چادر مسافرتی کیت

KIT 15547

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی کیت اتوماتیک در ظرفیت 10 نفره دیگر چادر مسافرتی مخصوص این شرکت بوده که از کیفیت بالایی بهره می برد. محصولی که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده که قابلیت ضد آب بودن را نیز برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. این محصول همانند مدل دیگر خود پوشش اضافی نداشته اما می توان از این چادر نیز در هر مکانی استفاده نمود. همچنین آلومینیومی بودن پایه های این چادر نیز به مقاومت آن کمک بسیاری کرده و قابلیت راه اندازی اتوماتیک را به همراه خواهد داشت.

چادر مسافرتی کیت اتوماتیک ، محصول خاوران tent ، جدید ترین چادر مسافرتی اتوماتیک حرفه ای با کیفیتی متمایز و عالی ، جنس بسیار مستحکم در برابر سرما و گرما و رطوبت ، کاملا" ضد آب ، با نصب در 25 ثانیه و جمع کردن در همین تایم ، دارای دریچه تهویه چادر ، پایه های محکم با ضمانت یکساله شرکت تولید کننده ، بسیار زیبا ، برای مسافرت ، مناسب برای 10 نفره بصورت نشسته و 5 نفر بصورت درازکش ، با توری مخصوص پنجره ها و درب وروی ، با حجم بسته بندی بسیار کوچک و سبک ، قابل حمل آسان ، وزن چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک 7.3 کیلوگرم ، جنس بدنه چادر از پارچه شمعی ضد اب ، این چادر بصورت اتوماتیک بازو بسته میشود و نیازی به آموزش نصب ندارد ، در داخل بسته یا ساک خود 4 عدد میخ فلزی برای مهار کردن چادر روی زمین در هنگام باد و طوفان دارد ، قطعات و لوازم یدکی نیز دارد ، این چادر مسافرتی اتوماتیک نامیده میشود و دارای طناب مهار میباشد ، جهت حمل ساک مخصوص دارد و بسیار کمجا است ، این چادر مسافرتی ابعاد بسیار مناسبی دارد. هنگامی که هنوز آن را برپا نکرده اید بسیار کوچک است ولی هنگامی که آن را برپا می کنید به محصولی شیک و زیبا که ابعاد مناسبی برای جای گیری 10 نفر را داشته باشد مواجه می شوید. کیفیت ان هم فوق العاده خوب است و به همراه قیمت مناسب در برابر کیفیت و امکانات می تواند گزینه فوق العاده ای برای خرید باشد.

