چادرمسافرتی 4 نفره عصایی

tn 49023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره جدید شرکت تهران اینتکس یکی از چادر های مقرون به صورفه این شرکت می باشد که مناسب برای استفاده های کوتاه مدت و شرایط جوی عادی می باشد و نمی توان از این چادر در کمپینگ های کوهنوردی و مناطق برفی استفاده نمود . بدنه این محصول از پارچه شمعی برزنتی تهیه شده است و مناسب برای استفاده در مسافرت ها و استفاده های کوتاه مدت می باشد .

ابعاد این محصول مناسب برای استفاده در هر مکانی می باشد و به خوبی از تمامی فضای این محصول استفاده شده است و در هنگام استفاده مشکلی از نظر کمبود فضا نخواهید داشت . در صورت داشتن هرگونه سوال و یا درخواست راهنمایی درباره این چادر سفری می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید . 

خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی نیاز به تحقیق خواهید داشت تا بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را در نهایت انتخاب کنید . یکی از این موارد توجه داشتن به ابعاد و ظرفیت چادر مسافرتی است ، بنابراین بایستی از قبل ، تعداد نفراتی که قصد دارید از چادر مسافرتی استفاده کنید را در نظر داشته باشید . همچنین هر چادر مسافرتی با توجه به ساختاری که دارد و همچنین جنس و طراحی خود مناسب برای یک نوع آب و هوا بوده که می توان به عنوان مثال به چادر های مسافرتی کوهنوردی اشاره کرد که برای آب و هوای سرد قابل استفاده می باشد .

با بررسی هایی که فروشگاه اینتکس در رابطه با چادرمسافرتی 4 نفره عصایی انجام داده است می توان گفت که چادرمسافرتی 4 نفره عصایی مناسب برای سه فصل بوده و به غیر از زمستان کارایی بسیار خوبی را در تمامی فصول خواهد داشت . با توجه به بدنه ضد آب آن ، شما همچنین می توانید از چادر مسافرتی در شرایط بارانی هم استفاده کنید .

نحوه راه اندازی چادرمسافرتی 4 نفره عصایی

در بخش نقد و بررسی اشاره شده است که سازه چادرمسافرتی 4 نفره به صورت عصایی طراحی شده است و ویژگی های این مدل را بیان نموده ایم ، در نام محصول نیز عصایی بودن آن ذکر شده است . توجه داشته باشید که سازه های عصایی نیازمند راه اندازی هستند ، به همین دلیل شما بایستی این چادر مسافرتی را راه اندازی کنید . برای اینکار در ابتدا بدنه را بر روی زمین پهن کنید .

سپس میله های عصایی که ابتدای به صورت باز قرار داده شده است تا نصب کنید تا تشکیل یک میله بزرگ بدهد ، سپس به صورت ضربدری سازه را از گوشه ها وارد بدنه کنید تا چادر برپا شود . سایبان این چادر نیز به صورت عصایی است . شما می توانید حتی چادر مسافرتی خود را با استفاده از طناب و ... به زمین متصل کنید تا استحکام و ثبات بسیار خوبی را داشته باشد . 

مراقبت و نگهداری چادرمسافرتی 4 نفره عصایی

قبل از راه اندازی توصیه می شود که مکان های مناسبی را برای راه اندازی در نظر بگیرید . به عنوان مثال راه اندازی چادر در کنار پرتگاه ، حاشیه رودخانه و دریا توصیه نمی شود . همچنین بهتر است زمین را تمیز کنید و در صورت وجود داشتن سنگ ریزه یا شاخ و برگ آن ها را جمع آوری کنید تا بخش کف چادر مسافرتی آسیبی نبیند . شما میتوانید از زیرانداز های پارچه ای یا لاستیکی نیز استفاده کنید .

توجه داشته باشید که آتش و حرارت آن می تواند بدنه چادر را بسوزاند ، به همین دلیل نباید آتش یا ذغال و ... را در کنار چادر یا داخل چادر بیاورید . دود ناشی از بخاری های نفتی و گازی ، دود آتش و ... می تواند در داخل چادر خطرساز شود . برخورد اجسام تیز و برنده نیز می تواند به بدنه آسیب زده و موجب پارگی آن شود . در هنگام جمع کردن چادر مسافرتی بهتر است با آرامش اینکار را انجام داده و خیلی به فریم چادر فشار نیاورید . 

