چادر مسافرتی فنری 12 نفره چهارفصل

ch 5009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره چهارفصل با جنس بدنه از مرغوب ترین پارچه برزنتی مناسب استفاده خانواده در تمامی فصول سال و برای مناطق کوهستانی ، ساحلی ، جنگلی و... می باشد. این پارچه بدنه از دوام بسیار بالایی بهره مند بوده و می تواند از تابش اشعه فرابنفش خورشید به بدنه محصول جلوگیری کند. از طرفی در زمان سرما قابلیت آن را داشته که دمای فضای داخلی را به طور کامل حفظ کرده و شما را در محیط داخلی کاملا گرم نگه دارد. طراحی بدنه مربع شکل این چادر مسافرتی سایز بزرگ کاملا متفاوت بوده به این صورت که بر روی تمامی چهار دیواره آن یک درب استاندارد و بلند تعبیه شده است. این درب ها مناسب فصول گرم سال بوده و مجهز به توری پشه بند هستند. شما می توانید در مناطق ساحلی و روز های افتابی این درب ها را به طور کامل باز کرده تا در فضای داخلی از هوایی خنک بهره مند شوید. این چادر مسافرتی برای زمان بارندگی دارای یک پوشش اضافی از نوع پلی استر بوده که تاثیر بسزایی بر افزایش میزان ضدآب بودن بدنه محصول دارد. سیستم سازه های این چادر مسافرتی از نوع فنری بوده به همین دلیل کاملا فوری و بدون دخالت دست برای استفاده شما اماده خواهد بود. برای خرید چادر مسافرتی با تنوع رنگبندی بالا می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی فنری 12 نفره چهارفصل

در زمان سفر و یا تفریحات خارج شهر در ایام تعطیل نیاز به سرپناهی دارید که بتوانید به راحتی در آن اقامت کرده و در حین لذت بردن از محیط طبیعی اطراف بتوانید از تغییرات شرایط جوی آب و هوا در امان باقی بمانید. به همین دلیل بوده که چادر های مسافرتی از تجهیزات ضروری کمپینگ به شمار می روند. در این بین چادر های مسافرتی که سازگار با تمامی شرایط جوی بوده از جمله چادر مسافرتی فنری 12 نفره چهارفصل در میان طبیعت گردان و علاقمندان به سفر و کمپینگ از محبوبیت بالاتری بهره مند هستند. در ادامه این مقاله می توانید با تمامی مشخصات ظاهری و فنی این چادر مسافرتی برای کسب تجربه یک خرید مطمئن آنلاین آشنا شوید.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی برای استفاده در تمامی فصول سال و در تمامی نقاط ایران مناسب می باشد. زیرا جنس بدنه آن از بهترین نوع پارچه شمعی برزنتی انتخاب شده است. این نوع پارچه را به دلیل ساختار ضدآب و دوام بسیار بالای آن انتخاب کرده و توانسته اند پاسخگوی نیاز کوهنوردان و طبیعت گردان و... را بدهند. این نوع پارچه به دلیل روکش شمعی که داشته که می تواند اشعه ها مضر خورشید را بازتاب کرده و در برابر وزش باد نیز مقاوم باقی بماند. بدنه برزنتی چادر مسافرتی موجب شده تا در کوهستان و یا فصل های سرد سال احساس گرمای کافی داشته باشید. زیرا این روکش بدنه مانع از خروج گرما فضای داخلی به محیط خارج می شود. کف چادر مسافرتی نیز از پارچه دولایه پلی استر می باشد. این پارچه نیز ضدآب بوده اما دلیل اصلی انتخاب این ساختار برای بخش کف چادر مسافرتی این بوده که در زمان بارندگی از ورود آب و یا رطوبت خاک به فضای داخلی اجتناب گردد. سازه های این چادر مسافرتی نیز از جنس فایبرگلاس انتخاب شده است. زیرا این جنس بدنه سبک بوده و از ساختاری حالت پذیر بهره مند می باشد.

دوخت بدنه چادر مسافرتی

در کنار کیفیت جنس بدنه چادر مسافرتی مهم ترین پارامتر توجه به کیفیت دوخت بدنه آن محصول بوده زیرا در صورت بوده که دیگر از بخش درز های محصول آب و یا سرمای هوا به فضای داخلی نفوذ نخواهد کرد. بر همین اساس بوده چادر مسافرتی فنری 12 نفره چهارفصل یکی از باکیفیت ترین دوخت های روکش بدنه را دارد. این چادر مسافرتی دارای یک کف و یک سقف و مجهز به چادر دیوار بوده که بر روی تمامی این دیواره ها یک درب بزرگ تعبیه شده است. دوخت اصلی این روکش بدنه این محصول از فضای داخلی انتخاب شده به این صورت که هر دولایه مجاور را با دوخت دولایه به یکدیگر متصل کرده اند. سپس تمامی این بخش ها را آغشته به چسب ضدآب کرده تا کیفیت آن افزایش یابد. در بخش فضای خارجی نیز یک لایه پارچه ابریشمی باریک برای گوشه های چادر مسافرتی در نظر گرفته شده و یک دوخت مقاوم نیز در این بخش ایجاد شده است. این میزان از کیفیت در دوخت روکش بدنه موجب افزایش قابل توجه دوام ساختار این چادر مسافرتی می شود.

چادر مسافرتی مناسب 4 فصل

این چادر مسافرتی محصولی برای تمام شرایط جوی داخل کشور و تمامی فصول می باشد. دلیل این امر بر اساس جنس بدنه و طراحی ظاهری محصول عنوان می شود. جنس بدنه این محصول که پیشتر به تشریح کامل آن پرداخته ایم. مورد مهم بعدی مربوط به طراحی ظاهری این محصول می باشد. این محصول بر روی دیواره های خود دارای 4 عدد درب بوده به همین دلیل در مناطق ساحلی و یا روز های افتابی می توانید تمامی این درب ها که مجهز به توری پشه بند نیز هستند به راحتی به سمت بالا جمع اوری کنید. به همین سادگی می توانید در فضای داخلی از نور کافی بهره مند شده که بتوانید به تماشای محیط اطراف خود بپردازید. از طرفی می توانید در فضای داخلی محصول کی هوای خنک و گردش مطبوع هوا را کسب کنید. این چادر مسافرتی برای فصل سرد سال و زمان بارندگی از علاوه بر جنس بدنه منحصر به فرد دارای سک پوشش دوم در قسمت سقف می باشد. این پوشش اضافی از جنس پلی استر بوده که با نصب آن بر روی سقف می توانید در میزان ضدآب بودن بدنه چادر مسافرتی تاثیرگذار بوده و نهایت لذت را ببرید.

خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 12 نفره چهارفصل با تنوع رنگبندی ظاهری و کاملا اورجینال در نمایندگی اینتکس موجود بوده که شما می توانید با مراجعه حضوری به دفتر نمایندگی و یا از طریق وب سایت فروشگاهی تهران اینتکس این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...