چادر مسافرتی دو نفره وایود مدل terracotta

VAUDE Campo Terracotta 2p

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,640,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره وایود مدل terracotta از جمله چادر مسافرتی زیبا و با کیفیت می باشد که به خوبی جای خود را در میان هواداران چادر های مسافرتی باز کرده است . این چادر مسافرتی از رویه ای از جنس پلی استر می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر سایش و یا نفوذ آب دارد و خیال شما را از این بابت راحت می کند ، از همین رو چادر مسافرتی دو نفره وایود گزینه مناسبی برای استفاده در سفرهای شما در شرایط مختلف جوی به حساب می آید . جنس پایه های این چادر مسافرتی از فایبرگلاس می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار از خود نشان داده است و در تست های انجام شده بر رویش به خوبی در برابر طوفان های صحرایی و باد های شدید از خود مقاومت نشان داده است و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . از دیگر ویژگی های آن می توان به آسودگی در راه اندازی اشاره کرد که در شرایط جوی کمپینگ از ویژگی های اساسی و کاربردی به حساب می آید . چادر مسافرتی دو نفره وایود مدل terracotta با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید اقدام به خرید آن کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوع کمپینگ
 طول 105 سانتی متر
 عرض 215 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 آفتاب گیر 
 ضد آب 
 پنجره 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی دو نفره وایود مدل terracotta یکی از زیا ترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیل شما را از بابت برقراری کمپینگ خانوادگی امن راحت می کند . جنس این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که مقاومت بسیار بالایی را در برابر نفوذ آب از خود نشان می دهد و یکی از با کیفیت ترین چادر ها در این زمینه می باشد که می توانید از آن در شرایط جوی مختلف استفاده نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را برای خرید چادر مسافرتی راهنمایی کرده و خریدی لذت بخش را به ثمر رسانید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی به شکل کلبه ای مانند می باشد که از فضای مناسبی برای اسکان دو نفر برخوردار است . ساختار تشکیل دهنده این چادر مسافرتی که از پایه هایی از جنس فایبرگلاس تشکیل شده است به گونه ای می باشد که این چادر مسافرتی را به فضای مستحکمی در برابر باد و شرایط نامساعد جوی تبدیل کرده است و با خیالی راحت می توانید در شرایط مختلف جوی از این چادر مسافرتی استفاده نمایید . همچنین بخش هایی از این چادر مسافرتی با استفاده از طناب هایی مستحکم به زمین یا مناطق امن وصل شده تا در باد از خود عملکرد قابل قبولی را نشان دهند .

جنس بدنه :

جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و همچنین دارای نرمی منحصربفردی می باشد که به هنگام برخورد و سایش بدن بر روی آن هیچ گونه خراش و یا آسیبی به بدن وارد نمی شود . همچنین یکی از ویژگی های منحصربفرد رویه پلی استر ، ضد آب بودن آن می باشد که بر کیفیت و محبوبیت این محصول افزوده است . پایه های تشکیل دهنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار است و عملکرد فوق العاده ای را در برابر فشار و  ضربه از خود نشان می دهد و همچنین علاوه بر مقاومت بالا دارای انعطاف پذیری قابل قبولی نیز می باشد .

ابعاد و وزن چادر مسافرتی :

ابعاد چادر مسافرتی دو نفره وایود مدل terracotta به مشخصات ( طول : 105 سانتی متر ، عرض : 215 سانتی متر و ارتفاع : 140 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده همزمان دو نفر فراهم می آورد و با مشکل کمبود جا به هیچ عنوان رو به رو نخواهید شد . از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید چادر مسافرتی باید به آن توجه شود وزن محصول می باشد زیرا چادرهای مسافرتی در مواقعی نیاز به جا به جایی و حمل و نقل در مسیر دارند و اگر وزن آن ها بالا باشد موجب خستگی فرد حمل کننده می شود . وزن این چادر مسافرتی همراه با بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد .

جمع بندی :

چادر مسافرتی دو نفره وایود مدل terracotta دارای رویه ای ضد آب از جنس پلی استر می باشد که علاوه بر نرمی دارای مقاومت و کیفیت بالایی نیز می باشد و خیال شما را از بابت کیفیت محصول راحت می کند . همچنین جنس پایه های آن از فایبرگلاس می باشد که از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است و از جنس های محبوب هواداران چادر مسافرتی به حساب می آید . چادر مسافرتی دو نفره وایود مدل terracotta با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...