخصوص مبل های بادی بدنه اصلی تشکیل دهنده مبل های شنی نیز تنها از یک نوع نبوده بلکه از چرم مصنوعی ، چرمع مصنوعی طرح دار و حتی پارچه مخملی استفاده می شود. جنس بدنه این نوع محصولات دارای ویژگی هایی همچون ضخامت بالا بوده تا در برابر نفوذ آب ، گرد و غبار و حتی ساییدگی مقاومت لازم را داشته باشند. جنس بدنه تمامی مدل های تولید شده از مبل های شنی قابلیت شستشو داشته و حتی می توان آنها را به صورت دلخواه با پوسته دیگری تعویض نمود. زیرا که قابلیت تعویض پوسته بیرونی بدنه وجود خواهد داشت. البته فروشگاه اینتکس پوسته های مختلفی از نظر طراحی و رنگ در این زمینه تولید کرده که نسبت به سلیقه و انتخاب مشتریان خود از همان پوسته برای مبل مورد نظر خود استفاده می کند. این نوع جنس بدنه علاوه بر کیفیت و مقاومت بالای خود دارای انعطاف مناسبی بوده تا در زمان استفاده نیز به خود حالت بگیرد. البته حالت دار بودن تمامی مبل های شنی و هپی چیر بیشتر به خاطر موادی بوده که در داخل بدنه آنها استفاده می شود. نمایندگی مبل های شنی از یونولیت یا همان فیبر خرد شده در داخل آنها استفاده کرده که برخی از نوع ایرانی و برخی نیز یونولیت های مدل فرانسوی می باشند که از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار خواهند بود. این مواد قابلیت فشرده سازی داشته و می توان به هر مقدار دلخواهی به مبل های شنی یونولیت اضافه و یا کم کرد.

نمایندگی مبل شنی در زمینه طراحی و ساختار بدنه مبل های شنی دست به تولید مدل های متنوعی کرده که از جمله آنها می توان به مدل گرد ، پشتی دار ، زیر پایه دار ، کودک و طرح دار اشاره نمود. هر کدام از این مبل های شنی ساختار و روال تولید خاص خود را داشته که نسبت به کاربرد و درخواست مشتری مدل انتخاب شده تولید و عرضه می شود. برخی از آنها دارای دستگیره حمل سرخود در قسمت فوقانی مبل بوده تا به راحتی توسط یک اهرم اضافه شده به آنها مبل شنی مورد نظر خود را جا به جا کنید. برخی نیز دارای زیر پایی و همچنین کوسن شنی مجزا بوده که برای داشتن حالت درازکش به منظور استراحت های طولانی مدت در مبل های شنی به کار گرفته شده اند تا خود را نسبت به سایر مدل ها متمایز سازند. تمامی مبل های شنی دارای دوخت های قوی و مستحکمی بوده که تنها در صورت برخورد اشیای تیز به بدنه آسیب پذیر خواهند بود. البته در صورت آسیب دیدن مانند پارگی پوسته بیرونی به راحتی قابل ترمیم و یا تعویض خواهد بود بنابراین هیچ نوع نگرانی بابت استفاده یک یا چند باره از این نوع مبل ها وجود نخواهد داشت.
همانطور که اشاره کردیم مبل های شنی از نظر طراحی و ساختار بدنه مدل های مختلفی دارند که این مسئله موجب شده تا از نظر ابعاد نیز تفاوت هایی با هم داشته باشند. البته تمامی مبل های شنی به درخواست و سفرش خریداران می توانند در دو یا سه ابعاد مختلف نسبت به سنین مورد استفاده تولید شوند. برخی از آنها دارای سه سایز کوچک ، بزرگ و متوسط بوده که با توجه به میزان پوسته و موادی که برای آنها استفاده شده از قیمت های متفاوتی نیز برخوردار خواهند بود. البته نمایندگی مبل شنی به دلیل تولید این مبل ها توسط خود بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها را برای این محصولات در نظر می گیرند تا ارزش خرید آنها حتی نسبت به مدل های بادی خود افزایش پیدا کند. به علاوه اینکه فروشگاه اینتکس برای تمامی مبل های شنی خود یک سال ضمانت در نظر گرفته تا خیال هر مصرف کننده ای را بابت خرید یک مبل شنی راحت کند.
زمان خرید یک مبل شنی می توان ابتدا مدل های برگزیده از شرکت اینتکس را در وبسایت فروشگاهی مشاهده کرده و نسبت به مدل های موجود طرح و رنگ خود را به فروشگاه اینتکس سفارش دهد تا در اسرع وقت مدل در خواست شده تولید و به مشتری ارسال شود. بسته به نوع مبل شنی زمان تولید آنها از 2 الی 5 روز متفاوت خواهد بود. برخی از آنها نیز به صورت آماده تولید شده که باعث ارسال سریع تر آنها به خریداران خواهد شد. مبل های شنی توسط فروشگاه اینتکس قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهند بود.

