چادر مسافرتی اتوماتیک 8 نفره

shuttle 8 2

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک شاتل یکی دیگر از چادر های مخصوص این برند بوده که در ظرفیت ۸ نفره طراحی شده است. محصولی که ساخته شده از پارچه شمعی برزنتی بوده و از قابلیت ضد آب بودن بهره می برد. محصولی که فریم های آن به صورت عصایی طراحی شده اما وجود اهرمی در قسمت بالای این چادر باعث شده تا هم نوع نصب و راه اندازی و هم زمان نصب آن را تغییر دهد. برای دیدن فیلم چادر مسافرتی اتوماتیک بر روی آیکون ویدیو در قسمت سمت چپ کلیک کنید.

چادر مسافرتی اتوماتیک ۸ نفره, طول ۲۵۰ سانتی متر ، عرض ۲۵۰ سانتی متر ،ارتفاع ۱۶۰ سانتیمتر ، چادر مسافرتی اتوماتیک ۸ نفره ضد آب ، مارک شاتل ، نصب و جمع کردن چادر در کمتر از ۲ دقیقه ، دارای کفپوش مخصوص ، پایه ها و اهرم ها از جنس فایبرگلاس ، دارای 5 پنجره با توری مخصوص ، و یک درب ورودی بزرگ ، با پشه بند ، رنگ آبی روشن و آبی تیره ، با کیفیت بسیار عالی و مقاوم در برابر سرما و گرما ، روش باز و بسته کردن این چادر بسیار راحت است ، در قسمت بالای چادر یک اهرم وجود دارد که با کشیدن طناب و اهرم با یکدیگر چادر شما مثال چتر باران باز شده و نصب میشود ، برای جمع کردن چادر مسافرتی اتوماتیک همین عمل را بالعکس انجام داده با این تفاوت که اهرم و طناب را به سمت پائین باید بکشید. این چادر با طراحی متفاوت می تواند یک همراه خوب در مسافرت های طولانی و یا کوتاه مدت برای شما عزیزان باشد. کیفیت آن فوق العاده خوب است و مناسب استفاده در شرایط جوی مختلف می باشد. از نظر ظاهری نیز این چادر فوق العاده خوب طراحی شده و مناسب است. از سایر ویژگی های آن می توان به ابعاد مناسب آن اشاره کرد که منجر به راحتی استفاده از آن می شود. برای خرید این محصول تنها کافیست با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کرده و این محصول را برایتان ارسال کنند.

 نوع اتوماتیک
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 160 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت شاتل
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک ۸ نفره

چادر سفری ۸ نفره شاتل در نوع اتوماتیک از سری چادر های پر قدمت و با کیفیت بالا بوده که از بدنه ای ضخیم با قابلیت راه اندازی اتوماتیک بهره مند است. این چادر دارای طراحی متفاوت تر نسبت به سایر چادر های مسافرتی بوده که اکثرا برای سفر های طولانی و یا کوسهتانی ساخته شده است. ویژگی های خوب در این چادر باعث شده تا در میان ورزشکاران و کوهنوردان از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. قیمت مناسب آن نیز در این مورد تاثیر خوبی گذاشته است. در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات کامل این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که اشاره کردیم طراحی این چادر کمی متفاوت بوده و با چادر های سفری دیگر فرق هایی دارد. در حالت کلی این محصول به صورت گرد طراحی شده و از بدنه هرمی برخوردار است. هر چقدر به سمت قسمت بالای چادر نگاه کنیم عرض و طول آن کم شده و حالت شیبدار به خود می گیرد. این نوع طراحی می توان از مزیت هایی برخوردار باشد. برای مثال هنگام بارش باران این بدنه به خوبی آب باران را به سوی زمین جاری نموده و بر روی بدنه خود قرار نخواهد داد. همچنین هنگام وزش باد های شدید نیز سبب می شود تا این چادر حرکت کمتری را داشته باشد، زیرا که اکثر وزن آن در قسمت پایین قرار دارد. از آنجایی که همراه این چادر طناب و میخ مخصوص قرار داده شده می توان این محصول را بر روی زمین وصل کرده و استحکام آن را افزایش داد. اما این کالا دارای سه پنجره و یک درب بزرگ بوده که هر کدام به صورت سرخود از یک توری پشه بند و یک روکش از جنس بدنه اصلی برخوردار هستند. این روکش و پشه بند توری توسط زیپ مخصوص خود باز و بسته می شوند. اما روش راه اندازی این کالا به صورت اتوماتیک بوده که توسط فریم های منعطف خود صورت می پیذیرد. این فریم ها از همان ابتدا به بدنه چادر وصل بوده و در مدت زمان کمی باز و بسته می شوند. در قسمت نحوه راه اندازی به توضیحات بیشتر آن خواهیم پرداخت... 

