چادر مسافرتی ده نفره کلمن

COLEMAN-34532

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ده نفره کلمن آمریکایی از سری محصولاتی با کیفیت و با ابعادی بزرگ بوده که توسط شرکت نامدار و محبوب coleman طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت هرمی شکل بوده است که در قسمت های کناری آن دو سایه بان نیز طراحی شده است . در این چادر مسافرتی رنگ هایی نظیر قهوه ای و کرم به کار رفته است و جنس بدنه آن از پلی استر می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی خواهد بود و به آسودگی می توانید از این چادر مسفارتی در تمام فصول استفاده کرده و از آن لذت ببرید . لازم به ذکر می باشد که وزن این چادر 14 کیلو گرم بوده و طول آن 510 و عر 210 سانتی متری را خواهد داشت و به همین منظور 10 نفر به طور خوابیده می توانند به استراحت بپردازند . به همراه این چادر تعدادی میخ و طناب موجود بوده تا به آن را  راه اندازی کرده و به  راحتی استفاده بکنید . اگر می خواهید تا این چادر مسافرتی را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید تا در سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع مسافرتی
 طول 510 سانتی متر
 عرض 270 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی ده نفره کلمن از سری محصولاتی بزرگ و با کیفیت بوده که توسط کمپانی محبوب و نامدار Coleman طراحی و ساخته شده است . در این نقد و بررسی نگاهی دقیق و ریز بینانه به این محصول انداخته و تمام نکات مثبت و منفی آن را برای شما شرح می دهیم تا از خریدی که می خواهید انجام دهید اطلاعات کاملی را داشته باشید و برای هزینه ای که می خواهید بپردازید بهترین محصول را خریدای نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت هرمی شکلی بوده و اطراف آن را دو سایه بان نسبت با طناب و پیچ های مخصوص نصب و راه اندازی می شود . این محصول دارای یک در و دو پنجره بوده است که به همراه آن ها یک توری نیز می باشد تا در هنگام تماشای بیرون و مناظر طبیعی و از ورود حشرات موذی به داخل چادر جلوگیری بکند . لازم به ذکر می باشد که رنگ هایی که در این چادر به کار رفته است عبارت است از قهوه ای و کرم که آن را بسیار زیبا و جذاب خواهد کرد .

جنس بدنه

به طور معمول محصولاتی که برای طبیعت گردی و یا کمپین ها طراحی و ساخته می شوند باید دارای کیفیت و مقاومت بسیار باشد زیرا احتمال آسیب دیدگی بسیار بالایی را خواهند داشت . به همین دلیل جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر تنوع آب و هوایی را خواهد داشت .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت  و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 510 سانتی متر ، عرض : 270 سانتی متر ، ارتفاع : 180 سانتی متر ، ظرفیت : 10 نفر و در نهایت وزن آن 14 کیلو گرم خواهد بود که می توانید آن را در درون ساک حمل خود قرار داده و به اسودگی این چادر مسافرتی 10 نفره کلمن را حمل و یا جا به جا نمایید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این چادر سفری در ابتدا باید دقت کرد تا در محلی که می خواهید تا این چادر را نصب نمایید ، اشیا تیزی نظیر چوب ، سنگ و یا شیشه وجود نداشته باشد تا به بدنه آن آسیبی وارد نکند ، سپس میخ های مخصوص چادر را در زمین متصل نموده و چادر را نسبت به طناب های مخصوص به میخ های درون زمین متصل نموده تا این محصول راه اندازی شده و به اسودگی از آن استفاده نمایید . در خصوص نگهداری و خددمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه وسایل تیز را به آن نزدکی نکنید ، همچنین حتما در اسرع وقت پس از استراحت در این چادر آن را جمع کرده و در درون ساک حمل خود قرار دهید تا محصولی با طول عمر بالایی را داشته باشید . برای تعمیر چادر مسافرتی می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

چادر مسافرتی ده نفره کلمن امریکا از سری محصولاتی با ابعاد بزرگ بوده که با استفاده از آن می توانید خود ، اعضای خانوده و دوستانتان را به یک مسافرت دلنشین و مفرح دعوت کرده و از آن لذت ببرید . جنس بدنه این چادر از پلی استر بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی خواهد بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...