چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی

ch 4409

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی از جمله مقاوم ترین محصولات تولیدی چادر مسافرتی بوده که به تازگی با طول عمر بالا و یک تخفیف عالی روانه بازار شده است. این چادر مسافرتی از طراحی بدنه مربع شکل برخوردار بوده که ظاهری کله قندی دارد. این نوع طراحی بدنه به دلیل داشتن سقفی کوچک از تجمع آب باران بر روی سقف محصول جلوگیری خواهد کرد. در طراحی بدنه این محصول یک عدد درب بزرگ و دو عدد پنجره نیز وجود دارد. تمامی این بخش ها دارای زیپ بوده تا بتوانید به راحتی از آن ها استفاده کنید . توجه داشته باشید محل های یادشده مجهز به توری پشه بند نیز هستند .

جنس سازه های این چادر فنری از بهترین نوع فایبرگلاس با وزنی کم و ساختاری منعطف طراحی و تولید شده است . روکش بدنه محصول نیز از مرغوب ترین نوع پارچه برزنتی می باشد. دلیل انتخاب پارچه برزنتی برای بدنه مربوط به ساختار ضدآب و کاملا مقاوم آن بوده که امکانی ایجاد کرده تا محصول در تمامی شرایط آب و هوایی و در سراسر کشور امکان استفاده داشته باشد . بخش داخلی این چادر مسافرتی کاملا بزرگ بوده و برای زمان نشستن 12 نفره و در زمان خواب برای 6 نفر فضای مناسبی دارد. برای خرید چادر مسافرتی می توانید به تولیدی چادر مسافرتی مراجعه نمایید.

ویژگی های چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی

چادر های مسافرتی دارای ویژگی هایی هستند که ممکن است هر یک از چادر مسافرتی دارای ویژگی های خاص خود باشند به همین دلیل نیز در این بخش به ویژگی های چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی خواهیم پرداخت . یکی از ویژگی های بسیار خوب چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی می توان به ابعاد بزرگ آن اشاره کرد که می تواند برای استفاده گروهی و خانوادگی اشاره کرد که حتی با توجه به ابعاد بزرگی که دارد وزن آن تنها به 5 کیلوگرم می رسد .

از ویژگی های بسیار عالی دیگر این مدل می توان به داشتن بدنه ضد آب و البته استفاده از جنس بسیار خوب برای تولید بدنه و پایه اشاره کرد که در بخش نقد و بررسی بیشتر با جنس چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی آشنا خواهید شد . از خصوصیات و ویژگی های دیگر چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی می توان به راه اندازی بسیار ساده آن اشاره کرد که به واسطه داشتن سازه فنری می توان محصول را به صورت اتوماتیک راه اندازی نمود .

قیمت چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی

از سایر ویژگی ها و خصوصیات چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی می توان به قیمت ارزان و مناسب آن اشاره کرد که با توجه به اینکه در ایران تولید شده است و هزینه هایی بابت حمل و نقل یا گمرکی پرداخت نشده و مواد اولیه آن و نیرو کار ارزان تری برای ساخت آن به کار گرفته شده است ، در نهایت قیمت محصول کاهش یافته و شما می توانید محصول را با قیمت های بسیار پایین تر خریداری کنید . برای کسب اطلاعات دقیق از قیمت چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی و نمونه های مشابه دیگر آن می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید .

راه اندازی چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی

راه اندازی چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی بسیار ساده و آسان بوده و دلیل آن نیز طراحی فنری این محصول است که می توانید آن را به صورت اتوماتیک و تنها در چند ثانیه راه اندازی کنید . برای راه اندازی شما تنها کافیست محصول را از ساک حمل خود خارج کرده و چادر را که در ابتدا به صورت گرد جمع آوری شده است را از بخش های تا شده باز کنید تا مشاهده کنید که چادر به صورت فنری حالتی مثلثی به خود می گیرد ، حال گوشه ای از بدنه چادر  را که در داخل قرار گرفته است گرفته و به بیرون بکشید تا چادر به صورت مربعی قرار بگیرد که در این مرحله کار راه اندازی به پایان رسیده است . 

توجه داشته باشید که نباید در هنگام راه اندازی و یا جمع کردن چادر مسافرتی خیلی به بدنه چادر مسافرتی و پایه های آن فشار وارد کنید . توجه داشته باشید که برای جمع آوری چادر بهتر است زیپ پنجره و درب را باز بگذارید تا هوا در داخل آن محبوس نشود تا بتوانید بهتر آن را جمع کرده و برای راه اندازی نیز مشکلی نداشته باشید . نیاز است تا قبل از راه اندازی چادر مسافرتی یک محل مناسب و تمیز را برای راه اندازی انتخاب کنید و برای اینکار از زیرانداز نیز استفاده کنید تا به کف چادر آسیبی وارد نشود .

