چادر مسافرتی فنری 12 نفره بزرگ ایرانی

ch 4007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره بزرگ ایرانی یکی دیگر از بهترین تجهیزات مورد نیاز خانواده در زمان سفر های خارج شهر و کمپینگ بوده که با توجه به ابعاد بزرگ و ظرفیت داخلی بالا در زمان خواب مناسب اقامت های طولانی مدت نیز می باشد. زیرا فضای داخلی این چادر مسافرتی به راحتی می تواند تا 7 الی 6 نفر بزرگسال را در زمان خواب در داخل خود جای بدهد. این چادر مسافرتی ایمن بوده زیرا از جنس بدنه پلی استر و ساختار ضدآب برخوردار بوده و می تواند شما را در برابر تغییرات شرایط جوی اب و هوایی مانند وزش باد شدید و بار باران و... مصون نگه دارد. بر روی بدنه این چادر مسافرتی مجموعا تعداد 3 عدد پنجره و یک عدد درب بزرگ برای تردد اسان تعبیه شده که تمامی این بخش ها مجهز به توری پشه بند هستند. این نوع طراحی بدنه به نور گیر بودن فضای داخلی چادر مسافرتی کمک کرده و همچنین موجب گردش ازادانه هوا در این بخش و در نتیجه تهویه مناسب هوا خواهد شد. این چادر مسافرتی ایرانی با سازه های فنری و از جنس فایبرگلاس تولید شده به همین دلیل دارای راه اندازی فوری و اسان می باشد. این چادر مسافرتی به دلیل تولید داخل کشور بودن و همچنین کیفیت بالا در کنار طول عمر زیاد توانسته به یکی از پرفروش ترین تجهیزات کمپینگ تبدیل شود. برای خرید می توانید به نمایندگی رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی فنری 12 نفره بزرگ ایرانی

دلایل مختلفی در هنگام خرید یک چادر مسافرتی می تواند اثر گذار باشد که یکی از این دلایل نوع و کیفیت بدنه و هم چنین رنگ بندی و ساختار این محصول می باشد. علاوه بر این ها نوع راه اندازی و ظرفیت های داخلی یک چادر مسافرتی هم دیگر ویژگی هایی است که قطعا هر فردی در هنگام خرید به آن توجه ویژه ای خواهد کرد. در همین خصوص نیز یکی از محصولاتی که ساخت ایران بوده و تقریبا توانسته رضایت خیلی از افراد را به دست آورد چادر مسافرتی فنری 12 نفره بزرگ ایرانی می باشد که با توجه به همین نکات سعی داریم تا در این مقاله به بررسی کامل این محصول بپردازیم....

اولین ویژگی که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث ساختار این چادر مسافرتی می باشد. در واقع خیلی از چادر هایی که در این روز ها و خصوصا توسط کارخانه های ایرانی تولید و عرضه می شوند دارای ساختار مربعی شکل بوده و از نوع کله قندی شکل می گیرند. این عامل باعث می شود تا شما در هنگام خرید خیلی از محصولاتی ایرانی را یک شکل ببینید و تنها تفاوت آن ها را در رنگ بندی و هم چنین تعداد و نوع درب و پنجره های ان ها پیدا کنید. در همین رابطه چادر مسافرتی فنری 12 نفره بزرگ ایرانی هم از نوع کله قندی طراحی شده و ساختاری مربعی دارد.

از نظر نوع رنگ هم باید به این مسئله اشاره کنیم که این محصول از رنگ یکدست بنفش تولید و عرضه شده است که تنها بخش های بالایی سقف این محصول و هم چنین درب و پنجره های این چادر مسافرتی است که از رنگ نقره ای طراحی شده و باعث شده تا یک محصول دو رنگ و زیبا را در عین حال شاهد باشیم. این رنگ بنفش از  فواصل دور نیز قابل رویت می باشد و قطعا همین امر سبب شده تا از این چادر در کمپینگ های خود نیز بتوانید استفاده کرده و لذت ببرید. شما هم چنین می توانید بر روی قسمت های بالایی درب و پنجره های این محصول نیز مشاهده کنید که قسمت هایی تعبیه شده که با توجه به دارا بودن بند بر روی این درب و پنجره ها می توانید پس از باز کردن ان ها به راحتی با تا کردن این بخش ها کاری کنید که این قسمت ها به صورت ثابت باز باشند و به صورت متعدد نیاز به باز و بسته کردن این بخش ها نداشته باشید.

هم چنین این درب و پنجره ها همگی در کنار خود دارای زیپ می باشند که قطعا فرآیند باز و بسته کردن این بخش ها هم کاری ساده و آسان خواهد بود. دیگر خصوصیتی که این چادر مسافرتی دارا می باشد بهره مندی از محافظ توری بر روی درب و پنجره ها می باشد که قطعا در فصول گرم سال این توری بسیار به کار شما خواهد امد و یک ویژگی و مزیت خوب به شمار خواهد رفت. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول از نظر وزن هم بسیار سبک و پرتابل می باشد به گونه ای که در داخل ساک حمل این چادر مسافرتی تنها 5 کیلو گرم وزن خواهد داشت که این عامل باعث می شود تا بتوانید به سادگی هر چه تمام تر این محصول را جا به جا نموده و از آن در محل دلخواه استفاده کنید.

هم چنین ضد آب بودن بدنه این چادر مسافرتی هم دیگر مزیت خوب این محصول به شمار خواهد رفت. قبل از اشاره به این نکته باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی از بدنه ای از نوع پلی استر طراحی و تولید شده است که سبب شده تا بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی یک چادر با دوام و ضخیم را در اختیار داشته باشید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که ضد آب بودن این چادر در فصول بارانی سال هم به کمک شما خواهد آمد و از خیس شدن شما جلوگیری خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم تا اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی با ظرفیت بزرگ و قیمت ارزان را دارید هم اکنون چادر مسافرتی فنری 12 نفره بزرگ ایرانی را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری نموده و محصول را به سرعت درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...