جمع بندی

شما عزیزان و همراهان گرامی می توانید با مطالعه بخش نقد و بررسی و همچنین جدول مشخصاتی که در پایین همین متن قرار داده شده است ، بیش از پیش با ویژگی ها و خصوصیات چادرمسافرتی 4 نفره عصایی آشنا شده تا بهتر بتوانید تصمیم خود را بگیرید . شما می توانید به صورت حضوری ، اینترنتی و تلفنی خرید های خود را انجام دهید .

نوع عصایی
 طول 205 سانتی متر
 عرض 205 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادرمسافرتی 4 نفره عصایی با طراحی متفاوت نسبت به سایر چادر های مسافرتی می باشد که می توان آن را در کنار ماشین خود متصل کنید و از طریق انباری که در بخش کناری آن تعبیه شده است ، چادر مسافرتی را به صندوق ماشین متصل کنید تا در صورت نیاز وسایل خود را مستقیما از داخل ماشین بردارید . چادر های مسافرتی محصولاتی هستند که مختص سفر طراحی شده و ابعاد بسیار کوچک و وزن سبکی دارند ، به همین دلیل به سادگی می توانید آن را جابجا کرده و در سفر ها همراه خود داشته باشید . فروشگاه تهران اینتکس قصد دارد تا در این بخش به مانند تمامی محصولات دیگر به نقد و بررسی چادر مسافرتی 4 نفره عصایی پرداخته و ویِژگی ها و خصوصیات آن را مورد بررسی قرار دهد تا مشتریان گرامی بتوانند بیشتر با محصول آشنا شده و انتخاب بهتری را انجام دهند .

طراحی چادرمسافرتی 4 نفره عصایی

همانطور که در بخش ابتدایی اشاره شد ، طراحی چادرمسافرتی 4 نفره عصایی نسبت به سایر چادر ها متفاوت است . تصویری از این چادر در بالا قرار داده شده است که می توانید آن را مشاهده کنید . درب بزرگی در بخش جلویی چادر وجود دارد که به صورت زیپی باز و بسته می شود ، به همین دلیل به سادگی می توانید وارد چادر مسافرتی شوید ، این درب بزرگ دارای پشه بند است که می توانید از ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی جلوگیری کنید . تعداد سه پنجره دیگر نیز در اطراف چادر مسافرتی قرار داده شده است که می توانید در صورت نیاز نیز از آن ها استفاده کنید .

بخش جلویی چادر مسافرتی ، سایه بانی با پایه های عصایی قرار داده شده است که می توانید آن را باز کرده و نصب کنید تا اینچنین بخش جلویی چادر مسافرتی یک سایه بان بسیار عالی داشته باشید و کفش های خود را در آن بخش قرار داده و حتی با باز کردن یک زیرانداز حتی در بخش سایبان چادر مسافرتی استراحت کنید . در بخش کناری چادر مسافرتی نیز بخشی قرار دارد که از آن طریق می توانید به چادر مسافرتی متصل شده و از داخل صندوق ماشین خود وسایل خود را برداشته و به گونه ای از ان به عنوان انباری استفاده کنید .

ویژگی های چادرمسافرتی 4 نفره عصایی

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان علاوه بر موارد گفته شده در بخش های قبلی و در بخش توضیحات ، می توان به وزن بسیار سبک 4 کیلوگرمی این محصول اشاره کرد . هر چه چادر مسافرتی وزن سبکی داشته باشد ، حمل و نقل آن ساده تر خواهد بود . در این محصول نیز چادر مسافرتی مشاهده کردید که تنها 4 کیلوگرم وزن داشته و به سادگی می توانید آن را بلند کرده و حمل کنید ، به خصوص که این چادر طراحی متفاوتی داشته و به بدنه ماشین نیز نصب می شود ، به همین دلیل نیز حمل آن بیشتر با ماشین انجام می شود . حجم بسته بندی کوچک آن نیز فضای کمی را اشغال خواهد کرد . 