نمایندگی مبل شنی تهران اینتکس بزرگترین نمایندگی فروش مبل شنی و انواع بین بگ ها و هپی چیر در ایران است که می توانید این محصولات دوست داشتنی و کاربردی را از آن خریداری کنید . یکی از سوالات مهمی در ذهن خریداران این نوع از محصولات پیش می آید این است که بهترین مرکز فروش کدام است ؟ از آن جا که اجناس تقلبی و درجه دو نیز در بازار های ایران بسیار زیاد شده است بهتر است تا محصولات خود را از مراکز معتبر خریداری کنید .

نمایندگی تهران اینتکس که دفتر مرکزی فروش آن واقع در تهران ، بلوار مرزداران ، خیابان ابراهیمی ، برج الوند ، طبقه سوم شمالی ، پلاک ۳۰۲ قرار دارد این محصولات شنی و پر طرفدار را به صورت اینترنتی و حضوری برای فروش گذاشته است تا افراد ساکن در تهران بتوانند به صورت حضوری محصول خود را خریداری کنند و در صورت عدم تمایل و یا دور بودن مصافت می توانند به صورت اینترنتی این محصولات را خریداری کنند .

برای خرید اینترنتی وارد وبسایت فروشگاه تهران اینتکس شده و پس از آن وارد دسته بندی مبل شنی و بین بگ شوید . پس وارد شدن تصاویر انواع مبل های شنی را خواهید دید که در صورت انتخاب می توانید وارد صفحه محصول شده و اطلاعات ، ویژگی ها و مشخصات محصول را مطالعه کنید . همچنین نقد و بررسی های تخصصی نیز در رابطه با هر محصول آورده شده است که می توانید با مطالعه آن مبل شنی محبوب خود را به درستی انتخاب کنید .

تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی اینتکس از کیفیت بالایی برخوردار هستند چرا که تمامی محصولات آن توسط کارگاه های تولیدی برتر طراحی و تولید شده اند . شما می توانید در نمایندگی مبل شنی تهران اینتکس انواع مبل های شنی خارجی و ایرانی را مشاهده کنید و به دلخواه محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید . همانطور که اشاره شد تمامی محصولات فروشگاه اعم از خارجی و ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار اند به همین دلیل نمایندگی تمامی محصولات شنی خود را با گارانتی ۱ ساله و بیشتر ضمانت کرده است تا با خیال راحت محصول خود را خریداری کنید .

تولیدی های بسیار خوبی نیز در سراسر کشور مشغول به کار هستند که با به کار گیری طراحان حرفه ای و خیاط های زبده اقدام به تولید مبل های شنی ایرانی می کنند که سطح کیفی آن ها با نمونه های خارجی هم تراز است . خرید مبل های شنی تولید شده در داخل کشور چه بسا که کیفیت مطلوبی دارند از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه تر هستند چرا که پارچه های استفاده شده و تمامی مراحل ساخت آن در داخل کشور بوده و با هزینه کمتری ساخته شده اند به همین دلیل محصول پایانی نیز قیمت ارزان تری دارد .


مبل های شنی اغلب ساختار یکسانی دارند و اغلب آن ها متشکل از رویه ، آستری و محتوای شنی می باشند . این سه قسمت در کنار یکدیگر تشکیل مبل شنی می دهند ، اما نقطه تمایز این مبل ها نوع طراحی رویه آن و همچنین جنس آنها می باشد . در ادامه توضیحات مختصری در رابطه با ساختار و جنس مبل های شنی که اغلب آن ها در فروشگاه اینتکس موجود هستند می پردازیم .

