موضوع مقاله : نکات مهم در خرید وان بادی

وان بادی می توان یک وان بسیار عالی برای استفاده دائمی شما باشد و با توجه به ویژگی های بسیار عالی و منحصر به فردی که دارد می تواند به عنوان یک وان بی نظیر در داخل حمام مورد استفاده قرار بگیرد تا شما نیز بتوانید با استفاده از آن برای حمام کردن و ریلکس کردن در آب گرم استفاده کنید . تنوع در وان های بادی به مراتب بسیار زیاد بوده و برخی از این وان ها طراحی فوق العاده ای را دارند که باعث شده است تا قرار دادن آن در حمام نیز بتواند ظاهری زیبا و شیک را به اطراف ببخشد . با شناخت کامل وان بادی ، بیشتر راغب به خرید وان بادی و استفاده از آن ها خواهید افتاد ، برای همین قصد داریم تا نکات مهم در خرید وان بادی را به شما عزیزان بگوییم تا بهترین و مناسب ترین مدل ها را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . وان های بادی راه اندازی بسیار آسانی را دارند و شما می توانید در هر زمان که دوست دارید ، وان های بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . نکته ای که در رابطه با وان های بادی مطرح است ، این است که با شناخت تمامی مدل ها درنهایت می توانید بهترین و مناسب ترین آن ها را با توجه به نیاز خود خریداری کنید . 

یکی از نکات مهم در خرید وان بادی این است که رده های سنی وان ها را بشناسید . البته شاید با یک نگاه و یا مطالعه مشخصات وان ها ، به رده سنی محصول و نسبت به ابعاد آن ها آگاه شوید . با توجه به اینکه ابعاد وان های بادی متنوع است ، شما می توانید به دلخواه خود وان بادی را خریداری کنید که ابعاد بزرگی را دارد و یا یک وان با ابعاد کوچک خریداری کنید . اگر قصد دارید که از وان بادی حتما در داخل حمام استفاده کنید ، باید ابعاد داخل حمام را بدانید و سپس با توجه به این موضوع ، وان های بادی را نیز مشاهده کرده و سعی کنید که وانی را خریداری کنید که قابلیت راه اندازی در داخل حمام را داشته باشد . گاهی ممکن است پس از خرید وان بادی ، به دلیل کمبود فضا نتوانید آن را در داخل حمام راه اندازی کنید . ولی اگر حمام بزرگی دارید می توانید به راحتی وان مد نظر خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید . از نظر ارتفاع نیز وان های بادی بسیار متنوع هستند . شما می توانید وان بادی خود را آنطور که دوست دارید در ارتفاع مختلف خریداری کرده و استفاده کنید . 


البته توصیه ما به شما این است که وان بادی بزرگسال را با عمق های بیشتر انتخاب و خریداری کنید ، چرا که حتی در صورت عدم نیاز به عمق بیشتر می توانید آب داخل وان را کمتر بریزید تا اینگونه عمق آن کمتر شود . بنابراین حتما نباید وان بادی کوتاه خریداری کنید . از سایر نکات مهم در خرید وان بادی این است که وان های بادی بیشتر به صورت یک نفره و یا دو نفره ساخته می شوند ، بنابراین اگر شما دوست دارید که از وان ها به صورت دو نفره استفاده کنید ، پیشنهاد ما این است که در صورت داشتن فضای کافی ، وان بادی دو نفره را انتخاب کنید که از عرض بیشتری برخوردار بوده و می تواند فضای ایده آل و بزرگی را برای استفاده دو نفر به صورت همزمان فراهم کند . توجه داشته باشید که ازنظر هزینه خرید ، همچنین قیمت وان بادی در هر دو مدل یک نفره و دو نفره بسیار ارزان تر از قیمت سایر وان ها مانند وان های سرامیکی می باشد . قیمت وان بادی دو نفره به دلیل بزرگ تر بودنش و نیاز به مواد بیشتر و طراحی متفاوت به نسبت مدل یک نفره گران تر خواهد بود . ولی قیمت یک عدد وان بادی دو نفره ارزان تر از دو عدد وان بادی یک نفره خواهد بود . 

از دیگر نکات مهم در خرید وان بادی می توان به انتخاب و خرید وان های بادی از برند های پر فروش و معروف است . یکی از دلیل های اصلی که گفته می شود تا وان های بادی را از برند های معروف خریداری کنید و خود شما نیز تا حدودی آن را می دانید ، کیفیت بالای محصولاتی است که توسط شرکت های مطرح و برند های معروف و اورجینتال ساخته می شوند . برای همین اگر وان بادی خود را از برند های اورجینال و معروف خریداری کنید ، این اطمینان خاطر را خواهید داشت که کیفیت محصولات بسیار بالا بوده و شما می توانید بدون نگرانی از آسیب دیدن محصول ، از آن ها استفاده کنید . یکی از این برند های معروف که پیشنهاد ما برای خرید خواهد بود ، برند اینتکس می باشد . اینتکس را می توان اولین تولید کننده محصولات بادی دانست که فروش وان بادی آن نیز بسیار بالا بوده و در سراسر دنیا می توانید محصولات این برند را مشاهده و آن را خریداری کنید . در کنار این برند آمریکایی ، یک برند دیگر نیز با نام بست وی فعالیت دارد که وان های بادی این شرکت نیز بسیار با کیفیت بوده و از پیشنهادات دیگر فروشگاه اینتکس برای خرید خواهد بود . پس از این دو برند بزرگ می رسیم به یک برند آسیایی به نام اینتایم که تولیدات بسیار موفقی در حوزه ساخت محصولات بادی دارد که به ویژه وان های بادی آن بسیار معروف شد است و گزینه های دیگر برای خرید خواهند بود . 

شرکت اینتایم حتی وان های بادی بسیار جدیدی را با ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیاد تولید کرده است که باعث شده تا فروش بسیار بالایی را داشته باشد . وان بادی زیپدار اینتایم از محبوب ترین مدل ها بوده که دارای یک روکش به صورت زیپی می باشد که می تواند کارایی بسیار زیادی در وان داشته باشد . از این کارایی های بسیار عالی می توان به جلوگیری از هدر رفتن گرمای آب و سریع تر سرد شدن آب اشاره کرد . از سوی دیگر می توانید با بستن آن ، وسیله های خود را بر روی وان قرار دهید و حتی از افتادن چیزی به داخل وان جلوگیری کنید . این روکش نیز کاملا ضد آب است و به مانند بدنه تمامی وان های بادی از پی وی سی ساخته شده است . شاید برای شما جالب باشد که بدانید تمامی وان های بادی از پی وی سی ساخته شده اند که یکی از بهترین مواد های ضد آب برای ساخت وان بادی می باشد . این جنس ضد حساسیت بوده و برای پوست هیچ آسیب و ضرری را نخواهد رساند . سعی کنید که در خرید وان بادی حتما به سراغ وان هایی بروید که بدنه آن ها به صورت چند لایه ساخته شده است ، طراحی چند طبقه ای در ساخت دیواره های وان بادی باعث می شود که این محصولات در برابر وزن آب و فشار های وارده مقاومت بسیار بیشتری را داشته باشد .