چادر مسافرتی اسکیمو 4 نفره

eskimo-001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اسکیمو 4 نفره ، جنس بدنه: پارچه آکسفورد ، وزن بدنه: 4.6 کیلوگرم ، جنس سازه ها: فایبرگلاس ، نوع سازه ها: اتوماتیک ، ظرفیت داخلی برای 4 نفره نشسته و 3 نفره خوابیده ، دارای پوشش اضافی ، دارای ساک حمل

چادر مسافرتی اسکیمو 4 نفره یک چادر مسافرتی با کیفیت و در عین حال زیباست که با در نظر گرفتن نوع راه اندازی و ساختاری که دارد می توان به جرات آن را یکی از خاص ترین چادر های مسافرتی بازار دانست. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول از نظر بدنه دارای رویه ای از جنس پارچه آکسفورد می باشد که یک پارچه با دوام و عالی در میان چادر های مسافرتی به شمار می رود. هم چنین می توانید مشاهده کنید که ساختار سازه های این محصول نیز به شکل اتوماتیک می باشد و همین امر سبب شده تا راه اندازی این چادر مسافرتی ساده و آسان شود. علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که از نظر ظرفیت این چادر مسافرتی مناسب برای استفاده 4 نفر به صورت نشسته و حداکثر سه نفر در حالت دراز کش می باشد که قطعا از این محصول خانواده های پر جمعیت نمی توانند استفاده کنند و بیشتر از این چادر برای کمپینگ و کوهنوردی های دو الی سه نفره به کار خواهد آمد. بهره مندی از ساک حمل نیز یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول می باشد که می توانید به سادگی هر چه تمام تر این محصول را حمل و نقل نموده و از آن در هر شرایطی استفاده کنید که مزیت بزرگ این محصول به شمار خواهد رفت. هم اکنون این چادر مسافرتی از طریق فروشگاه مرکزی اینتکس قابل خرید می باشد.

نوع اتوماتیک
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 145 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک  بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
  دارای کیف حمل
  دارای میخ به همراه طناب برای نصب
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی اسکیمو 4 نفره از سری چادر های اتوماتیک و جذابی است که در این سال ها روانه بازار شده است. اگر نگاهی دقیق به ساختار این چادر مسافرتی بیندازید متوجه خواهید شد که با یک محصول جذاب و خاص سر و کار دارید. این چادر به گونه ای شکل گرفته است که هر آن چه که یک نفر برای استراحت و خواب راحت نیاز دارد را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در همین خصوص و با توجه به ویژگی های ساختاری و کیفیتی که این محصول دارد سعی خواهیم کرد تا به صورت کامل و جامع ویژگی های اساسی این محصول را برای شما شرح دهیم تا به بهترین شکل ممکن دست به خرید و انتخاب این محصول بزنید....

راه اندازی آسان

اولین ویژگی خوب و مهمی که چادر مسافرتی اسکیمو 4 نفره در اختیار شما قرار می دهد بحث راه اندازی آسان این محصول می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول به ساده ترین شکل ممکن و در یک مدت زمان بسیار کوتاه راه اندازی خواهد شد که مزیت بزرگ این محصول به شمار می رود. در واقع همان طور که در داخل تصاویر این محصول هم مشخص است شما می توانید مشاهده کنید که این کالا دارای یک ساختار اتوماتیک می باشد که در بخش بالایی این چادر دیده می شود. این امر باعث شده تا پس از نصب صحیح پایه های این محصول بتوانید به سادگی اقدام به باز کردن این بخش نموده و ساختار اصلی این چادر را شکل دهید. در واقع این ویژگی راه اندازی اتوماتیک این محصول یکی از خصوصیات خوبی است که این چادر مسافرتی در اختیار شما قرار خواهد داد.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که پس از نصب و راه اندازی کامل این محصول شما می توانید با در اختیار داشتن میخ و طناب این محصول آن را به ساده ترین شکل ممکن در داخل زمین محکم کرده و سعی کنید تا از این محصول در آرمانی ترین شرایط ممکن استفاده کنید. هم چنین در هر زمان این مزیت برای شما فراهم خواهد بود که با باز و بسته کردن درب و پنجره های این محصول سعی کنید تا استفاده صحیح و اصولی از امکانات این چادر مسافرتی را تجربه کنید.

ابعاد و اندازه های چادر مسافرتی

مسئله مهم دیگر در خصوص چادر مسافرتی اسکیمو 4 نفره به ابعاد و هم چنین اندازه های این محصول تعلق می گیرد. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول در طول و عرض یکسان 210 سانتی متر طراحی و تولید شده است که این ابعاد نشان از ساختار مربعی و جذاب این چادر مسافرتی دارد و در واقع مزیت بزرگ این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که ارتفاع این چادر مسافرتی هم 145 سانتی متر خواهد بود که شاید از این حیث مقداری برای ورود و خروج به صورت ایستاده برای شما سخت باشد. البته در حالت کلی شما خیلی نیاز به ایستادن در داخل این چادر و راه رفتن نخواهید داشت و عملا کاربرد اصلی این محصول برای استراحت خواهد بود که این کار نیز به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود.

هم چنین از نظر وزن نیز شما با یک چادر مسافرتی بسیار سبک وزن رو به رو هستید که تنها 4.6 کیلو گرم وزن دارد و با توجه به این که این محصول خود دارای یک عدد ساک حمل و نقل دستگیره دارد می باشد ، لذا شما برای جا به جایی و حمل و نقل این محصول کار سختی در پیش نخواهید داشت و به سرعت و در سریع ترین زمان ممکن می توانید این محصول را جا به جا کرده و از آن در شرایط مد نظر خود استفاده کنید. هم چنین از نظر ظرفیت هم باید به این نکته اشاره کنیم که عموما این محصول برای استفاده 4 نفر به صورت هم زمان و در حالت نشسته طراحی و تولید شده است. حال اگر قصد خوابیدن و دراز کشیدن در داخل این چادر مسافرتی را داشته باشید این ظرفیت کمتر شده و با توجه به قد و وزن افراد حاضر ممکن است تا نهایتا سه نفر به صورت هم زمان بتوانند از این محصول استفاده کنند که ویژگی مهم این چادر مسافرتی به شمار خواهد رفت. حال با توجه به این موارد پیشنهاد می کنیم که چادر مسافرتی اسکیمو 4 نفره را از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران در سبد خرید خود قرار داده و سفارش این محصول را نهایی کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...