رویه مبل های شنی که با نام پوسته یا بدنه نیز شناخته می شود اغلب از جنس پارچه می باشد ، اما تولید کنندگان این محصولات به دلیل تنوع در سلیقه مشتریان ، مبل های خود را از اجناس گوناگون تولید کرده اند . از پر طرفدار ترین پارچه هایی که اغلب برای ساخت مبل های شنی اینتکس استفاده شده است می توان به پارچه های مخملی ، چرمی ، پلی استر ، کتان ، لی ، جیر و … اشاره کرد . پارچه های چرمی بسیار زیبا و شیک هستند به طوریکه از آن ها حتی برای تولید پوشاکی چون کیف و کفش نیز استفاده می شود .


البته پارچه های چرمی به دو دسته چرم مصنوعی و طبیعی تقسیم می شوند . مبل های شنی که با بدنه پلی استری ساخته می شوند نیز خاصیت ضد آب دارند به طوریکه از آن ها می توان در کنار استخر های شخصی استفاده کرد چرا که این نوع پارچه ضد آب است . چندین نمونه از مبل های شنی که بدنه ضد آب دارند نیز در نمایندگی مبل شنی اینتکس موجود است که می توانید آن ها را نیز خریداری کنید . این نوع از مبل ها حتی بر روی آب نیز مورد استفاده قرار میگیرند چرا که محتوای شنی یونولیتی مبل ها باعث شناور ماندن مبل می شود .

محتوای شنی که برای اغلب مبل های شنی استفاده می شود از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر های دانه ای می باشد ، علت دانه دانه بودن یونولیت ها نیز بدین دلیل است که امکان جابجایی محتوا وجود داشته باشد تا فرد بتواند به خوبی مبل شنی خود را فرم دهد . البته در برخی از مبل های شنی از فوم های خرد شده ، گرانول و پلی استایرن نیز استفاده می شود . که تمامی آن ها انعطاف پذیر و عالی هستند .

نمایندگی مبل شنی تهران اینتکس مبل های شنی خود را با نازل ترین قیمت برای فروش گذاشته است تا هموطنان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند . با حضور یافتن در دفتر مرکزی فروشگاه می توانید انواع مبل های شنی موجود در دفتر را مشاهده کنید و آن ها را خریداری کنید ، قبل از مراجعه به فروشگاه می توانید از موجود بودن محصول خود به صورت تلفنی آگاه شده و پس از آن به دفتر نمایندگی مراجعه کنید . همچنین در صورت خرید حضوری محصول شما ظرف مدت ۲ الی ۵ روز کاری به صورت پست برایتان ارسال می شود . در صورت ساکن بودن در تهران محصول ظرف ۲۴ ساعت به دستتان خواهد رسید .

در هنگام خرید اینترنتی به ابعاد مبل شنی توجه داشته باشید چرا که ممکن است ابعاد واقعی محصول از داخل تصویر گویا نباشد بنابراین این موضوع دقت فرمایید . همچنین در صورت تمایل می توانید مبل های شنی کودک را نیز مشاهده و آن ها را برای کودکان خود خریداری کنید . تنوع در این نوع مبل های شنی کوچک نیز وجود دارد . با خرید مبل شنی بی شک نشیمنگاه نرم و طبی را برای خود خواهید داشت .

در این میان مبل های شنی بسیار بزرگ یک نفره و یا دو نفره نیز وجود دارد ، همچنین برخی از نمونه مبل های شنی موجود در نمایندگی مبل شنی اینتکس دارای زیرپایی هستند ، البته در صورت نداشتن زیر پایی شما می توانید آن ها را به صورت مجزا از نمایندگی خریداری کنید . امکان تعویض پوسته در مبل های شنی وجود دارد ، در همین راستا شما می توانید مبل شنی و یا زیرپایی خود را در رنگ دلخواه سفارش دهید .

نمایندگی مبل شنی اینتکس خدمات پس از فروش این محصولات را نیز ارائه کرده است ، این خدمات شامل تعمیرات مبل شنی چون تعمیر یا تعویض رویه ، آستری و همچنین تعویض یا شارژ مجدد محتوای شنی می باشد .