چادر مسافرتی سه نفره پکینیو مدل K-2004

K-2004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره پکینیو مدل K-2004 از سری چادر های مسافرتی با کیفیت و مناسب برای یک سفر آخر هفته به همراه خانواده می باشد . ستون های استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم با قطر 8.5 میلی متری می باشد که نشان از استحکام بالای آن دارد و به خوبی می تواند در برابر طوفان های شدید از خود مقاومت نشان دهد . این چادر مسافرتی دارای تیرک های آلومینیومی به همراه 13 عدد میخ نصب ، کاور برای حمل تیرک ها و همچنین ساک مخصوص حمل چادر مسافرتی می باشد . جنس پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که در راستای ضد آب کردن این چادر مسافرتی تمامی درزهای این چادر مسافرتی به خوبی توسط کاور دوخت شده است تا از نفوذ آب به داخل این محصول به طور کلی جلوگیری کند . وزن این چادر مسافرتی 2.9 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط ساک حملی که دارد قابل جا به جایی است . چادر مسافرتی سه نفره پکینیو مدل K-2004 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی فروش محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 160 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  آلومینیوم
 اتوماتیکخیر
 دوپوشبله
 ضد آببله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
 دارای دو عدد هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

چادر مسافرتی سه نفره پکینیو مدل K-2004

خرید چادر مسافرتی که جوابگوی نیازهای کمپینگ و کوهنوردی باشد می تواند یکی از مهمترین مسئله هایی باشد که قبل از سفر خود باید فکری به حال ن بکنید . چادر مسافرتی سه نفره پکینیو مدل K-2004 می تواند یکی از بهترین گزینه های برای استفاده در شرایط نامساعد جوی باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی با برترین قیمت چادر مسافرتی راهنمایی کنیم ، پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی پکینیو همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار بدنه این چادر مسافرتی به صورت مربعی شکل می باشد که در ساختار بدنه آن دو عدد درب برای سهولت در رفت و آمد ، دو عدد پنجره بزرگ که مجهز به پشه بند می باشد و دو عدد هواکش وجود دارد . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی به صورت ضربدری در می باشند که در بالا بردن استحکام این محصول نقش بسزایی را ایفا می کنند . در بخش جلویی این چادر مسافرتی و با استفاده از رویه درب ورودی می توان یک عدد سایبان برای جلوگیری ازتابش مستقیم نور آفتاب درست کرد . به همراه این چادر مسافرتی تیرک های نگهدارنده این محصول همراه با کاور نگهدارنده ، 13 عدد میخ برای نصب چادر مسافرتی و یک عدد ساک حمل نیز ارسال می شود که شما را از شر خرید لوازم جانبی چادر مسافرتی راحت می کند . این محصول در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما رنگ زرد را فراهم آورده ایم که هواداران مخصوص خود را دارد و توانسته است به فروش بالایی دست پیدا کند .

جنس بدنه :

جنس ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از آلومینیوم با قطر 8.5 میلی متری می باشد که استحکام فوق العاده ای در برابر فشار ، ضربه و بادهای شدید از خود نشان داده است . همچنین جنس پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این محصول از پلی استر می باشد که از جنس های رایج استفاده شده در ساخت چادرهای مسافرتی کمپینگ می باشد و دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . همچنین لازم به ذکر است که بدنه این چادر مسافرتی کاملا ضد آب می باشد و در همین راستا درزهای موجود در آن توسط نوارهای مخصوص دوخت شده اند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

این چادر مسافرتی یکی از سبک ترین چادرهای مسافرتی می باشد و با توجه به بسته بندی زیبا و کوچکی که دارد به راحتی و بدون اشغال کردن فضای زیاد درون صندوق عقب ماشین جای می گیرد . وزن این محصول 2.9 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد . ابعاد چادر مسافرتی سه نفره پکینیو مدل K-2004 به مشخصات ( طول : 210 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 160 سانتی متر ) است . ظرفیت این چادر مسافرتی همانطور که از نام آن پیداست 3 نفر به صورت خوابیده می باشد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی از سری چادرهای برتر سال جاری می باشد که موسوم به چادر های کله گاوی نیز است . چادر مسافرتی سه نفره پکینیو مدل K-2004 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...