چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ

ch 8807

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ ، یکی دیگر از کاربردی ترین محصول برای ایجاد امنیت شما در زمان سفر و استراحت در فضای باز بوده که با تنوع رنگبندی بدنه متنوع و شاد در داخل ایران طراحی و تولید می شود. این نوع چادر مسافرتی با وزن کم و حجم بسته بندی نسبتا کوچک خود موجب شده تا شما بتوانید به راحتی آن را در داخل اتومبیل شخصی خود قرار داده و در تمامی مناطق مدنظر خود مانند کوهستان ، ساحل ، کویر و ... به همراه داشته باشید . این چادر مسافرتی فنری از ابعاد داخلی بزرگی تشکیل شده به طوری که اغلب برای مسافرت های دسته جمعی و خانوادگی توصیه شده است. زیرا بخش داخلی آن به راحتی گنجایش 12 نفره نشسته و 6 نفره خوابیده را دارد .

جنس بدنه محصول را از پوشش برزنتی طراحی کرده اند. این نوع پارچه ضدآب و مقاوم بوده و با دوخت بسیار مستحکم تولید می شود . این محصول از نمونه چادر های مسافرتی فنری بوده به همین دلیل به راحتی راه اندازی شده و نیاز به انجام مراحل خاصی وجود ندارد . توجه داشته باشید قبل از راه اندازی محصول محل مدنظر خود را مشاهده کرده تا فاقد اجسام نوک تیز و سنگ بوده تا اسیب جدی به کف این چادر مسافرتی وارد نشود . بدنه این محصول از سه عدد پنجره و یک عدد درب مجهز به توری می باشد . برای خرید چادر مسافرتی فنری ارزان می توانید به نمایندگی تولید چادر مسافرتی در ایران مراجعه نمایید .

ویژگی های چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ

چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ ، می تواند فضای بسیار عالی و بزرگی را در اختیار شما قرار دهد به همین دلیل نیز می توانید از آن برای مصارف گروهی و خانوادگی استفاده کنید . وجود درب بزرگ به همراه پنجره های متعدد سبب افزایش نورگیری چادر و همچنین تهویه هوای بهتر آن شده است . از سایر ویژگی ها و خصوصیات چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ می توان به وزن کم و حجم مناسب آن اشاره کرد که جابجایی را برای شما ساده تر کرده است . همچنین ضد آب بودن بدنه سبب شده است تا در روز های بارانی نیز بتوانید از چادر مسافرتی فنری خود استفاده کنید .

چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ مسافرتی علاوه بر مزایایی بسیاری که دارد ، برخی عیب هایی نیز برای آن در نظر گرفته شده است که خیلی جدی نیست ، یکی از این عیب ها حجم بسته بندی نسبتا بزرگ آن در مقایسه با دیگر چادر های مسافرتی می باشد ، این در حالیست که مدل های عصایی بسیار کم حجم تر هستند . ساختار گنبدی شکل این چادر مسافرتی می تواند مانع از راکد ماندن آب بر روی دیواره ها و سقف شود ، بنابراین باران شدید نیز تاثیری بر روی چادر نخواهد داشت و می توان این مورد را از ویژگی های بسیار خوب چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ به شمار آورد .

 

راه اندازی چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ

از سایر خصوصیات و ویژگی های سازه فنری چادر مسافرتی به مانند چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ می توان به راه اندازی بسیار ساده آن اشاره کرد . شما می توانید چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ را به صورت اتوماتیک راه اندازی نمایید . با باز کردن تنها قسمتی از چادر ، محصول به صورت فنری باز شده و نیازی به نصب و راه اندازی بدنه به پایه نخواهد بود . این در حالی است که چادر های عصایی نیازمند راه اندازی هستند و شاید کمی زمانبر باشند . بنابراین می توان گفت که چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ از نظر راه اندازی واقعا بی دردسر است . 

مراقبت و نگهداری چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ

اولین و مهم ترین توصیه برای نگهداری و مراقبت از چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ استفاده از زیرانداز های طبی است تا اینچنین بتوانید از کف چادر مسافرتی مراقبت کنید ، زیرا ممکن است سنگ ریزه ها و شاخ و برگ درختانی که بر روی زمین قرار دارند به چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ آسیب بزنند . همچنین اگر ر منطقه ای که برای استقرار پیدا کرده اید و هوا کمی بادی است ، شما می توانید چهارگوشه چادر را با استفاده از میخ و حتی یک تکه چوب به زمین متصل کنید سنگی را بر روی آن قرار دهید تا به بهترین شکل چادر به زمین چسبیده و باد آن را بلند نکند .