نوع مسافرتی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه تفلون
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی را می توان از محبوب ترین مدل های موجود در بازار ایران دانست که بسیاری از هموطنان عزیز با استفاده از این چادر های مسافرتی به سفر های دور یا نزدیک می روند . ابعاد بزرگ این چادر ، سبب شده است تا به صورت خانواگی و گروهی بتوان از این چادر های دوست داشتنی استفاده کرد . داشتن یک چادر مسافرتی در طول سفر می تواند بسیار کاربردی باشد و در طول سفر برای مسافرین یک حریم شخصی و البته یک سرپناه در هنگام بارش باران باشد . شما می توانید با استفاده از چادر مسافرتی حتی شب را در درون آن سپری کنید و در هر جایی که دوست دارید چادر را برپا کرده و در دل طبیعت اسکان کنید . در این بخش نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی جامع چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی به ویژگی ها و خصوصیات ساختاری آن بپردازیم .

طراحی چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی

تصویری از محصول در بالا قرار داده شده است که می توانید آن را مشاهده کنید ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این چادر مسافرتی دارای بدنه ای قرمز رنگ بوده که درب و پنجره های زرد رنگی دارد . این چادر مسافرتی دارای ساختاری مربعی بوده که می توان گفت مساحت آن نیز 3 متر مربع می باشد که ارتفاعی 2 متری نیز دارد . این ارتفاع خوب می تواند به شما اجازه دهد تا در دروت چادر به صورت سرپا و ایستاده قرار گرفته و راه بروید .

همچنین ابعاد بزرگ محصول می تواند اجازه استفاده را برای 12 نفر به صورت نشسته فراهم کند . این در حالی است که برای خوابیدن و دراز کشیدن نیز 6 نفر می توانند از چادر مسافرتی استفاده کنند . نوع طراحی هرمی شکل این چادر و البته جنسی که برای تولید آن استفاده شده است ، سبب آبگریزی بسیار خوب چادر شده است تا اینچنین بتوانید از چادر مسافرتی در روز های بارانی نیز استفاده کنید .

نوع سازه چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی

هر چادر مسافرتی ممکن است از یک نوع سازه برخوردار باشد که چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی همانطور که در اسمش ذکر شده است ، دارای سازه فنری می باشد . سازه های فنری یکی از بهترین و محبوب ترین نوع سازه در میان تولید کنندگان ایرانی بوده و حتی مسافرین و مشتریان زیادی را نیز به سمت خود کشانده است ، زیرا راه اندازی آن بسیار ساده و آسان بوده و می توانید محصول را به صورت اتوماتیک و در مدت زمان بسیار کمی راه اندازی کنید .

چادر های مسافرتی فنری به صورت تاشو هستند که به تا کردن فریم فنری جمع شده و به صورت فنری و اتوماتیک راه اندازی می شود . این نوع سازه ها اگرچه راه اندازی راحتی دارند ، اما حجم بسته بندی نسبتا بزرگی دارند که بهتر است برای استفاده در مسافرت هایی که با ماشین شخصی دارید از آن استفاده کنید . و اما این نوع سازه بسیار مناسب برای ساخت چادر های مسافرتی سایز بزرگ بوده و ارتفاع خوبی برای سقف چادر ایجاد خواهد کرد . 

جنس چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی

در خرید چادر مسافرتی بسیار توصیه می شود که به جنس محصولات توجه داشته باشید زیرا نشان دهنده و تضمین کننده کیفیت هر چادر مسافرتی جنسی است که محصول از آن تولید شده است . شما نیز در خرید های خود از هر فروشگاهی به صورت حضوری و اینترنتی بهتر است که به جنس محصول توجه داشته باشید . برای تولید چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی از پایه های فایبرگلاسی استفاده شده است که به دلیل داشتن خاصیت فنری یکی از بهترین اجناس برای تولید چادر مسافرتی می باشد .

همچنین این جنس وزن سبکی داشته و به همین علت چادر مسافرتی دارای وزن بسیار سبکی می باشد . در کنار پایه های فایبرگلاسی برای تولید بدنه چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی ایرانی از پارچه پلی استر استفاده شده است که کاملا ضد آب است . پارچه های پلی استری طول عمر بالایی داشته و یکی از پر استفاده ترین پارچه ها برای تولید چادر مسافرتی می باشد که در مدل های خارجی نیز از آن استفاده شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...