چادر مسافرتی چهار نفره کووآ با سایه بان

sun block up II

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی چهار نفره کووآ با سایه بان که دارای کد sun block up II می باشد یکی دیگر از محصولات بسیار با کیفیت و مقاوم برند کووآ بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی خواهد بود. طراحی این محصول به صورت چهار گوشه و مکعب مانندی بوده که با استفاده از پایه های مخصوص، دارای سایه بان نیز می باشد. رنگ هایی که در این محصول به کار رفته است، آبی، سبز فسفری و سبز لجنی می باشد که این محصول را بسیار جذاب و چشم نواز کرده است.جنس بدنه این محصول از پلی استر بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی در برابر سرما، گرما، طوفان و باران است. همراه این محصول نیز پایه هایی از جنس فایبر گلاس برای بدنه چادر، پایه های فلزی برای راه اندازی سایه بان و یک ساک برای حمل و جا به جایی این محصول وجود دارد. این محصول دارای پنجره بوده و از آن می توانید به عنوان تهوویه هوا نیز استفاده بکنید. ابعاد این چادر نیز به این شرح 150x210x240 می باشد. اگر می خواهید این کالا را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران، اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 آفتاب گیر 
 ضد آب 
 پنجره 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کووآ
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای هواکش و پشه بند
 دارای جیب مخصوص نگهدرای اشیا
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، پایه و طناب نصب

چادر مسافرتی چهار نفره کووآ با سایه بان یک محصول بسیار با کیفیت و قابل اطمینان در سفر های پر خطری نظیر کوهنوری بوده و مقاومت بسیار بالایی را در برابر صدمات احتمالی دارا می باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا نکات مثبت و منفی این محصول را با کمک متخصص هایمان برای شما بازگو کرده و ارزش خرید این محصول را برای شما بیان کنیم تا نسبت به هزینه ای که می خواهید بپردازید، بهترین محصول را خریداری کرده و از آن لذت ببرید. پس با ما و این مقاله همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت چهار گوشه و مکعب مانندی بوده و رنگ هایی نظیر: سبز فسفری، سبز لجبی و آبی نیز در آن موجود به کار رفته است. این محصول با توجه به پایه هایی که در بسته بندی این کالا موجود می باشد، میتوان سایه بان این چادر را به آسانی راه اندازی کرد. این کالا دارای پنجره هایی همراه با توری بوده و به غیر از تماشا کردن مناظر بیرون از داخل چادر می توانید از آن به عنوان تهویه هوا نیز استفاده بکنید.

جنس بدنه

به ترتیب جنس بدنه این چادر از پلی استر، پایه های درون چادر از فایبر گلاس، پایه های فلزی برای راه اندازی سایه بان بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی نظیر سرما، گرما، طوفان و باران می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این کالا به ترتیب به این شرح می باشد: طول: 240 سانتی متر، عرض: 210 سانتی متر، ارتفاع: 150 سانتی متر و در پایان وزن این محصول 5.67 کیلو گرم می باشد و شما به راحتی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا چادر را از ساک مخصوص بیرون آورده و با توجه به پایه ها این محصول و دفترچه راهنما، این محصول را مرحله به مرحله انجام داده و محصول خود را راه اندازی بکنید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این کالا باید ذکر کرد که وسایل تیز را به این محصول نزدیک نکنید تا در بدنه این چادر پارگی و یا صدمه ای بوجود نیاید. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکل و یا صدمه ای بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل گرفته و با خیالی آسان از آن استفاده کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی چهار نفره کووآ با سایه بان یک محصول با کیفیت و مقاوم بوده که توسط برند کووآ طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت مکعب مانندی بوده و رنگ هایی نظیر سبز فسفری، سبز لجنی و آبی نیز در آن به کار رفته است تا زیبایی این چادر را دو چندان بکند. جنس بدنه این کالا از پلی استر بوده و دارای مقاومت و کیفیت بالایی در برابر آسیب ها و صدمات احتمالی می باشد. اگر می خواهید این محصول را سفارش دهید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این چادر کرده و در اسرع وقت محصول سفارش داده شده را درب منزل دریافت بکنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...