چادر مسافرتی فنری 4 نفره بست وی

bestway 68006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره فنری بست وی بزرگترین چادر مسافرتی از لحاظ ابعاد و ظرفیت در میان این سری از چادر های فنری بست وی بوده که همانند مدل های کوچکتر خود از جنس پارچه شمعی برزنتی با روکش ضد آب ساخته شده است. این کالا که از دو رنگ برای بدنه آن در نظر گرفته اند، طراحی ای بیضی شکل داشته که این ویژگی سبب شده تا مصرف کنندگان به راحتی در درون آن جای بگیرند. این چادر ها از معدود چادر های مسافرتی هستند که ظرفیت نشستن و خوابیدن در درون آن برابر می باشد. اما با توجه به داشتن درب و پنجره های بزرگ در این چادر به زیبایی آن افزوده است. درب و پنجره هایی که از پشه بند توری سرخود به همراه روکشی از جنس بدنه اصلی همراه با زیپ مخصوص بهره مند است. چادر مسافرتی 4 نفره فنری بست وی از مناسب ترین چادر های مسافرتی برای خانواده های کم جمعیت خواهد بود.

 نوع اتوماتیک (فنری)
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 100 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 2.5 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی فنری 4 نفره بست وی

چادر مسافرتی 4 نفره بست وی در مدل فنری یکی از بهترین چادر های سفری سبک با قابلیت راه اندازی سریع بوده که دارای جدید ترین طراحی بدنه می باشد. چادر های مسافرتی یکی از مهمترین وسیله های سفر بوده که هر کدام با توجه به طراحی و نوع جنس بدنه در مسافرت های مختلف استفاده می شود. این کالا نیز با توجه به جنس و طراحی بدنه خود در سفر های معمولی و تفریحی بیشتر استفاده می شود. اما برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این چادر همانطور که اشاره کردیم با بسیاری از از چادر های فنری تفاوت دارد. این کالا به صورت بیضی شکل طراحی شده که از حالت شیبدار بهره مند است. این حالت بدنه باعث می شود تا هنگام ریزش باران روی این چادر به سوی زمین جاری شده و کمتر به بدنه اصلی دخول کند. بدنه ای که دارای سه پنجره و یک درب با اندازه های استاندارد بوده که هر کدام از یک پشه بند سرخود و روکشی از جنس خود بدنه اصلی برخوردار می باشند. پشه بند و روکش اصلی درب و پنجره ها هر کدام به صورت سرخود از زیپ بهره برده تا به وسیله آن بتوانید به راحتی درب و پنجره های این چادر را باز و بسته کنید. از دیگر ویژگی های طراحی این چادر استفاده از یک کیسه مخصوص نگهداری اشیا در داخل اتاقک بوده که برای نگهداری اشیای مهم و کوچک می تواند کاربردی باشد. اما روش راه اندازی این محصول به صورت فنری بوده که توسط فریم های مخصوصی که در داخل بدنه به کار رفته صورت می گیرد. این فریم های منعطف پایه های نگهدارنده بدنه محسوب شده که قادر است در زمدت زمان بسیار کمی این محصول را راه اندازی کند.

 

ابعاد و ظرفیت

چادر فنری بست وی در سه ظرفیت 2 ، 3 و 4 نفره تولید شده که این مدل 4 نفره یعنی بزرگ دارای ابعادی معادل (طول: 240 سانتی متر ، عرض: 210 سانتی متر ، ارتفاع: 100 سانتی متر) می باشد. ابعادی که برای نشستن و داشتن حالت درازکش 4 نفر بسیار مناسب خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع کم آن نیز به دلیل نوع طراحی آن می باشد. کم بودن ارتفاع باعث می شود تا چادر کمتر در معرض باد های شدید قرار بگیرد. اما ابعادی که ذکر شده برای قسمت نشیمنگاه چادر بوده و یقینا هر چقدر به سمت بالای چادر برویم ابعاد کمتر خواهد شد. وزن این کالا نیز حدود 2.5 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب خواهد بود. با این وجود حمل این کالا با داشتن ساک حمل بیش از پیش آسوده تر خواهد شد.

جنس بدنه و فریم ها

چادر 4 نفره فنری بست وی دارای جنس بدنه ای از پارچه شمعی برزنتی بوده که از ضخامت خوبی برخوردار است. این بدنه در برابر شرایط جوی مختلف بخصوص در برابر نور و حرارت آفتاب مقاوم بوده و تا حدودی نیز می تواند در برابر بارش باران مقاومت لازم را داشته باشد. گرچه این چادر سفری بیشتر برای سفر های تفریحی در شرایط آب و هوایی معمولی تولید شده است. یکی از ویژگی های خوب این جنس بدنه انعطاف آن بوده که به راحتی امکان جمع و باز کردن آن را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. همچنین رنگبندی داخل و خارج بدنه هم در زیبایی آن بسیار موثر بوده است. اما قسمت پایه یا همان فریم های بدنه نیز از نوع آلومینیوم منعطف بوده که تا درصد بالایی قابلیت انعطاف خواهند داشت. این فریم ها در برابر آب و هوای مختلف مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان زنگ زدگی نخواهد داشت. انعطاف بالای آن به هیچ وجه در خم شدن فریم ها تاثیری نخواهد داشت.

 

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

برای راه اندازی این چادر فنری کافیست آن را از ساک حمل خود خارج کرده و سپس آن را در محلی مناسب و مطمئن باز کنید تا شکل کامل را به خود بگیرد. توجه داشته باشید که اگر سطح قسمتی که چادر را در آن راه اندازی می کنید سفت و سخت است بهتر است از زیرانداز ضخیم برای آن محل به کار ببرید. برای جمع کردن بدنه نیز کافیست طبق حالت جمع شده به فریم ها فشار لازم را وارد کرده و بدنه را در داخل فرو ببرید تا به حالت جمع شده اولیه خود برگردد. 

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره فنری بست وی یکی از بهترین چادر های فنری این شرکت برای انواع سفر های تفریحی و عادی بوده که از کیفیت و طراحی متفاوتی بهره مند است. کالایی شیک و با دوام که از قیمتی مقرون به صرفه برخوردار بوده و به دلیل داشتن وزن و حجم کم به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. این چادر بست وی با مهلت تست و ضمانت توسط نمایندگی اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...