چادر مسافرتی فنری 12 نفره مکعبی

ch 3269

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره مکعبی یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز خانواده در زمان سفر و کمپینگ بوده که در داخل ایران طراحی و با قیمت ارزان تولید شده است . این چادر مسافرتی مناسب استفاده در تمامی سفر با هر شرایط اب و هوایی در تمامی فصول سال می باشد. زیرا روکش بدنه آن از پارچه باداوم شمعی برزنتی می باشد . این پارچه ضدآب بوده و از طول عمر و کیفیت قابل توجهی برخوردار می باشد. ظاهر این چادر مسافرتی این از طراحی مکعب شکل برخوردار بوده زیررا در این نوع طراحی ارتفاع بدنه در بخش داخلی برای تمام افراد حتی با قد بلند مناسب بوده و دیواره های آن دارای شیب کمتری است .

البته بخش سقف محصول کاملا گنبدی بوده تا از تجمع آب باران در ین قسمت هنگام بارش برف و باران جلوگیری شود . این محصول از یک ساک حمل گرد با دو بند برخوردار بوده که حجم کمی را اشغال می کند . پس در زمان سفر می توانید به راحتی این چادر مسافرتی را در داخل صندوق عقب ماشین خود قرار بدهید. سازه های محصول که موجب کاهش چشمگیر وزن بدنه محصول بوده از نوع فایبرگلاس طراحی و تولید شده است .

این نوع سازه های منعطف به طور کامل به روکش بدنه متصل شده پس برای استفاده از این چادر مسافرتی نیاز به انجام مراحل خاصی جهت راه اندازی وجود ندارد . ظرفیت داخلی این محصول جهت استفاده به صورت نشسته برای 12 نفر و به صورت خوابیده برای 6 نفر ایده ال می باشد . بدنه محصول از 3 عدد پنجره و یک درب بزرگ برخوردار بوده که تمامی این بخش ها دارای توری هستند . با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی ایرانی را به قیمت مناسب خریداری نمایید .

راهنمای خرید چادر مسافرتی فنری 12 نفره مکعبی

در بخش نقد و بررسی به انواع چادر های مسافرتی اشاره شده است که شما می توانید با مطالعه آن بهترین تصمیم را گرفته و با بیشتر مدل ها آشنا شوید . اما قبل از خرید نیاز است تا به موارد مهمی همچون جنس بدنه و پایه های محصول توجه داشته باشید که در این رابطه در بخش بعدی توضیحاتی را ارائه کرده ایم و ویژگی های جنس استفاده شده در تولیدات را نیز مشخص نموده ایم .  در خرید چادر مسافرتی بیشتر به ابعاد باز شده چادر مسافرتی توجه داشته باشید و خیلی در قید و بند ظرفیت چادر های مسافرتی نباشید .

زیرا ممکن است برخی از فروشگاه ها یک مدل را با ظرفیت های مختلفی درج کرده باشند ، اما با توجه به ابعادی که چادر مسافرتی فنری 12 نفره مکعبی دارد ، می تواند مناسب برای استفاده 12 نفر به صورت نشسته و همچنین شش نفر به صورت دراز کش باشد که در صورت اضافه کردن مقدار زیادی وسایل می تواند این ظرفیت کم تر نیز بشود . اما همواره سعی داشته باشید که چادر های مسافرتی را بزرگ تر از آن چه که نیاز دارید خریداری کنید . زیرا در سفر حتما یک سری وسایل و لوازم ضروری با خود به سفر خواهید برد که شاید نیاز باشد تا آن ها را در کنار خود و در داخل چادر مسافرتی داشته باشید .

جنس چادر مسافرتی فنری 12 نفره مکعبی

برای تولید و ساخت بدنه چادر مسافرتی فنری 12 نفره مکعبی از پارچه شمعی برزنتی ساخته شده است که یکی از بهترین پارچه ها برای ساخت چادر مسافرتی می باشد . برزنت به وسیله ضد آب بودن آن توانسته است ، چادری کاملا ضد آب را ایجاد کند . برزنت به دلیل ضخامت بالای خود به خوبی می تواند در برابر سرما نیز مقاوم باشد . با توجه به تحقیقات انجام شده بر روی انواع مدل های چادر مسافرتی شرکت های برتر می توان گفت بیشتر آن ها از پارچه برزنت و همچنین پارچه های شمعی چون پلی استر تولید شده اند . 

و اما پس از جنس بدنه چادر مسافرتی فنری 12 نفره مکعبی که ویژگی های بسیار خوبی نیز داشت ، می رسیم به بخش فریم و سازه چادر مسافرتی که برای تولید آن نیز از موادی به نام فایبرگلاس استفاده شده است . فایبرگلاس ها یکی از پر استفاده ترین مواد های کامپوزیتی هستند که برای تولید چادر مسافرتی فنری 12 نفره مکعبی از مدل فنری و انعطاف پذیر آن استفاده شده است تا بتواند استحکام بسیار عالی به چادر مسافرتی بخشیده و همچنین وزن سبک آن موجب شده است تا افزایش وزنی در چادر مسافرتی فنری 12 نفره مکعبی وجود نداشته باشد .