 نوع اتوماتیک
 طول 270 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 175 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کیت
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر های مسافرتی از چندین سال قبل تا امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند. در واقع در طول این مدت انواع مدل های مختلفی از چادر های مسافرتی توسط برند ها و شرکت های مختلف ایرانی و خارجی تولید شده اند که هر کدام از کیفیت ها و ویژگی های خاص خود برخوردار بود. از آنجایی که چادر های مسافرتی بیشتر در کشور های خارجی باب شد، در ایران نیز ابتدا به ساده ترین شکل خود تولید شده و رفته رفته طبق پیشرفت هایی که در شرکت های خارجی می شد ایران نیز با کمی عقب ماندگی در نحوه تولید چادر ها اقدام به ساخت و عرضه آنها کردند. اما چادر های مسافرتی مختلفی تا کنون تولید شده که هر کدام از کاربرد های مختلف و بسیار کارآمدی بهره می برند. چادر هایی که مخصوص سفر های کوهستانی، کویری، آب و هوای مرطوب، سفر های عادی، سفر های ورزشی، چادر های مخصوص کودکان و ... تولید شده اند و هر کدام از تکنولوژی و ارگونومی ساخت مخصوص خود بهره می برند. اما چادر های مسافرتی در ایران نیز طرفداران و خریداران بسیار زیادی دارد. از جمله چادر های مسافرتی که فروش بالایی داشته و اکنون نیز دارند چادر های مسافرتی فنری بوده که به راه اندازی سریع و بدون مشکل اما جمع نمودن دشوار معروف هستند. چادر هایی که توسط فریم های ضد زنگ منعطف و مقاوم بدنه ای از جنس پارچه های شمعی را راه اندازی و بر پا می کنند. اما در کنار چادر های مسافتی فنری چادر هایی نیز تخت عنوان چادر های مسافرتی عصایی در بازار مطرح شدند که این نوع از چادر های مسافرتی نیز فروش دیرینه ای در میان مردم دارند. چادر های عصایی نیز توسط فریم های فایبرگلاس و در برخی از آنها آلومینیومی ضد زنگ وظیفه اصلی راه اندازی و بر پا کردن بدنه اصلی چادر های را داشتند. نصب آنها سختی خاصی نداشت اما کمی زمان بر تر از چادر های فنری بود. تا اینکه چادر های اتوماتیک وارد بازار شدند. چادر های مسافرتی اتوماتیک یکی از بهترین، شیک ترین و مناسب ترین چادر های مسافرتی تولید شده در ایران بوده که با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارند تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین چادر های مسافرتی شده اند. چادر هایی که باز وظیفه اصلی راه اندازی آن توسط فریم های آلومینیومی سبک و ضد زنگ بود که با طراحی جالبی راه اندازی می شدند. این چادر ها اکنون توسط چند شرکت در حال تولید است که اولین و اصلی ترین شرکت تولید کننده آن کیت می باشد. تهران اینتکس نیز به عنوان نمایندگی اصلی فروش محصولات بادی در ایران اقدام به همکاری و فروش انواع چادر های اتوماتیک کیت کرده و با گارانتی و ضمانت این شرکت بهترین چادر های مسافرتی تولید شده در ایران را عرضه می کند. اما در ادامه قصد داریم که یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین نوع چادر های مسافرتی اتوماتیک کیت را مورد نقد و بررسی بیشتری در تمام ابعاد قرار دهیم. پس برای راهنمایی بیشتر برای خرید چنین چادر هایی به مطالعه ادامه مطلب بپردازید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت در چادر های مسافرتی اتومات به دلیل مقدار فضای اشغال شده، ظرفیت نشستن و درازکشیدن، نحوه راه اندازی و جمع نمودن و ... از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. چادر های مسافرتی در واقع اکثرا از ارگونومی و طراحی ساخت مشابه ای برخوردار می باشند، به همین دلیل در اولین نگاه به این محصولات میتوانیم به راحتی مسافرتی بودن و حتی نوع چادر را نیز تشخیص دهیم. اگر به خوبی انواع چادر های مسافرتی را مشاهده کنیم خواهید دید که قسمت بالای هر چادری از حالت شیبدار بهره برده تا هنگام ریختن آب بر روی آن یا اشیای دیگر به راحتی روانه زمین شوند و در سقف چادر باقی نمانند. اما چادر های کیت نیز از این طراحی و ارگونومی مانند بسیاری دیگر از چادر های مسافرتی بهره می برد و به صورت شیبدار طراحی شده است. در حقیقت چادر های مسافرتی کیت دارای ارگونومی مربعی در قسمت نشیمنگاه بوده و هر چقدر به قسمت بالا می رویم این ارگونومی به شکل هرم مثلثی در می آید.  این طراحی نه تنها در زیبایی چادر بلکه در کیفیت آن نیز موثر خواهد بود. اما ارگونومی ساخت آن به صورتی بوده که بتوان با راحتی آن را راه اندازی و یا جمع آوری کرد. این ارگونومی ساخت تبدیل به راه اندازی و جمع آوری اتوماتیک چادرهای کیت شده که یکی از بهترین ویژگی های این کالا نیز محسوب می شوند. به همین دلیل به یکی از بهترین چادر های مسافرتی تولید شده در ایران معروف هستند. در حالت کلی ساخت و طراحی این چادر توسط دو وسیله اصلی که در جنس بدنه دخالت داشته استفاده شده است، یکی پارچه شمعی برزنتی و دیگری فریم های آلومینیومی آن می باشد. در ادامه توضیحات نیز در رابط جنس تشکیل دهنده بدنه و همچنین نوع راه اندازی این چادر توضیح خواهیم داد.