سازه چادرمسافرتی 4 نفره عصایی

برای ساخت چادرمسافرتی 4 نفره عصایی همانطور که از نام محصول مشخص است ، از سایه عصایی استفاده شده است . شاید این سوال برای شما پیش بیاید که سازه عصایی چه نوع سازه ای بوده و چه ویِژگی هایی دارد ؟ برای تولید چادر های مسافرتی از سازه های متنوعی استفاده می شود که سازه عصایی نیز یکی از آن هاست که از قضا دوست داران بسیاری را نیز دارد ، چرا که این نوع سازه به دلیل اینکه از بدنه قابل جدا شدن می باشد ، می تواند ابعاد بسیارکوچکی را برای بسته بندی چادر مسافرتی به وجود بیاورد . از این رو حمل بسیار آسانی داشته و در طول سفر نیز با مشکل کمبود جا مواجه نخواهید شد . البته بیشتر چادر های مسافرتی حرفه ای و کوهنوردی نیز از همین نوع سازه برخوردار هستند تا کوهنوردان به راحتی بتوانند محصولات خود را با خود به سفر برده و از داشتن چنین چادر های بی نظیری نهایت استفاده را ببرند .

این نوع سازه دوام بسیار خوبی نیز داشته و به خوبی می تواند استحکام لازم را به چادر مسافرتی ببخشد . بنابراین یکی از دلایل دیگری که مشتریان زیادی به سمت چادر های مسافرتی عصایی می روند ، استحکام بسیار خوب این محصولات است . راه اندازی آن نیز بسیار پیچیده نیست و در کمتر از 15 دقیقه می توانید چادر را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید . دو نوع سازه دیگر نیز به نام های سازه فنری و اتوماتیک نیز طراحی شده اند که هر یک از آن ها با توجه به ساختاری که دارند ، ویژگی های خاصی را به چادر ها بخشیده اند که می توانید در مقالات موجود در فروشگاه ، به بررسی تمامی سازه ها پرداخته شده است که می توانید آن ها را مطالعه کنید . 

جنس بدنه چادرمسافرتی 4 نفره عصایی

در خرید چادر مسافرتی یکی از نکاتی که حتما باید به آن توجه داشته باشید جنس چادر مسافرتی است ، زیرا هر جنس خصوصیات و ویژگی های خاص خود را داشته و می تواند بر عملکرد چادر مسافرتی نقش داشته باشد ، به عنوان مثال اگر بدنه چادر ضدآب باشد می توانید از آن در هر شرایط محیطی و در شرایط بارانی استفاده کنید . جنسی که برای ساخت چادرمسافرتی 4 نفره عصایی استفاده شده است ، پارچه شمعی برزنتی می باشد که کاملا عایق در برابر رطوبت و همچنین اشعه های خورشیدی است که به خوبی می تواند دوام عالی داشته باشد .

این در حالی است که استفاده از الومینیوم در پایه ها یا همان فریم چادر مسافرتی علاوه بر استحکام بالا ، سبب آن شده است تا فریم چادر مسافرتی نیز ضد آب باشد . لازم به ذکر است که دوخت عالی بدنه سبب شده است تا هیچگونه درزی میان دوخت ها و اتصالات وجود نداشته باشد تا از هیچ طریقی آب به داخل چادر نفوذ نکند . هر دو جنس نام برده یعنی پارچه شمعی برزنتی و همچنین آلومینیوم وزن سبکی داشته و همین مسئله باعث شده است که چادرمسافرتی عصایی فوق تنها 4 کیلوگرم وزن داشته باشد .

راه های تقویت و مستحکم کردن چادر مسافرتی

در صورتی که قصد دارید زمان زیادی را در یک محل اتراق کنید ، بهتر است که چادر مسافرتی خود را محکم و ایمن کنید تا در برابر باد و ... مقاوم باشد ، از راه های تقویت و مستحکم کردن چادر مسافرتی می توان به استفاده از طناب هایی اشاره کرد که بدنه چادر مسافرتی را به زمین وصل می کند . در بدنه این چادر مسافرتی که در تصویر نیز مشخص است ، گره هایی به منظور وصل کردن طناب به آن ها قرار داده شده است که می توانید از هر طرف چادر مسافرتی را به زمین متصل کنید .

شما می توانید با میخ یا تکه چوب طناب را به زمین وصل کنید یا طناب را به یک تکه سنگ سنگین ببندید . همچنین بهتر است که وسایل همراه خود را در صورت داشتن فضای کافی به داخل چادر مسافرتی ببرید و بهتر است آن ها را در گوشه های چادر قرار دهید تا به خوبی سفت و محکم بشوند . شما عزیزان و دوست داران چادر های مسافرتی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات خود با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید . همچنین شما می توانید به سه روش اینترنتی ، حضوری و تلفنی خرید های خود را انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...