چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی دوپوش

ch 6509

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی دوپوش محصولی مناسب خانواده با بهره مندی از سایز بزرگ و ساختار باداوم بوده که در داخل ایران طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی طراحی بدنه با مدل کله قندی داشته که شیبدار بودن دیوار و کوچک بودن سقف آن کاملا در تصاویر محصول قابل مشاهده می باشد. ویژگی منحصر به فرد این چادر مسافرتی فنری مربوط به پوشش دوم سقف آن بوده که یک فناوری نو برای بالا بردن کیفیت سقف محصول و افزایش مقاوم ماندن آن در مناطق سردسیر و کوهستانی و در هنگام بارندگی می باشد. این پوشش دوم همچنین می تواند از تابش شدید نور خوشید به بدنه محصول و گرم داشتن هوای داخلی آن در فصل تابستان جلوگیری کند. توجه داشته باشید این پوشش اضافی پرتابل بوده و به راحتی می توانید آن را از چادر اصلی جدا کنید. این چادر مسافرتی با توجه به جنس بدنه برزنتی و برخورداری از کیفیت بالا مناسب استفاده در فضاهای گوناگون از جمله کوهنوردی و طبیعت گردی و... بوده به راحتی راه اندازی می شود. سازه های محصول از نوع فنری و با جنس فایبرگلاس تولید شده به همین دلیل این چادر مسافرتی از راه اندازی فوری بهره مند می باشد. اگر قصد خرید چادر مسافرتی سایز بزرگ را دارید می توانید به فروشگاه رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی دوپوش

همیشه قبل از خرید و انتخاب یک چادر مسافرتی دلایل زیادی وجود دارد تا بتوانید یک تصمیم صحیح را درباره خرید یک محصول بگیرید. یکی از این دلایل می تواند نوع جنس محصول و یا ساختار و طراحی آن چادر مسافرتی باشد. همه این موارد در خرید شما قطعا اثرگذار خواهد بود. حال اگر یک محصول ایرانی را بخواهید خریداری نمایید معمولا یک سری سوالات را می توانید از فروشنده آن محصولات به راحتی پرسیده و سپس اقدام به خرید آن چادر مسافرتی نمایید. در همین رابطه نیز یکی از چادر های مسافرتی که به تازگی عرضه شده چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی دوپوش می باشد که با بهره مندی از ظرفیت بزرگ و هم چنین کیفیت فوق العاده ای که دارد ما را وادار نمود تا این نقد و بررسی را در خصوص این چادر مسافرتی در اختیار شما قرار دهیم....

اولین ویژگی این محصول که قطعا در تصاویر و حتی نگاه اول بسیار جلب توجه می کند بحث ساختار مربعی شکل این محصول می باشد که قطعا همین امر یکی از دلایل انتخاب و خرید این چادر مسافرتی توسط مشتریان خواهد بود. در واقع این ساختار مربعی باعث شده تا فضای داخلی گسترده ای در اختیار شما قرار بگیرد که بتوانید به راحتی هر چه تمام تر در داخل این چادر به استراحت بپردازید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که فضای داخلی این چادر به صورت ساده و کامل در اختیار شما قرار می گیرد و هیچ گونه مانع و یا شی دیگری در داخل این چادر و در مرکزیت این محصول قرار ندارد که بخواهد فضای داخلی را تنگ تر کند.

دیگر ویژگی فوق العاده ای که این محصول دارا می باشد بحث دو پوش بودن این چادر مسافرتی است که در واقع شما قادر خواهید بود تا به راحتی در شرایط بارانی پوش دوم این محصول را که بر روی سقف این چادر مسافرتی قابل نصب می باشد را نصب نموده و از بارش باران و نفوذ آن به داخل جلوگیری کنید. هم چنین این پوش دوم سبب می شود تا تابش مستقیم نور خورشید به این محصول هم کمتر شده و آفتاب شما را در داخل این چادر اذیت نکند. نصب این پوش دوم هم بسیار ساده و آسان بوده و تنها با اتصال بند های موجود بر روی این پوش به بدنه اصلی چادر امکان پذیر خواهد بود.

دیگر ویژگی این چادر مسافرتی نصب و راه اندازی ساده خود محصول است که قطعا در زمان شما بسیار صرفه جویی کرده و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید این چادر را به صورت کامل راه اندازی نمایید. در واقع شما پس از خروج این چادر از داخل ساک حمل به راحتی با باز کردن ستون های این چادر در کمتر از ده ثانیه می توانید شکل کاملی را به این محصول بخشیده و سپس از آن لذت ببرید. در کنار این مورد در واقعی هم که قصد جمع کردن این چادر را دارید همین اقدام در سریع ترین زمان ممکن قابل اجرا خواهد بود و کار شما از این نظر بسیار راحت تر از نصب و راه اندازی سایر چادر های مسافرتی می باشد.

بحث طراحی و رنگ بندی این محصول هم نکته دیگری است که قطعا بسیار حائز اهمیت خواهد بود. در واقع رنگ های آبی ، مشکی ، بنفش و قرمز رنگ های اصلی تشکیل دهنده این چادر مسافرتی می باشند که بخش های مختلف این محصول از این رنگ ها شکل گرفته و باعث شده تا یک جلوه بی نظیر را شاهد باشیم که قطعا مورد توجه هر سلیقه ای خواهد بود. هم چنین بهره مندی از توری بر روی درب ها و پنجره ها هم از دیگر خصوصیاتی است که معمولا خیلی از چادر های مسافرتی آن را دارا هستند و این چادر هم از این قضیه مستثنی نمی باشد.

شما هم چنین می توانید ابعاد این محصول را هم در داخل بخش جدول توضیحات این محصول مشاهده کرده و با توجه به ابعاد و ظرفیت های این محصول اقدام به خرید و انتخاب چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی دوپوش کنید. هم اکنون می توانید جهت سفارش این چادر مسافرتی فوق العاده از سایت فروشگاه اینتکس اقدام نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...