جنس بدنه

بی تردید جنس بدنه در این چادر ها می تواند در میان مهمترین گزینه های قبل خرید محسوب شوند. زیرا که همین جنس بدنه می تواند تاثیر به سزایی را در کیفیت بدنه داشته باشد. ویژگی ای که می تواند در برابر بسیار از موارد مانند بارش باران و شرایط جوی مختلف در سفر های متفاوت تاثیر گذار باشد. جنس بدنه این چادر کیت نیز از نوع پارچه شمعی برزنتی بوده که قابلیت های بسیار خوب ضد آب بودن و تا حدودی مقاوم بودن در برابر دمای مختلف را به ارمغان می آورد. البته جنس بدنه در بسیاری از چادر های مسافرتی از نوع پارچه شمعی برزنتی بوده ولی تفاوت هایی نیز مانند ضخامت و نوع پراچه شمعی بدنه وجود دارند که هرکدام از این چادر های را با هم متمایز می کند. در هر صورت تمام این بدنه ها در برابر اشیای تیز حساس خواهند بود ولی در صورت برخورد سطحی آنها با بدنه مشکلی پیش نخواهد آمد مگر اینکه این بدنه ها از ضخامت کمی برخوردار باشند.

قابلیت راه اندازی اتوماتیک

قابلیت راه اندازی اتوماتیک و خودکار چادر مسافرتی کیت در حقیقت جزو بهترین ویژگی های قرار داده شده در این چادر می باشد. قابلیتی که می تواند مصرف کننده را از بابت راه اندازی سریع و بدون دردسر مطمئن کرده و وقت کمتری را نیز از کاربر بگیرد. اما راه اندازی اتوماتیک این چادر توسط فریم های بدنه صورت می گیرد. یعنی به غیر از فریم ها هیچ قسمت دیگری از چادر نقشی در راه اندازی خودکار آن ندارد. این فریم ها به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت کوتاه و جمع شدن در درون خود را داشته باشند. بر روی این فریم ها دکمه هایی قرار داده شده که باعث باز و بسته شدن فریم ها و نصب کامل آنها می شود. تنها کافیست که این دکمه ها را فشار داده و فریم ها رابه سمت بالا بکشید تا به راحتی چادر نصب شود. این قابلیت به گونه ای در چادر های کیت پیاده سازی شده تا هیچ آسیبی توسط برخورد اشیا و یا آب به آن نبینند. همچنین این قابلیت سبب شده تا در کاهش حجم چادر نیز تاثیر مستقیم داشته باشد، به همین دلیل یک مزیت خوبی را نیز برای چادر های کیت به همراه داشته است. 