نوع مسافرتی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ با رنگی متفاوت و شاد طراحی شده است که با وجود ابعاد بسیار بزرگ خود به یکی از چادر های مسافرتی خانوادگی تبدیل شده است که می توانید به صورت گروهی از آن استفاده کنید . چادر های مسافرتی می توانند در طول سفر حریم خصوصی برای شما ایجاد کنند و حتی می توانید با استفاده از یک کیسه خواب در داخل چادر مسافرتی حتی شب ها و چند روز در جایی مستقر شوید . با داشتن یک چادر مسافرتی ضدآب نگران بارش باران و تغییرات جوی نیز نخواهید بود ، با توجه به این موارد ما چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ را به شما پیشنهاد می کنیم ، در ادامه مفصل تر به نقد و بررسی چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ خواهیم پرداخت . 

راهنمای خرید چادر مسافرتی

طراحی و تولید هر چادر مسافرتی با توجه به ایرانی و خارجی بودن و همچنین با توجه به تولیدی ها و شرکت های مختلف تولید کننده ، تفاوت ها و شباهت هایی را با یکدیگر دارند که به آن ها توجه داشته باشید . یکی از مواردی که بایستی به آن توجه داشته باشید ، ابعاد و ظرفیت چادر ها می باشد که بایستی با در نظر داشتن تعداد اعضای خانواده و نفراتی که قصد استفاده از چادر را دارید ، محصول خود را انتخاب کنید .

چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ همانطور که از نامش پیداست ، برای استفاده دوازده نفره می باشد ، چرا که طول و عرض این چادر 3 متر می باشد ، ساختار محصول نیز به صورت مربعی است . توجه داشته باشید که 12 نفر در داخل چادر مسافرتی می توانند به صورت نشسته در کنار هم از چادر استفاده کنند که در صورت استفاده به صورت خوابیده ، این تعداد شش نفر خواهد بود .

در خرید چادر مسافرتی نیاز است به برند تولیدی محصول ، جنسی که برای استفاده و ساخت پایه ها و بدنه چادر مسافرتی شده است ، نوع ساختار سازه ، نوع طراحی بدنه که شامل درب و پنجره ها می باشد دقت کافی داشته باشید ، زیرا هر یک از آن ها می تواند بیانگر کیفیت و دوام محصولات باشد . به همین علت نیز در ادامه به هر یک از موارد گفته شده اشاره می کنیم .

طراحی بدنه چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ

طراحی چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ به صورت هرمی شکل است ، طراحی هرمی بدین گونه است که چادر مسافرتی دارای مساحت کوچک تری در قسمت سقف بوده و دیواره های آن به صورت شیبدار است ، این طراحی در ساخت چادر مسافرتی کاملا کاربردی و مناسب است ، زیرا این طراحی می تواند در صورت استفاده در مناطق بادی ، به خوبی بتواند در مسیر باد استحکام لازم را داشته باشد و باد و همچنین رطوبت و باران را به اطراف هدایت کند .

چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ دارای یک درب بزرگ در بخش جلو می باشد که در تصویر نیز قابل مشاهده است ، همچنین این چادر مسافرتی دارای دو پنجره نیز در اطراف خود می باشد که می توانید برای نورگیری بهتر آن ها را باز کنید . از ویژگی های خوبی که درب و پنجره های این چادر دارد ، می توان به داشت توری اشاره کرد که می توانید آن را به صورت زیپی باز و بسته کنید . 

سازه و فریم چادر مسافرتی فنری 12 نفره فنری بزرگ

نکته مهم دیگر در خرید چادر مسافرتی نوع سازه و فریم چادر می باشد . به طور کلی یک چادر مسافرتی از دو بخش اصلی بدنه و پایه تشکیل شده است که بدنه این محصولات عمدتا پارچه ای بوده و همچنین فریم آن ها نیز از اجسام سفت و سخت ساخته شده است تا به خوبی بتواند در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم باشد .

نوع سازه و فریم این چادر به صورت فنری طراحی گردیده است که از نام محصول هم کاملا مشخص است ، مدل های فنری به دلیل داشتن سازه انعطاف پذیر با این نام شناخته میشوند ، از مزایا داشتن فریم فنری می توان به راه اندازی ساده آن اشاره کرد که به سادگی می توانید محصولات خود را در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...