چادر مسافرتی فنری 12 نفره ایرانی ضدآب

ch 2200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,290,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره ایرانی ضدآب از جمله چادر های مسافرتی پرفروشی بوده که جهت استفاده خانواده ها هنگام سفر و تفریحات خارج شهر در داخل کشور تولید و با قیمت مناسب نسبت به نمونه های مشابه خارجی به فروش می رسد. این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل گرد بوده که دارای بند می باشد. شما می توانید این محصول را با استفاده از این ساک حمل به راحتی بر روی دوش خود انداخته و هنگام پیاده روی . کوهنوردی با خود همراه داشته باشید. این محصول بر روی دیواره های خود دارای تعداد 3 عدد پنجره و یک درب بزرگ بوده که تمامی این قسمت ها مجهز به توری پشه بند بوده و از طریق یک زیپ به سادگی برای شما قابل استفاده خواهد بود. برای عرضه چادر مسافرتی با بالاترین میزان کارایی این محصول را با رویه ای از نوع پلی استر طراحی و تولید می کنند. رویه های پلی استر ضدآب بوده و به دلیل کیفیت بالا می تواند در برابر وزش باد ، تابش نور خورشید ، بارش برف و باران و... دچار اسیب احتمالی نشود. کف محصول از پارچه دولایه برزنتی و برای بخش سازه های فنری چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس استفاده شده است. این چادر مسافرتی به دلیل نوع سازه های فنری می تواند بسیار ساده و سریع راه اندازی و یا حتی جمع اوری شود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با مشاهده رنگبندی های بدنه متنوع خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی فنری 12 نفره ایرانی ضدآب

بهترین نوع چادر مسافرتی سایز بزرگ که برای خانواده ها و یا گروه های کمپینگ و کوهنوردی در داخل کشور ایده آل بوده در واقع چادر مسافرتی فنری 12 نفره ایرانی ضدآب به شمار می رود. این چادر مسافرتی ایرانی ابعاد داخلی بسیار بزرگی داشته و با توجه به وزن کم بدنه در زمان پیاده روی و کوهنوردی موجب خستگی و یا کاهش سرعت شما نخواهد شد. از طرفی رویه آن به راحتی می تواند با تمامی شرایط ای و هوایی سازگاری کافی را داشته باشد. در بخش نقد و بررسی شما یک مقاله در زمینه مشخصات فنی و ظاهری این چادر مسافرتی برای راهنمایی شما در زمان خرید ارائه کرده ایم. با همراهی ما در این بخش می توانید انتخابی کارآمد و مناسب در زمینه خرید تجهیزات سفری داشته باشید.

مشخصات ظاهری چادر مسافرتی

یکی از مهم ترین بخش های چادر مسافرتی مربوط به مشخصات ظاهری بوده که علاوه بر تاثیر مستقیم بر جلب رضایتمندی مشتری ، می تواند میزان راحتی شما را در زمان اقامت تعیین کند. این چادر مسافرتی زیبا دارای ساختاری مربع شکل بوده که نشیمنگاهی بزرگ با سقفی کوچک دارد. جهت اتصال این دو بخش به یکدیگر از دیوار هایی شیبدار استفاده شده است. این نوع طراحی ظاهری که به مدل کله قندی نیز معروف بوده موجب افزایش کارایی محصول در زمینه ضدآب بودن شده زیرا در زمان بارندگی قطرات باران را به راحتی به سمت زمین سرازیر کرده و از تجمع آب در بخش سقف چادر مسافرتی جلوگیری می کنند. این محصول دارای یک درب بزرگ و مرتفع برای تردد اسان به بخش داخلی بوده که با قدری ارتفاع از سطح زمین تعبیه شده است. این میزان ارتفاع در جهت جلوگیری از ورود آب و گرد و خاک به فضای داخلی چادر مسافرتی عنوان شده است. همچنین بر روی بدنه محصول تعداد یک عدد پنجره نیز طراحی شده که در انتهای محصول قرار داشته و به همراه درب ابتدایی مجهز به پشه بند توری هستند. برای جمع اوری درب و پنجره و راه اندازی پشه بند توری در بخش داخلی محصول یک قلاب پلاستکی تعبیه شده تا رویه این نقاط را با سمت بالا کشیده و با استفاده از این قلاب پلاستیکی ثابت نگه دارید. لازم به ذکر بوده چادر مسافرتی فنری 12 نفره ایرانی ضدآب دارای یک ساک حمل برای راحتی شما در زمان سفر می باشد.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

نکته مهمی که در زمان خرید چادر مسافرتی نیاز بوده به آن توجه کنید مربوط به کیفیت و جنس بدنه آن می باشد. زیرا در صورت مرغوبیت جنس بدنه بوده که شما می توانید از آن در تمامی فصدل استفاده کنید. این چادر مسافرتی نیز از رویه اصلی با جنس باکیفیت پلی استر تولید شده که عایق حرارت بوده و ساختاری ضدآب دارد. کف محصول نیز برای جلوگیری از ورود اب و رطوبت خاک به فضای داخلی از نوع برزنتی دولایه می باشد. این بخش به دلیل تماس مستقیم با سطح زمین و تحمل فشار وارده به این فضا از اهمیت بالایی برخوردار است. ستون های این چادر مشافرتی کاملا باریک و فنری و از جنس فایبرگلاس هستند. جنس بدنه فایبرگلاس دارای ساختار سبک و حالت پذیر بوده که در کنار طول عمر بالا یک گزینه مناسب برای تولید سازه های چادر مسافرتی به شمار می رود. با توجه به ویژگی های یاد شده شما می توانید از این چادرمسافرتی در زمان بارش برف و باران ، وزش باد ، تابش مستقیم نور خورشید و... استفاده کرده و نگران اسیب های احتمالی نباشید.

نگهداری از چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 12 نفره ایرانی ضدآب از طول عمر بالایی بهره مند بوده که برای نگهداری از آن لازم به رعایت چند نکته می باشد. رویه محصول ضدآب و باکیفیت بوده اما قابلیت اشتعال نیز دارد. به همین دلیل از نزدیک کردن بدنه محصول به حرارت بالا و اتش خودداری کنید. لازم بوده برای جلوگیری از پاره شدن بدنه چادر مسافرتی این محصول را از اجسام نوک تیز دور نگه دارید. همچنین از پرش بر روی سازه های آن بپرهیزید. برای اقامت و راه اندازی محصول حتما یک محل صاف و مسطح پیدا کرده تا اجسام نوک تیز مانند سنگ موجب اسیب دیدن کف چادر مسافرتی نشود.

خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 12 نفره ایرانی ضدآب در حال حاضر در نمایندگی اینتکس موجود بوده که شما می توانید با مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی و یا با استفاده از وب سایت فروشگاهی تهران اینتکس به صورت آنلاین این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...