ابعاد و ظرفیت

آیتم بعدی ای که قرار است آن را مورد بررسی قرار دهیم ابعاد و ظرفیت این چادر است. مسئله مهمی که می تواند در ارگونومی، ظرفیت نشستن، ظرفیت درازکش، فضای اشغالی و ... تاثیر مستقیمی را داشته باشد. در واقع باید به این مورد دقت کرد که هر چادر 10 نفره ای ابعاد یکسانی نخواهند داشت، به همین دلیل هنگام استفاده و کسب تجربه متوجه خواهید شد که تفاوت هایی از لحاظ بزرگی و کوچکی در چادر وجود خواهد داشت. اما این چادر کیت دارای ابعادی معادل (طول: 270 سانتی متر ، عرض: 240 سانتی متر ، ارتفاع: 175 سانتی متر) بوده که ظرفیتی معادل 10 نفر را به ارمغان خواهد آورد. در حقیقت این ابعاد استاندارد ظرفیت های 10 نفره در چادر های اتوماتیک کیت بوده که به راحتی می توان تا 10 نفر را به صورت نشسته در آن جای داد. البته ظرفیت درازکش آن نیز 5 نفر خواهد بود. البته این ظرفیت چادر کیت بستگی به نحوه نشستن افراد نیز دارد. ابعاد در نظر گرفته شده برای این چادر کیت به گونه ای بوده که هیچ جای اضافی را در خود نداشته و کوچکترین جای اضافی را اشغال نخواهد کرد. البته نکته دیگری نیز در ابعاد این چادر وجود دارد؛ این نکته بر می گردد به ارگونومی ساخت چادر های مسافرتی از جمله این چادر کیت که اگر به چادر نگاه کنیم ابعاد قسمت فوقانی آن به قسمت نشیمنگاه یکی نیستند و همین باعث می شود تا کمی فکر ما را نسبت به چادر متمایز کند. همیشه ملاک ابعاد در نظر گرفته شده برای چادر های مسافرتی قسمت نشیمنگاه آن بوده و به دلیل اینکه باید چادر ها ارگونومی ساخت شیبدار به دلایل مهم مانند جمع نشدن آب در سقف و ... داشته باشند، یقینا ابعاد قسمت های بالایی با قسمت نستن و درازکشیدن تفاوت خواهد داشت و اصولا به این صورت اند که هر چقدر به سمت بالای چادر بریم ابعاد کمتر می شوند. ولی در هر صورت قسمت مهمی که مقدار ابعاد برای چادر مهم خواهد بود قسمت نشیمنگاه بوده که مصرف کنندگان با آن ارتباط مستقیمی خواهند داشت. علاوه بر این ابعاد در نظر گرفته شده برای پنجره های این چادر نیز همانند بسیاری از چادر های مسافرتی در یک اندازه بوده و همچنین درب آن نیز به اندازه ای ساخته شده تا تمام افراد مصرف کننده در هر سنینی به راحتی از آن عبور کنند. فریم های این چادر نیز طبق اندازه بدنه ساخته شده تا مشکلی در باز شدن پارچه شمعی و برزنتی بدنه ایجاد نکند.

نوع کاربری

در واقع این آیتم مسئله پیچیده ای برای کاربران و مصرف کنندگان چادر مسافرتی کیت نخواهد بود، به این دلیل که هر چادر مسافرتی ای می تواند علاوه بر سفر های مختلف برای کاربرد های دیگری نیز استفاده شود. وجود کلمه مسافرتی در این چادر ها تنها دلیل استفاده قاطعانه به عنوان چادر های سفری نبوده و می توان از آن استفاده های دیگری مانند نگهداری وسیله های مختلف درون آن همانند یک انباری اما به صورت پیش ساخته یا استفاده در حیاط و یا باغ منزل و ویلا برای هواخوری در جو بیرون از خانه اشاره کرد. البته چادر های مختلفی در این باب تولید شده اند که می توانند جواب بسیاری از کار هایی که نیاز به چادر پیدا می کنیم را بدهد و از آنجایی که هم که چادر های مختلفی تولید شده دست ما مصرف کنندگان را برای انتخاب و خرید باز تر می کند. اما این چادر کیت نیز می تواند تمام این کاربرد ها را داشته باشد و حتی در شرایط جوی مختلف مانند گرما، سرما و در ساحل دریاها استفاده شود.

