چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره کلمن

coleman 3290

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,460,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره کلمن از جمله باکیفیت ترین چادر مسافرتی موجود در بازار با ساختاری پرتابل و بدنه ضدآب بوده که مناسب استفاده در زمان سفر و کمپینگ طراحی و تولید شده است. فضای داخلی این چادر مسافرتی از دو بخش مجزا تشکیل شده که بخش اول محصول در بخش ابتدایی تعبیه شده و از دیواره های با نوع توری pvc می باشد. این بخش برای اشپزی و یا استفاده از هوای تمیز و تماشای بارش باران تعبیه شده است. بخش داخلی محصول نیز از از دو عدد پنجره به توری pvc برخوردار بوده و ظرفیت خوابیده برای 4 نفره را دارد. جنس بدنه محصول از باداوم ترین نوع پارچه برزنتی بوده که کاملا ضدآب بوده و برای استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی مناسب می باشد. فریم های محصول از نوع استیل با وزنی کم و ساختاری ضدزنگ بوده که با توجه به نوع اتومات آن ها محصول در کمترین زمان ممکن برای استفاده آماده خواهید بود. این چادر مسافرتی ساختاری دوپوش داشته تا در زمان برش برف و باران فضای داخلی از نفوذ آب در امان مانده و کاملا دمای خود را حفظ کند. لازم به ذکر بوده برای جا به جایی اسان این چادر مسافرتی مجهز به یک ساک حمل نیز می باشد. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک اصل می توانید از شماره های درج شده داخل سایت تهران اینتکس استفاده نمایید.

 نوع اتوماتیک
 طول 305 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 5 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس و استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 ابعاد بسته بندی: 106 در 19 در 19 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره کلمن

چادر های مسافرتی کلمن همواره یک نیاز اساسی برای افرادی که قصد سفر دارند به شمار می رود. شما اگر قصد مسافرت دارید می بایست به فکر خرید و تهیه یک محصول با کیفیت برای اطراق و کمپینگ های خود باشید که با بهره مندی از ان بتوانید در طول سفر به هیچ عنوان احساس خستگی نکنید. در همین راستا نیز شرکت کلمن همواره یکی از تولید کنندگان فوق العاده چادر های مسافرتی است که در جدیدترین تولید خود ، چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره کلمن را روانه بازار نموده که ما نیز در این مطلب به بررسی ان خواهیم پرداخت....

ساختار جذاب و خلاقانه

اولین نکته ای که باید در خصوص این محصول به ان اشاره کنیم بحث ساختار دیدنی و جذابی است که شرکت کلمن در طراحی این چادر مسافرتی اعمال کرده است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که ساختار این چادر مسافرتی به صورت مستطیلی شکل است که همین ساختار نیز باعث زیبایی و خاص شدن این محصول شده است. اگر نگاهی به تصویر این چادر بیندازید متوجه خواهید شد که این محصول دارای بخش های مجزایی است که شما می توانید در هنگام ورود و خروج به این چادر از ان ها بهره مند شوید. در تکمیل این جمله باید عنوان کنیم که در بخش جلویی این چادر مسافرتی درب ورود اصلی این محصول مجزاست. شما می توانید به هر یک از بخش های این چادر که قصد دارید ورود کرده و در ان جا به استراحت بپردازید.

نکته دیگر در بخش طراحی این محصول بهره مندی از ساختار دو پوش است. شما با استفاده ازپوش دوم این محصول می توانید به راحتی از ورود اب باران در مواقع شدید شدن بارش نیز جلوگیری کنید. این عامل یکی از ویژگی های مهمی است که این چادر مسافرتی داراست. هم چنین برای نصب این پوش هم فضایی در بخش جلویی این چادر تعبیه شده است که اتصال ان کاری ساده و اسان بوده و در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر می باشد. در خصوص پوش دوم این محصول باید به این نکته هم اشاره کنیم که طراحی این لایه به این صورت است که قسمت هایی از چادر که دارای پنجره می باشد این پوش ان فضا را خالی گذاشته تا جلوی دید شما را از داخل چادر و از زاویه پنجره نگیرد.

دیگر خصوصیت این محصول نیز رنگ های استفاده شده در این چادر مسافرتی است. رنگ اصلی این چادر سبز می باشد که البته در طراحی ان در بخش های پشت این محصول شما می توانید رنگ سفید را هم مشاهده نمایید. این دو رنگ و کنار هم قرار گرفتن این دو سبب شده تا یک کالای زیبا و چشم نواز راشاهد باشیم که قطعا برای افراد سخت پسند یک پیشنهاد خوب به شمار می رود.

ابعاد و ظرفیت داخلی

در ارتباط با ابعاد این محصول هم باید به این مسئله اشاره کنیم که طول این چادر 305 سانتی متر می باشد. هم چنین عرض این محصول هم 240 سانتی متر است. این دو ابعاد باعث شده تا فضای داخلی خوب و مناسبی را برای استراحت در اختیار داشته باشید. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که ارتفاع کلی این چادر 180 سانتی متر است که این مورد هم مناسب بوده و تنها در حالت ایستاده در داخل این چادر شاید افراد قد بلند در حین تردد نیاز داشته باشند که مقداری سر و گردن خود را خم کنند. این محصول هم چنین مناسب برای استفاده 6 نفر به صورت نشسته و 4 نفر به صورت دراز کش می باشد. دیگر ویژگی این چادر هم در بحث ابعاد به ابعاد بسته بندی این محصول تعلق می گیرد. این کالا در بسته بندی با ابعاد 106 در 19 در 19 سانتی متر روانه بازار شده است که شما قطعا برای جا به جایی و حمل و نقل ان نیز کار سختی در پیش نخواهید داشت.

جمع بندی

چادر مسافرتی اتوماتیک 6 نفره کلمن یک محصول تمام عیار و در عین حال جدید و جذاب است که با دارا بودن خصوصیات خوب و بر طرف کردن نیاز مشتریان توانسته تا به لیست علاقه مندی بسیاری از افراد اضافه شود. شما هم اگر با مشاهده خصوصیات این چادر ترغیب به خرید این محصول شدید می توانید هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران تهیه کرده و از خدمات پس از فروش ما نیز بهره مند شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...