ابعاد و وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این چادر مسافرتی معادل (طول: 250 سانتی متر ، عرض: 250 سانتی متر ، ارتفاع: 160 سانتی متر) بوده که ابعادی برای استفاده 8 نفر به صورت نشسته و 4 نفر به شکل درازکش خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام جمع کردن از حجم کمی برخوردار خواهد بود. البته ابعاد قسمت نشیمنگاه با سقف تفاوت داشته که این مورد نیز به دلیل طراحی و ارگونومی متفاوت آن می باشد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز ارتفاع بیرونی و کلیذ چادر بوده که ارتفاعی نه چندان خوب ولی اذیت کننده نخواهد بود. وزن این محصول طبق جنس بدنه و ظرفیت خود به 5 کیلوگرم رسیده که نسبت به سایر چادر های مسافرتی ۸ نفره وزنی بسیار خوب خواهد بود. البته از آنجایی که یک ساک حمل نیز این کالا را همراهی کرده حمل و نقل آن را آسوده تر خواهد کرد.

جنس بدنه

جنس بدنه چادر ۸ نفره اتوماتیک شاتل از نوع پارچه شمعی ضخیم بوده که رویه آن را روکشی از نوع برزنت می پوشاند. بدنه ای با داشتن مقاومت لازم در برابر آب باران و شرایط جوی مختلف که از مزیت های بزرگ این چادر محسوب می شود. همچنین قسمت کف نیز از نوع پارچه شمعی ساده بوده هنگام استفاده از آن در سطوح سفت و سخت بهتر است از یک زیرانداز ضخیم استفاده شود. ویژگی دیگر جنس بدنه این چادر تنظیم نگه داشتن دمای داخل اتاق تا حدود استاندارد می باشد. اما جنس فریم ها نیز از نوع آلومینیوم ضد زنگ و ضد آب بوده که از انعطاف خوبی نیز برخوردار است. این فریم ها در صورت ضربه خوردن تا درصد بالایی مقاومت خواهند داشت.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

برای راه اندازی این چادر کافیست آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز (حتی المقدور) پهن نموده و سپس فریم های هر گوهشا  چادر را به صورت ایستاده قرار دهید. در انتها فریم های فرعی را از فریم های اصلی بیرون کشیده و در انتها اقدام به قفل نمودن آن توسط اهرم قرار داده شده بر روی فریم اصلی نمایید. بعد از این کار خواهید دید که چادر شما به راحتی راه اندازی شده و دیگر نیازی به کار اضافی نخواهد بود. برای جمع کردن نیز عکس عمل راه اندازی را انجام دهید.

جمع بندی

چادر مسافرتی ۸ نفره اتوماتیک شاتل از سری چادر های سفری با تولید طولانی مدت و با کیفیت بسیار خوب در بازار، در میان یکی از بهترین نوع چادر های سفری رنج قسمت خود قرار گرفته است. کالایی حرفه ای که می توان از آن برای سفر های ورزشی نیز استفاده کرد. این چادر توسط شرکت اینتکس در سراسر ایران عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...