سایر ویژگی ها

چادر مسافرتی اتوماتیک کیت از ویژگی های بسیار خوبی در خود بهره مند است. همانطور که در آیتم های قبلی اشاره کردیم بهترین ویژگی های این چادر قابلیت راه اتدازی اتوماتیک و خودکار می باشد که می تواند نحوه راه اندازی آن را برای مصرف کنندگان راحت تر کند. همچنین ارگونومی ساخت شیک و روی اصول آن نیز از ویژگی برتر دیگری است که دراین چادر کیت پیاده سازی شده است. اما ویژگی های مهم دیگری در رابط این چادر نیز وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به پنجره ها، درب، جنس کف، نوع سقف چادر، ساک حمل، نحوه جمع نمودن و ... اشاره کرد. بحث پنجره ها و درب چادر از آیتم ها و ویژگی مهمی هستند که می توانند تاثیر زیادی در رد و بدل شدن هوا، زیبایی چادر و ... را داشته باشند. تعداد پنجره های چادرکیت 10 نفره 3 عدد بوده که در قسمت ها چپ، راست و عقب قرار گرفته اند و در قسمت مقابل نیز درب ورود و خروج تعبیه شده است. این پنجره ها و درب اصلی خود نیز دارای یک لایه توری برای جلوگیری از ورود زباله ها توسط باد و همچنین حشرات تعبیه شده و یک روکش دیگر از نوع پارچه شمعی برزنتی بر روی خود دارد تا کاملا درب و پنجره ها را محو کند. اما در برخی از چادر ها درب و پنجره ها توسط چسب های نر و ماده به یکدیگر متصل شده و در برخی نیز همانند این چادر کیت از زیپ استفاده شده است. همانطور که می دانید زیپ ها معمولا مقاومت بیشتری را نسبت به نگهداری و متصل کردن دو چیز به یکدیگر دارند که این چادر نیز از این موهبت بی بهره نیست. جنس کف و سقف چادر نیز از جنس بدنه تشکیل شده و همانند بدنه اصلی مقاومت و کیفیت لازمه را به ارمغان خواهد آورد. نحوه جمع نمودن این چادر نیز همانطور که از قبل گفته شد بسیار آسوده بوده و پس از جمع نمودن فریم ها می توان با تا کردن صحیح بدنه در ساک حمل مربوطه قرار داد. ساک حمل این کالا نیز به گونه ای طراحی شده تا به راحتی چادر مربوطه را در آن جای کنید و حتی ساده تر و آسوده تر از چادر های فنری و یا هلال احمر توسط دست و یا خودرو حمل نمایید. ویژگی دیگر در این چادر که در بسیاری از چادر های فریمی دیده می شود نصب آن در زمین توسط میخ و طناب های مخصوص است که اطمینان از متصل شدن آن بر روی زمین را بیش از پیش می کند.

نحوه نصب و نگهداری

در آیتم های قبلی نیز توضیح دادیم که راه اندازی و نصب این چادر بسیار آسوده بوده و نیازی به هیچ کار اضافی ندارد. در واقع چند مرحله ساده برای راه اندازی این چادر باید طی شود که این مراحل عبارتند از: 1- پیدا نمودن سطحی صاف و بدون اشیای تیز برای قرار دادن چادر 2- خارج کردن چادر از ساک حمل و پهن نمودن آن طبق آموزش های لازم 3- باز نمودن پایه ها و فریم ها چادر با فشار دادن دکمه مخصوص و سپس بر پا نمودن کامل آن 4- متصل کردن چادر توسط میخ و چادر ها به زمین. تمام این مراحل در چند دقیقه انجام شده که وقت بسیار کمی را از کاربر می گیرد. برای جمع نمودن آن نیز می توان طبق مراحل گفته شده اقدام به انجام این کار کرد. اما مسئله مهمی که در این بین است، محافظت از چادر در هنگام استفاده و یا استفاده نکردن از آن می باشد. هنگام استفاده نکردن از چادر که بهتر آن را در ساک حمل قرار دهیم تا از آسیب های ناگهانی در امان بماند. ولی در زمان استفاده در چادر بهتر است از زیرانداز های مناسب در قسمت زیر چادر استفاده کرده تا بابت مقاومت بیشتر آن در برابر زمین اطمینان بیشتری حاصل کنیم. همچنین پوشش های اضافی نیز به صورت مجزا در برخی از مدل های چادر های مسافرتی کیت قرار می گیرند که می توان آن ها را به صورت مجزا نیز تهیه کرده و در قسمت سقف چادر برای مقاومت بیشتر در برابر نور آفتاب و برخورد آب باران استفاده نمود. در هر صورت مصرف کنندگان نیز می توانند از روش های دیگری نیز برای حفاظت از چادر خود استفاده کنند تا موجب افزایش طول عمر استفاده از آن شود.

