چادر مسافرتی چتری

ch-133132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی چتری محصولی استثنایی است که ساخت شرکت F.I.T بوده و به تازگی روانه بازار شده است. این محصول به گونه ای طراحی شده که شما می توانید به سادگی و در عرض چند ثانیه ان را به صورت اتوماتیک راه اندازی کنید. در بالای این چادر یک عدد جک قرار گرفته است که تمامی پایه های اصلی متصل به بدنه چادر همگی به این جک هم وصل هستند. شما پس از اتصال پایه ها به بدنه تنها کافی است این جک را باز کنید تا بتوانید به سادگی این چادر را راه اندازی کنید. در خصوص بدنه اصلی این چادر هم باید عنوان نمود که ساخته شده از نوع پارچه شمعی برزنتی بوده که کیفیت فوق العاده بالایی داشته و به سادگی اسیب نخواهد دید. هم چنین این محصول دارای رنگ بندی مختلف هم می باشد که شما می توانید به سادگی رنگ مورد نظر را انتخاب کرده و محصولی کاملا خاص و منحصر به فرد را خریداری کنید. علاوه بر این ها این چادر مسافرتی در برابر باد و طوفان نیز تا حدود زیادی مقاوم بوده و هم چنین به صورت ضد اب هم طراحی شده است که شما به سادگی می توانید از ان در هر مکانی استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم هم اکنون با بهترین قیمت ممکن این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و لذت داشتن یک چادر مسافرتی هشت نفره با کیفیت را تجربه کنید.

نوع چتری اتوماتیک
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 160 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت F.I.T
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی چتری

اگر شما هم به دنبال خرید یک محصول فوق العاده با کیفیت و در عین حال با نصب اسان هستید پیشنهاد می کنیم حتما خصوصیات چادر مسافرتی چتری را مطالعه کنید. این محصول چادری فوق العاده شکیل و زیباست که مناسب برای استفاده تمام افراد بوده و در هرمکانی می توانید به سادگی از ان استفاده کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی کامل این محصول بپردازیم....................

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از مهم ترین نکات این محصول که ان را با محصولات مشابه فوق العاده متمایز کرده است نوع ارگونومی ساخت این چادر است. این محصول به گونه ای طراحی شده که شما با نگاه اول قطعا طلبه ان خواهید شد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا ساخته شده از سه رنگ می باشد. دو سمت از این محصول به صورت یکدست زرد ، دو سمت دیگر آبی و بخش کف و نقاط پایینی این کالا هم به صورت سورمه ای رنگ ساخته شده اند. البته گفتنی است که این محصول دارای رنگ های دیگری هم می باشد که می توانید ان ها را هم از نمایندگی اینتکس بخواهید و با قدرت انتخاب بیشتر اقدام به خرید کنید. هم چنین نوع ارگونومی ساخت این محصول هم به صورت چهار ضلعی بوده که دارای سقفی فرو رفته و شیب دار می باشد. در قسمت بالایی این محصول هم یک عدد جک قرار گرفته است که تمام پایه ها به ان متصل بوده و سپس به بدنه اصلی این چادر وصل می شوند. هم چنین این محصول قابلیت تهویه مناسب را هم دارا می باشد که از خصوصیات خوب این چادر مسافرتی به شمار می رود.

جنس بدنه

از دیگر نقاط قوت این چادر در کنار طراحی خاص ان ، جنس بدنه این محصول است که فوق العاده مقاوم بوده و در برابر بارش باران و هم چنین باد و طوفان نیز به صورت ایستاده و مستحکم مقاومت می کند. هم چنین پایه های این محصول همگی الومینیومی هستند که انعطاف پذیری بالایی دارند و به راحتی خم نمی شوند. در کنار این موارد باید به رویه اصلی این چادر مسافرتی هم اشاره نمود که از جنس پارچه شمعی برزنتی ساخته شده و کیفیت فوق العاده ای دارد.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید به این نکته اشاره نمود که این محصول مناسب برای استفاده هشت نفر به صورت نشسته و چهار نفر به صورت دراز کش می باشد که به صورت هم زمان می توانند از ان استفاده کنند. هم چنین این محصول در طول و عرض مشابه 250 سانتی متر و ارتفاع 160 سانتی متر طراحی و تولید شده است. وزن این چادر هم تنها 3.5 کیلو گرم می باشد که مقداری سبک بوده و حمل و جا به جایی ان فوق العاده ساده و اسان است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در رابطه با نحوه راه اندازی و مراقبت و نگهداری از این محصول قصد داریم در اینجا بیشتر صحبت کنیم. در ابتدا باید عنوان کرد که شما پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی تمام تجهیزات ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس به سادگی و در ابتدا سعی کنید جک موجود در بالای این کالا را بر روی بدنه اصلی این چادر متصل کند. هم چنین با اتصال پایه ها به بدنه و سپس به خود جک می توانید به اسانی این کالا را سر پا کرده و از ان استفاده کنید. در انتها نیز مشاهده خواهید کرد که راه اندازی و برپا کردن این چادر تنها 20 ثانیه زمان برده و به صورت اتوماتیک صورت می گیرد. در رابطه با مراقبت از این کالا هم باید به چند نکته توجه نمود. در ابتدا سعی کنید به پایه های این محصول بیش از اندازه فشار وارد نکنید تا اسیب ببیند. هم چنین از وارد کردن اشیا نوک تیز هم به داخل این چادر جلوگیری کرده و ان ها را دور نگه دارید تا بدنه اصلی این محصول دچار اسیب نشود. هم چنین سعی کنید با ملایمت با جک این کالا هم برخورد کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی چتری محصولی فوق العاده شکیل و زیباست که به صورت اتوماتیک راه اندازی شده و از کیفیت و جنس بدنه مقاومی بهره می برد. این کالا در رنگ بندی متفاوت به بازار عرضه شده است. هم چنین در کنار این کالا یک عدد کیف حمل نیز قرار گرفته است که به راحتی می توانید این چادر را جا به جا کنید. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...