نوع فنری
 طول 330سانتی متر
 عرض 330 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی فنری 12 نفره مکعبی از نمونه چادر های مسافرتی ساخته شده به صورت مکعبی یا هرمی می باشد که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و بسیار خوبی که دارد به یکی از محبوب ترین مدل ها تبدیل شده است ، چادر های مسافرتی محصولاتی سبک و قابل حمل هستند که هدف از طراحی آن ها استفاده در سفر ها به منظور ایجاد یک حریم شخصی بسیار عالی می باشد که می توانید با انتخاب درست ، حتی سرپناه بسیار خوبی را در شرایط مختلف جوی برای خود داشته باشید ، به همین دلیل نیز در این بخش قصد داریم تا راهنمای خرید شما دوستداران چادر های مسافرتی باشیم .

انواع چادر مسافرتی

چادر های مسافرتی از متنوع ترین محصولات موجود در بازار هستند که به دلیل تولید کنندگان بسیار زیادی که در داخل و خارج از کشور فعالیت دارند ، مدل های مختلفی را تولید کرده اند که می توانید با دستانی باز تر مدل مد نظر خود را انتخاب کنید ، به همین منظور نیز قصد داریم تا شما را از مدل های مختلف چادر مسافرتی آشنا کنیم . 

چادر های مسافرتی از نظر طراحی و محلی که قرار است از آن استفاده شود ، به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که می توان به مدل های خانوادگی ، ساحلی و کوهنوردی اشاره کرد . چادر های مسافرتی خانوادگی که چادر مسافرتی فنری 12 نفره مکعبی یکی از آن ها به شمار می رود ، عمدتا دارای ابعاد بزرگی بوده و مناسب برای سه فصل بهار ، تابستان و پاییز می باشند و از آن ها نمی توان در زمستان استفاده کرد .

این در حالی است که مدل های کوهنوردی که با نام های دیگری همچون چادر مسافرتی حرفه ای نیز شناخته می شوند ، قابل استفاده در فصول سرد سال و یا مناطق سردسیر مانند کوهستان می باشد که تفاوت تمامی آن ها در طراحی و همچنین جنس است . مدل های ساحلی نیز برای استفاده در ساحل طراحی شده اند و تهویه هوای بسیار خوبی دارند .

و اما چادر های مسافرتی از نظر فریم و پایه نیز تفاوت هایی با یکدیگر دارند که می توان به مدل های فنری ، عصایی و اتوماتیک اشاره کرد که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند ، به عنوان مثال چادر های مسافرتی که ساختار فنری دارند راه اندازی بیار ساده تری داشته و همچنین مدل های عصایی فضای کمی را در هنگام بسته بندی اشغال می کنند به همین جهت نیز به راحتی می توانید آن ها را جابجا کنید .

طراحی چادر مسافرتی فنری 12 نفره مکعبی

طراحی چادر مسافرتی فنری 12 نفره مکعبی همانطور که مشاهده می فرمایید ، به صورت هرمی شکل طراحی شده است که به همین واسطه می توان دیواره های شیبدار آن را مشاهده کنید ، این دیواره ها می تواند باد را منحرف کرده و ثبات بیشتری را در روز های طوفانی داشته باشند ، همچنین چادر مسافرتی فوق از سازه فنری برخوردار می باشد و نیازی به نصب پایه ها به بدنه نخواهید داشت .

در بخش جلویی که در تصویر نیز قابل مشاهده است ، چادر مسافرتی دارای یک درب بزرگ می باشد که از آن طریق می توانید وارد چادر شده و همچنین از پنجره هایی که در طرفین چادر قرار داده شده است ، می توانید به اطراف دید داشته باشید و یا برای نور بیشتر داخل چادر و همچنین تهویه آن ها را باز کنید . درب و پنجره های چادر مسافرتی فنری 12 نفره مکعبی دارای پشه بند هستند .

مراقبت و نگهداری چادر مسافرتی فنری 12 نفره مکعبی

در هنگام استفاده از چادر مسافرتی فارغ از مدل و طراحی آن ، نیاز است تا به درستی محصول را نصب و از آن استفاده کنید . در رابطه با نحوه مراقبت و نگهداری چادر مسافرتی فنری 12 نفره مکعبی در این بخش به مطالب مهمی اشاره خواهیم کرد . توجه داشته باشید که این چادر دارای سازه فنری بوده و جمع آوری آن نیاز به دقت و تمرین دارد تا به محصول و پایه های آن آسیبی وارد نشود .

قبل از راه اندازی چادر محل مناسبی را برای راه اندازی انتخاب کنید . سطح زمین را تمیز کرده و سنگ های درشت و همچنین شاخ و برگ را کنار بزنید . شما می توانید با استفاده از زیرانداز از آسیب دیدن کف چادر مسافرتی جلوگیری کنید . اگر وزش باد زیاد است شما می توانید گوشه های چادر را با میخ یا چوب به زمین متصل کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...