چادر مسافرتی دو نفره تابستانی

Tent 1414

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره تابستانی یکی از چادرهای مسفرتی زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای استفاده در شرایط آب و هوایی بالای 7 درجه سانتی گراد می باشد . این چادر مسافرتی با توجه به وزن 1.5 کیلو گرمی سبکی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در یک آخر هفته شاد به همراه شریک زندگی باشد . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که درزهای آن به خوبی برای این خصوصیت آب بندی شده است و خیال شما را از این بابت راحت می کند . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از فایبرگلاس می باشد که علاوه بر کیفیت و استحکام بالایی که از خود نشان داده است دارای انعطاف پذیری ایده آلی نیز است . چادر مسافرتی دو نفره تابستانی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع عصایی
 طول 150 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 آفتاب گیرخیر
 ضد آببله
 پنجره1 عدد
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی دو نفره تابستانی می تواند یکی از چادرهای مسافرتی ایده آل برای استفاده در آب و هوای معتدل باشد . این چادر مسافرتی دارای ظاهری زیبا می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی دو نفره تابستانی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول بپردازیم . بدنه این چادر مسافرتی به رنگ زرشکی می باشد که در حاشیه پایینی این محصول از رنگ خاکستری استفاده شده است و زیبایی قابل قبولی را به این چادر مسافرتی داده است . همچنین یک عدد پنجره به همراه یک عدد درب برای ورود و خروج در بدنه این محصول تعبیه شده است که مجهز به پشه بند می باشد و علاوه بر تهویه هوا از ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی جلوگیری به عمل می آورد . به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید . همچنین ابعاد بسته بندی این چادر مسافرتی کوچک می باشد و فضای زیادی را اشغال نمی کند به همین خاطر به راحتی در صندوق عقب ماشین جای میگیرد و مناسب برای استفاده در سفرهای طولانی مدت است .

جنس بدنه :

جنس پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب و مقاوم در برابر فشار و ضربه است که نشان از کیفیت ساخت بالای این محصول دارد . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی به صورت ضربدری در هم تنیده شده اند و به خوبی می توانند در برابر فشار و ضربه مقاومت از خود نشان دهند . همچنین ستون های این محصول از فایبرگلاس است که از استحکام بالایی برخوردار می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد چادر مسافرتی دو نفره تابستانی به مشخصات ( طول : 150 سانتی متر ، عرض : 105 سانتی متر و ارتفاع : 170 سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای بالای پدید آمده برای این محصول دارد و ظرفیتی بالغ بر 2 نفر را در حالت خوابیده درون خود جای می دهد . یکی از خصوصیات بسیار مثبت این چادر مسافرتی وزن سبک و یک کیلوگرمی آن می باشد که جا به جایی آن را به راحتی آب خوردن کرده است .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی دارای وزنی سبک و کیفیت ایده آل می باشد که در بخش بدنه آن از پارچه پلی استر ضد آب استفاده شده است و ستون های نگهدارنده این محصول نیز از جنس فایبرگلاس می باشد . چادر مسافرتی دو نفره تابستانی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...