چادر مسافرتی فنری 12 نفره تفلون ایرانی

tf 32114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره تفلون ایرانی از سری محصولاتی بوده که با ارگونومی ساخت بدنه مربع شکل در داخل کشور طراحی و برای استفاده خانواده ها روانه بازار شده است. جنس بدنه محصول از بهترین نوع پارچه تفلون انتخاب می شود. این نوع جنس بدنه دارای ساختاری مقاوم از پارچه پلی استر بوده که از یک سمت روکش با مرغوب ترین نوع پلاستیک و پارچه برزنتی دارد. این نوع جنس بدنه باکیفیت موجب شده تا محصول در برابر وزن باد و بارش باران مقاوم مانده و شما بتوانید از این محصول در تمامی شرایط اب و هوایی به راحتی استفاده کنید. لازم به ذکر بوده روکش های بدنه تفلون قابلیت شستشو نیز دارند. پایه های محصول نیز از نوع فایبرگلاس با وزنی کم و ساختاری انعطاف پذیر انتخاب شده است. به دلیل طراحی پایه های محصول با نوع فنری شما می توانید در کمتر از چند ثانیه محصول را راه اندازی کرده و با استفاده از میخ بر روی سطح زمین ثابت نگه دارید. این محصول جذاب از رنگبندی بدنه شاد و متنوع برخوردار بوده و دارای یک ساک حمل نیز می باشد.این ساک حمل مانند یک کوله پشتی طراحی شده تا بتوانید در زمان سفر های طبیعت گردی و یا کمپینگ نیز محصول را به راحتی همراه خود ببرید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را کاملا فابریک خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی فنری 12 نفره تفلون ایرانی

در سال های اخیر کشور ایران توانسته تا در رقابت با سایر کشورها چادر های مسافرتی را با کیفیت عالی و ابعاد مختلف به بازار عرضه کند که همین امر نیز باعث شده تا با توجه به اختلاف قیمت محصولات ایرانی با خارجی و هم چنین با توجه به کیفیت خوب این محصولات ، استقبال قابل قبولی را هم شاهد باشیم. در همین راستا نیز یکی از جدید ترین چادر های مسافرتی که در بازار موجود شده است ، چادر مسافرتی فنری 12 نفره تفلون ایرانی می باشد که می توانید با مطالعه این مقاله به خصوصیات کامل این محصول دست یافته و اگر قصد خرید دارید پس از اگاهی کامل از ویژگی های این چادر مسافرتی اقدام کنید...

اولین بحث در این مطلب را قصد داریم تا به ظرفیت داخلی این چادر و فضای موجود در داخل این محصول اختصاص دهیم زیرا اولین نکته در خرید یک چادر مسافرتی در نظر گرفتن این ظرفیت و هم چنین اگاهی از تعداد افراد خانواده می باشد که نکته ای فوق العاده مهم و ضروری به شمار می رود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که ظرفیت این چادر مسافرتی 12 نفره اعلام شده است. در همین خصوص باید عنوان کنیم که جهت استفاده از این محصول 12 نفر به صورت نشسته و هم زمان می توانند در داخل این چادر قرار گرفته و از این محصول بهره ببرند. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که در حالت درزا کش این ظرفیت کاهش یافته و تنها 6 نفر بزرگسال می توانند ازاین محصول به صورت کامل استفاده کنند. البته این ابعاد و ظرفیت ها که در این قسمت به ان اشاره کردیم ابعاد استاندارد و ارائه شده از طرف شرکت سازنده این چادر مسافرتی می باشد و ممکن است که شما بتوانید افراد کمتر و یا حتی بیشتری را هم در داخل این چادر جای داده و به صورت هم زمان از ان استفاده کنید که این عامل بستگی به ابعاد و هم چنین قد و وزن هر فرد به صورت جداگانه بستگی خواهد داشت.

ابعاد این چادر مسافرتی هم نکته مهم دیگری است که باید به ان توجه کنیم. در همین راستا باید عنوان کنیم که این چادر در طول و عرض مشابه 300 سانتی متر و ارتفاع 200 سانتی متر تولید و عرضه شده است. این ابعاد باعث شده است تا به سادگی بتوانید در داخل این چادر تردد کرده و فضای نسبتا بزرگی را هم در اختیار داشته باشید که از ویژگی های خوب این چادر مسافرتی به شمار خواهد رفت.

وزن این محصول نیز تنها 5 کیلو گرم است. این وزن کم یکی از ویژگی های خوب و نکات کلیدی در خصوص این محصول می باشد که شما با در نظر گرفتن این نکته می توانید به راحتی هر چه تمام تر این چادر را حمل و نقل کرده و در فضا و زمان مناسب اقدام به نصب و راه اندازی ان کنید.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این چادر مسافرتی با رویه ای از جنس پلی استر طراحی و تولید شده است که باعث شده تا با خیال راحت بتوانید به این محصول اطمینان کرده و اقدام به خرید ان کنید. این رویه به صورت کاملا ضد اب شکل گرفته و ضخامت مناسبی را هم دارا می باشد که قطعا از ورود باد هم تا حدود بسیار زیادی به داخل این چادر جلوگیری خواهد کرد. در کنار این نکته باید به جنس پایه های این محصول هم اشاره کنیم که از نوع فایبرگلاس بوده و به سادگی می توانید بدون هیچ گونه نگرانی ان را خم کرده و نصب و راه اندازی کنید. در ارتباط با شیوه راه اندازی این محصول هم باید عنوان کنیم که تنها نیاز دارید تا پایه های این محصول را در بهترین حالت ممکن و در فضاهای مربوطه قرار داده و سپس به صورت کامل این چادر مسافرتی را باز کنید تا شکل کاملی را این محصول به خود بگیرد. این فرایند نیز در مدت زمان بسیار کوتاهی شکل خواهد گرفت.

با توجه به تمام این نکات باید عنوان کنیم که نمایندگی اینتکس چادر مسافرتی فنری 12 نفره تفلون ایرانی را به افرادی که قصد خرید یک چادر مسافرتی ایران و با کیفیت را دارند پیشنهاد می کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...