گارانتی و شرکت سازنده

یکی دیگر از مبحث های مهمی که باید قبل از خرید چادر های مسافرتی در رابط آن تحقیق و توجه زیادی شود شرکت سازنده و ضمانتی بوده که در رابط آن چادر مسافرتی ارائه داده  می شود. اگر بحث خارج از کشور را در نظر نگیریم چند شرکت معتبر نیز در ایران وجود دارند که اقدام به تولید انواع چادر های مسافرتی می کنند و به خوبی در سطح بازار ایران عرضه می کنند اما از آنجایی که بیشتر مصرف کنندگان به جای کیفیت مقدار هزینه چادر و گرانی و ارزانی آن را می بینند یقینا به دنبال محصولی ارزان تر هستند تا برد بیشتری کنند، در حالی که برد کردن در خرید چادر های مسافرتی ابتدا به کیفیت بستگی دارد و سپس قیمت. اما بحث اصلی در رابط با کیفیت چادر های مسافرتی بوده که شرکت های مختلفی در ایران با کیفیت های مشابه اما نه همانند هم اقدام به تولید می کنند. شاید به جرات بتوان گفت که امروزه شرکت کیت اقدام به تولید بهترین چادر های مسافرتی کرده که تا اکنون نیز از طرفداران و خریداران زیادی نیز برخوردار بوده اند. چادر هایی که توسط این شرکت تولید می شوند نه تنها کیفیت بالایی در میان بسیاری از چادر های مسافرتی ایرانی دیگر داشته بلکه از یک ویژگی بسیار خوب راه اندازی اتوماتیک نیز بهره می برند و این خود می تواند دلیل قاطعانه ای در کیفیت و حرفه ای بودن چادر های مسافرتی این شرکت باشد. اما این شرکت کیت یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده چادر در ایران بوده که ضمانت بالا و معتبری را در رابط محصولات خود ارائه می دهد. از بابت گارانتی و ضمانت چادر های کیت نیز باید اشاره کرد که این چادر ها از مطمئن ترین گارانتی بهره برده و در صورت ایجاد کوچکترین خرابی در چادر های خریداری شده می توان آن ها را به صورت رایگان تعویض نمود. به همین دلیل محصولات شرکت کیت در ایران از اعتبار بالایی برخوردار می باشد.

قیمت مناسب

همانطور که شاهد هستیم قیمت، یکی از مهمترین عواملی هست که میان خریداران برای خرید یک محصول وجود دارد. در میان چادر های مسافرتی نیز اکثرا قیمت ها متناسب با کیفیت و کمیت آنها بوده به همین دلیل از خریداران زیادی نیز برخوردار است. همانطور که اشاره کردیم ارزان یا گران بودن قیمت چادر های مسافرتی در درجه اول بستگی به کیفیت آنها دارد و تنها بالا بودن قیمت دلیل به کیفیت آن چادر نیست به همین دلیل باید به خوبی قبل از خرید به جمع آوری اطلاعات پرداخت. اما از آنجایی که شرکت کیت اقدام به تولید محصولات سفری با کیفیت و ضمانت دار می کند، متناسب با محصولات خود نیز قیمت گذاری های استانداردی نیز انجام می دهد تا خریداران و مصرف کنندگان نهایت رضایت را هم از محصول و هم از قیمت خرید داشته باشند. در برخی از موارد نیز این قیمت گذاری ها سبب شده تا خرید محصول مورد نظر را به یک خرید مقرون به صرفه تبدیل کند. به عنوان مثال می توان به تخفیف ها و یا پیشنهاد های ویژه ای که از سوی فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس می شود اشاره نمود. در هر صورت خریداران از بابت خرید انواع چادر های مسافرتی کیت بخصوص از لحاظ قیمت می توانند خیالی آسوده را در خود داشته باشند که علاوه بر قیمت مناسب از محصولی با کیفیت بالا نیز بهره مند شده اند.

جمع بندی

چادر مسافرتی کیت 10 نفره یکی از بهترین و مناسب ترین چادر های مسافرتی تولید شده در ایران توسط شرکت معتبر کیت بوده که تبدیل به یکی از بهترین گزینه های لوازم سفری به نسبت رقبای خود شده است. این چادر با بدنه ای ضد آب و ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی و قابلیت بسیار مهم اتوماتیک بودن تبدیل به یک چادر مسافرتی ایده آل برای سفر های مختلف شده است. اگر شما نیز فردی سفری هستید ما نیز این محصول را به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین چادر های مسافرتی ایرانی به شما معرفی می کنیم. برای خرید تنها کافیست با ثبت سفارش به صورت اینترنتی و یا با برقراری تماس اقدام به خرید محصول مربوطه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...